Dlaczego wróciła?!

2.5K 106 27
                                    

Pov. Namjoon

~Po pożegnaniu z Gabryśką~

- To co chcesz teraz robić?- zapytałem syna.

Powiedzmy sobie szczerze, jest już dosyć późno i ściemnia się.

- Spać!- mruknął przy tym ziewając.

- aż tak cię wymęczyła, że ty już spać będziesz?- zaśmiałem się.

- jus późnoo ja ce spać.- oparł swoją głowę o moje ramię.

- Już późno to prawda, już idziemy spać tak, tak.

Poklepałem go po plecach i zabrałem swoje rzeczy wchodząc do pokoju dziecka.

Zabrałem stamtąd ubrania i poszedłem z nim do łazienki, żeby go wymyć.

Wlałem wody do wanny, dałem trochę  płynu do kąpieli i już gotowego chłopca włożyłem do środka wanny.

- Co dzisiaj ciekawego robiliście?- zapytałem myjąc go.

- Cytaliśmy, bawiliśmy się tez, mamusia zrobiła mi jedzenie,któle było pysne!- poklepał w wodę przez co lekko mnie ochlapał ale to nie jest ważne.

- Dobrze to teraz wychodźimy!- wyciągnąłem go i położyłem na ręczniku.

Dałem mu również kolejny ręcznik, żeby się na chwilę zakrył.

Dałem mu również kolejny ręcznik, żeby się na chwilę zakrył

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

( Jejku to jest takie urocze 🥺❤️)

I oczywiście to zrobił, przykrył się tym ręcznikiem.

Zaśmiałem się lekko na ten widok.

- chodź tutaj to cię tatuś ubierze.- złapałem malca i posadziłem go na takim stoliczku.

Wytarłem go porządnie, przebrałem i położyłem go do łóżeczka, żeby mógł spać.

Sam poszedłem coś zjeść.
Zabrałem jedzenie przygotowane przez Gabrysie i zacząłem jeść.
I muszę przyznać, że ona o wiele lepiej gotuje niż moja poprzednia opiekunka Madison.

O sto razy lepiej.

Puste już talerze włożyłem do zmywarki i poszedłem do swojego pokoju.

Zabrałem świeże bokserki i poszedłem się kąpać.

Wszedłem pod prysznic i mocząc swoje ciało, zacząłem się myć.

Jak można być tak nierozważnym i jeździć na wyścigi,ba jeszcze w nich uczestniczyć.
Moje myśli zjechały na nią.

To dlatego jeździ tak szybko, bo po prostu jest przyzwyczajona do szybkiej jazdy. Dlatego też jest dobrym kierowcą.

Nie wiem jak jeździ motorami, ale wydaje mi się, że bardzo podobnie albo tak samo.

Spłukałem ciało i łapiąc za ręcznik, wyszedłem spod prysznica.
Wytarłem dokładnie swoje ciało, posmarowałem balsamem i ubrałem na siebie bokserki.

Zabrałem jeszcze swoje dzisiejsze ubrania i włożyłem je do pralki z resztą brudnych ubrań.

Aż przypomniało mi się jak zepsułem pralkę i musiałem kupować drugą. Kiedyś to było... Lepiej, że jednak się to nie powtórzyło.

Położyłem się wygodnie na łóżku, ale nie na długo.
Gdyż musiałem wstać, żeby zasłonić rolety.
Zszedłem na dół i włączyłem automatyczne zakrywanie okien i zamknąłem drzwi.

Wyciągnąłem jeszcze szybko umyte już naczynia i poskładałem je do szafek na swoje miejsca.

Wróciłem do siebie jeszcze zaglądając do pokoju dziecka, który już dawno słodko spał.

Usiadłem na łóżku a w dłoń złapałem jakąś tam szklankę z wodą, wypiłem na raz całą ciecz ze szklanki.

I, że była dosyć chłodna to lekko zabolała mnie głowa, ignorując to wziąłem swój telefon, ustawiłem sobie budzik i wyciszyłem powiadomienia.

Z coraz silniejszym bólem głowy położyłem się do łóżka.

Dlaczego moja była tak nagle wróciła? Jeszcze do tego po tylu latach!

Łeb nakurwiał mnie na maksa, więc stwierdziłem, że nie będę już tyle myślał tylko faktycznie pójdę spać.
I o dziwo bardzo szybko zasnąłem,co mi się rzadko zdarza.

☢️<( ̄︶ ̄)>☢️<( ̄︶ ̄)>☢️

510 słów

Moja kryminalistka •| Kim Namjoon |•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz