" wonwoo "
Wonwoo memandang ke arah pintu .
" noona "
" silakan duduk "
Jemput Wonwoo .
" sekarang aku nak tahu apa yang dah terjadi , kalau kau cuba tipu aku kau siap "
Kata Yoona .
" jadi yoon ji dah cerita semuanya , kenapa saya kena cerita semula ? "
" nak tahu cerita kau tu palsu atau tak tu je "
" ya , memang kami bergaduh . noona tahu tak dia ada hubungan dengan eunwoo "
" eunwoo tu kawan dia , aku tahu . dorang tak ada hubungan apa - apa kau yang salah faham . kau kata semua jantan tu pemuas nafsu bagi dia . kau sedar tak apa kau cakap ? yoon ji tersiksa "
" bukan urusan saya "
Kata Wonwoo selamba .
" bukan urusan kau ?! elok kau ceraikan je adik aku kalau kau pun ada orang lain , kalau kau nak kata adik aku kau pun tolong cermin muka kau tu dulu .. dia setia dengan kau tapi kau ? terus berbaik dengan bekas tunang kau . macam mana kalau semua tu salah satu plan ? yoon dah cerita semuanya , kau bodoh wonwoo kau memang bodoh "
Kata Yoona panjang .
" yoon ji menangis setiap hari sebab dia sakit , sakit ingat balik apa yang kau katakan dekat dia . sakit sebab dengan perangai kau , bila - bila masa dia boleh berambus tinggalkan kau . kalau macam ni la kau , aku nak kau lepaskan adik aku . aku tak kisah kalau dia janda "
Kata Yoona lagi .
" noona , won .. "
" apa lagi ? kalau kau masih berkelakuan macam ni , aku akan ambil yoon ji tinggal semula dengan family "
Kata Yoona dan pergi . Sudah puas marah suami Yoon Ji . Wonwoo masih sedar lagi atau tak ? lihat dia makin serabut .
°°°
Wonwoo mengambil keputusan untuk berjumpa dengan Sora . Dia telah tiba dihadapan rumah Sora , tapi langkahnya terhenti apabila dia mendengar perbualan Sora dan Eunwoo .
" yoon ji tinggalkan kau ? "
" dia tak sayangkan aku dan tak cintakan aku , apa lagi aku nak kena buat ? "
" ah bodoh punya perempuan , nasib baik wonwoo sayangkan aku semula tapi yoon ji ni susah . ikut plan aku , kita akan buat dorang bercerai "
Setelah mendengar kesemuanya , Wonwoo menendang pintu rumah . Dia masuk dan memandang Sora begitu marah .
" selama ni kau yang rancang ? dah lama buat kerja ni ? "
" s-sayang "
" aku berbaik dengan kau sebab aku fikir kau berubah sebab aku . tapi kau gunakan cara bodoh ni supaya aku pergi dekat kau ? ah ! sora ! "
Marah Wonwoo .
" maknanya punca dekat tasik tu pun salah satu plan korang dua la kan ? good job sora dan eunwoo "
Wonwoo menepuk tangan dan mencampak bantal .
" wonwoo aku minta maaf "
" sudah ! "
" sayang please , i tahu i salah maafkan i . kita baru ok semalam , takkan kita nak bergaduh balik "
Kata Sora .
" jangan sentuh aku ! sebab korang punca aku bergaduh dengan wife aku tahu tak ?! tahniah , plan korang memang menjadi . aku bodoh sebab percayakan kau sora ! aku bodoh sangat ! "
Kata Wonwoo dan keluar . Eunwoo berlari mengekori Wonwoo .
" wonwoo "
" kau nak apa lagi ? "
Soal Wonwoo dan menoleh .
" aku tak nak teruskan plan jahat ni , aku minta maaf . yoon ji tak salah "
" sudah la , kau nakkan yoon ji . aku akan lepaskan dia "
" jangan , dia sayangkan kau . aku tak sanggup , pagi tadi aku jumpa dia dekat sungai han "
" habis tu ? nak kata korang pasangan yang sweet ? "
" dengar apa yang aku nak cakap wonwoo ! "
Marah Eunwoo . Wonwoo terdiam .
TO BE CONTINUED
YOU ARE READING
Its Ok Thats Love // Wonwoo ✔
RomancePerkahwinan Wonwoo dan Yoon Ji telah dirancang oleh keluarga mereka sendiri , Yoon Ji yang telah lama belajar di New Zealand . Akhirnya , pulang ke tanah air atas perbincangan hari perkahwinannya bersama Wonwoo . Wonwoo dan Yoon Ji juga tak sedar ya...