10

481 35 0
                                    

°°°

S K I P

Selesai majlis perkahwinan ..

Yoon Ji awal lagi dah masuk bilik untuk membersihkan dirinya , malam ini satu keluarga mereka bermalam di hotel . Majlis pun dah buat kat hotel memang sah mereka akan bermalam sekali , tak larat nak memandu lagi .

Yoon Ji POV

" alamak macam mana aku nak buka baju ni , zip belakang pula tu "

Kataku mengeluh . Nak call Unnie pun dia tengah layan Sehun , omma appa pula sibuk berbual . Hm , takkan Wonwoo pula ?

Pintu dibuka .. 🚪

" alamak wonwoo "

Aku cepat - cepat lari masuk dalam kamar mandi , entah tiba - tiba je aku takut dengan dia padahal dia tak makan orang pun .

End POV

Wonwoo menutup pintu rapat kembali dia mencari kelibat Yoon Ji . Namun , tiada di katil Wonwoo memandang ke arah kamar mandi .

" mandi rupanya "

Kata Wonwoo terus dia merebahkan badannya di atas katil .

" a-awak "

Sapa satu suara . Yoon Ji keluar dari kamar mandi .

" eh bukan kau mandi ke ? "

" nak saya mandi dengan baju kahwin macam ni ke ? agak - agak la . tolong saya bukakan zip belakang "

" ah buka la sendiri "

" tolong la saya "

" ye sini "

Selesai ..

" thanks , saya nak mandi "

Kata Yoon Ji dan menuju ke kamar mandi .

°°°

Yoon Ji telah siap memakai pakaiannya , dia melihat Wonwoo yang lagi lena tidur . Dia menghampiri Wonwoo dan menggoncangkan perlahan badan Wonwoo untuk kejut mandi .

" awak , bangun la mandi "

" erm "

Wonwoo mengeliat .

" bangun mandi , saya sediakan pakaian awak "

" ok "

Wonwoo terus bangun dan menuju kamar mandi .

°°°
S K I P

Yoon Ji yang dari tadi kusyuk bermain dengan telefon bimbit dia menutup telefon bimbitnya dan diletakkan di atas meja . Wonwoo pula lagi menonton tv , hotel mewah kan .

" awak saya tidur dulu eh "

" hm tidur la , aku tidur kat sofa "

Jawab Wonwoo .

" kenapa ? "

" ke kau nak aku tidur dengan kau ? aku ok je takut kau tak selesa "

Wonwoo smirk .

" eh saya tidur dulu la , selamat - malam "

Yoon Ji dengan pantas menuju ke katil dan menarik selimutnya tutup satu badan .

" hahahaha kelakar "

Ketawa Wonwoo .

°°°

Keesokkan Paginya ..

" urm "

Yoon Ji mengeliat . Dia memandang ke arah sofa di katil tiada kelibat Wonwoo . Dia merasakan ada seseorang tidur disebelahnya . Dia menoleh dan terlihat Wonwoo disebelahnya .

" m-macam mana dia boleh ada kat sini pula "

Yoon Ji berkata . Lalu dia duduk dan menguap , dia masih lagi terasa mengantok . Mahu sahaja dia baring semula sambung tidur . Wonwoo yang sedar Yoon Ji telah bangun , dia mencapai tangan kanan Yoon Ji lalu dipegang .

" wae ? "

Tanya Yoon Ji .

" saja "

Balas Wonwoo dengan mata masih tertutup .

" nak tidur tu tidur je la , saya tak kacau "

" kau tak nak tidur sekali ? "

Mahu sahaja Yoon Ji mengatakan YA tapi Wonwoo telah berada disebelahnya jadi dia mahu memberi ruang pula kepada Wonwoo untuk berehat .

" tak n-nak "

" ah tidur je la , aku tahu kau mengantuk lagi "

Wonwoo membaringkan tubuh Yoon Ji kembali dan menarik Yoon Ji rapat dengannya lalu dia memeluk Yoon Ji erat .

" awak "

" nae "

" salah peluk ke ? "

" tak "

Jawab Wonwoo sepatah lalu dia mencium lembut dahi isterinya . Wajah Yoon Ji kemerahan malu , dia membiarkan Wonwoo memeluknya erat dan menutup rapat matanya sambung tidur . Wonwoo rasa sakit badan tidur di sofa jadi dia tidur la atas katil .

°°°

10:40 A.M.

Wonwoo masih dibuai mimpi dan tidurnya terganggu apabila ada cahaya kena pada mukanya .

" tidur lagi "

Wonwoo perasan Yoon Ji masih lagi lema dibuai mimpi dan dia juga perasan yang dia masih memeluk Yoon Ji .

Wonwoo memandang wajah isterinya dia menyentuh pipi Yoon Ji lembut dan mengucup pipi Yoon Ji .

" perfect "

Kata Wonwoo dan dia membiarkan Yoon Ji masih lagi lena . Lalu Wonwoo bangun dari katil dan menuju ke kamar mandi . Dia tidak mahu mengejut Yoon Ji dia tahu Yoon Ji masih lagi dalam kepenatan . Walaupun dia masih lagi ego , rasa kasihan terhadap Yoon Ji itu semestinya ada .

TO BE CONTINUED

Its Ok Thats Love // Wonwoo ✔Where stories live. Discover now