14

424 33 10
                                    

Office 🏢

" umji , masuk dalam bilik saya "

Arah Wonwoo . Umji mengambil buku nota miliknya dan masuk ke dalam bilik Wonwoo .

" ye boss "

" ada sesiapa yang datang nak jumpa saya ke ? "

Soal Wonwoo dan duduk kerusi .

" ada "

" siapa ? "

" namanya sora "

Jawab Umji . Wonwoo terus terkejut mendengar nama Sora .

" s-sora ? "

" nae , dia cari boss "

" untuk ? "

" dia tak ada pula beritahu , tapi dia kata kalau boss dah masuk office dia suruh saya inform dekat dia "

Jawab Umji .

" tak payah , ok la awak boleh keluar sekarang "

" saya terlupa , hari ini kita ada meeting pada pukul 2 "

Kata Umji .

" arasseo , keluar "

Lalu Umji melangkah keluar dari bilik Wonwoo .

" umji "

Sapa satu suara apabila telah melihat Umji keluar dari bilik Wonwoo .

" y-ya encik "

" wonwoo ada ? "

Ya , orang itu ialah Sora .

Choi Sora .

Choi Sora

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" t-tak .. "

" ah dia ada tu , saja je tak nak bagi aku jumpa dia "

Kata Sora terus dia menolak Umji ke tepi dan masuk ke dalam bilik Wonwoo .

" hai wonwoo "

Sapa Sora . Wonwoo yang sedar namanya dipanggil dia memandang .

" sora "

" yes , lama tau i cari you . mana you pergi ? "

Sora memeluk lengan Wonwoo .

" lepas "

Wonwoo menolak .

" kau nak apa cari aku ? "

" i nak tebus balik salah i , kita kahwin jom "

" huh , aku dah kahwin . sorry la sora aku dah tak perlukan kau , aku sayangkan wife aku "

Kata Wonwoo jeling .

" what !? you dah kahwin !? "

" yes , aku dah kahwin . hidup aku sekarang bertambah bahagia lepas dah ada isteri , kau nak kahwin dengan aku ? kau ingat sebab apa kau tinggalkan aku ! "

Tengking Wonwoo .

" no , kita dah lama .. "

" apa ? bercinta ? kau tinggalkan aku sebab kau ada jantan lain , kau mintak putus benda ni semua depan namja baru kau tu ! kau dah lupa ke apa ! "

Sora terdiam dia menyesal .

" i jadi isteri nombor 2 you pun sanggup , i menyesal "

" tak ! kau keluar sekarang , aku tak nak tengok muka kau ! keluar ! "

Marah Wonwoo menghalau Sora .

" i akan cuba untuk dapatkan you balik wonwoo , tunggu "

Kata Sora dan berlalu pergi .

°°°

House 🏠

Jam menunjukkan pada pukul 10:40 memang betul Wonwoo pulang lambat malam ni . Yoon Ji yang duduk diruang tamu mula menguap mengantok , jadi dia mengambil langkah menuju ke tangga dan naik ke atas untuk tidur .

°°°

Wonwoo POV

Akhirnya , aku telah sampai dirumah setelah lama di pejabat kerana terlalu banyak kerja . Aku masuk ke dalam rumah melihat suasana gelap dan aku naik ke atas . Aku tahu Yoon Ji di atas kalau tak kenapa dibawah gelap .

" mesti dah tidur ni "

Pintu bilik ku buka dan mencari kelibat Yoon Ji . Kan betul , dia dah tidur . Aku meletakkan beg kerja di tepi meja solek , aku meletakkan tali leher di bakul . Aku mengambil tuala mandi dan pergi membersihkan diri dengan badan pun dah berpeluh .

End POV

Selesai bersiap , Wonwoo menuju ke katil dan baring disebelah Yoon Ji . Dia menghembus nafas lega dapat berehat , walaupun hari ni baru masuk kerja tapi begitu banyak kerja yang dia perlu selesaikan .

Dia tidur menghadap Yoon Ji . Dia melihat Yoon Ji , tangannya membelai rambut panjang Yoon Ji . Ego dia pun tetap ada rasa sayang terhadap Yoon Ji .

Mata Wonwoo mula berat untuk buka jadi Wonwoo akhirnya lena juga dibuai mimpi .

   °°°

Keesokkan Paginya ..

" erm "

Yoon Ji mengeliat .

" eh oppa "

Yoon Ji yang sedar Wonwoo lagi lena dia terasa ada tangan yang memeluknya . Dia membiarkan tangan Wonwoo di pinggangnya , dia memandang wajah Wonwoo .

" tidur pun comel "

Kata Yoon Ji .

" seronok tengok muka aku pagi - pagi ni ? "

Terus terkejut Yoon Ji bila Wonwoo dah bangun .

" hehehe "

" pagi - pagi dah tenung muka aku "

" o-oppa mandi la dulu , yoon turun bawah dulu "

" nanti la "

" habis tu ? nak tidur lagi ? "

" hari ni aku masuk office lambat sikit semalam dah la aku balik lambat "

Kata Wonwoo .

" ye la , saya mandi dulu la "

" tak payah , awal lagi . sambung tidur lagi la , aku nak dengar lagi kau kata aku comel "

Kata Wonwoo tergelak .

" ish , mengada "

Maka bermulalah gelak ketawa bergurau senda pada waktu pagi .

TO BE CONTINUED

Its Ok Thats Love // Wonwoo ✔Where stories live. Discover now