2.

1.8K 125 18
                                    

Shou szemszöge:

Éppen a dolgokat meg a papírokat intéztem az irodába mikor az egyik emberem hívott fel azzal a hírrel, hogy egy idegennek sikerült behatolnia az épületbe és vigyázzak vele mert állítólag veszélyes...hát ha simán bejutott rajtuk keresztül akkor el hiszem hogy az...de aggodalomra nincs ok. Ha lemegyek nem fog tudni tovább jutni, akármilyen jó is ezek szerint én simán ki fogom csinálni. Velem nem szállhat küzdelembe senki sem aki egyenlő ellenfél is lenne nekem és felültudna kerekedni rajtam. Bár már kezdek én is nagyon kíváncsi lenni ki is lehet az aki hozzánk simán bejutott úgy hogy maga direkt közelítette meg az embereimet. Így elhangzásra félelmetes lehet hogy egy szimpla idegen egy valaki az egyik legerősebb szervezet védelmén simán átjut egyedül. Biztos valami képzett tagjuk lehet az ellenségnek. -azonnal abbahagytam amit akkor csináltam és felkeltem, leindultam a nagy terembe. A bejárat ahol Ő jön be körülbelül egyenesen odavezet így pont összefogok vele találkozni és ha minden a tervem szerint megy, már pedig úgy fog akkor percek kérdése és simán sarokba szorítjuk mint egy kutyát. -úgy is tettem ahogy mondtam az előbb is. -lementem pontosan oda és mikor kisebb lépteket hallottam elindultam egy kicsit és fel is tűnt akit én keresek. 

Meg vagy. Nagyon merésznek hiheted magad ha azt hiszed nem veszem észre hogy mögöttem lopózol minden fele utánam. -mikor elérkezett az a pillanat hogy az embereim felálltak lassan megfordultam és egyenesen rá akartam nézni, viszont ekkor vettem észre, hogy elbújt az egyik oszlop mögé. Kis cseles vagy nagyon, viszont innen már nem menekülsz. Előbb gondolkodj el mennyi vadász lesz ha idegen területre lépsz mint védtelen vad. Tudd meg ha az én területemre lépsz a semmivel meg a földdel leszel egyenlő mikor innen kikerülsz. -csak pár pillanatot kellett várni és kidugta a semmitérő búvóhelyéről magát és egyenesen elém állt. 

Oh nézzenek oda...most komolyan egy ekkora pici gyerek törte át magát az én kiképzett embereimen...??? Ezt most komoly??! Most vagy ők bénák...vagy ez a csöppség tényleg veszélyes...de azért elég vicces...mivan a keletiek annyira szégyentelenek hogy kisfiúkat küldenek maguk helyett, mert tudják az esélyeiket és inkább ők vesszenek oda mert féltik az életüket? Szégyen...nagyon az. Hogy ilyen szinten valaki le tud alacsonyodni, nem is tudom elképzelni mivel tudta ezt az alig tizenöt éves fiút rávenni hogy jöjjön ide...Bár pontosan nem is tudok most semmit sem mondani róla hiszen az arcát is kapucni takarja...-azonnal rávezettem jobban a szemeimet és elmosolyodtam, vártam egy kicsit és megszólaltam először halkan és úgy tovább erősödött a hangom ahogy a mondat végére értem. 

-Na nézzenek oda ki ez a csöpp gyerek aki betévedt ide és még embert is akart gyilkolni? -néztem rá komolyan és kérdeztem meg tök nyugodtan tőle

-Chh nézzenek csak oda, a kis párduc máris csaliként használja magát és körbe vesz. Nyugodtan lövess le, de hidd el kurvára meg fogod bánni. Én csak egy dolgot akarok, mond meg hol van Ryoto és hagyd hogy elvigyem. Véletlen van itt nem tett semmit sem.-na nézzenek oda...a hangja kicsit erős érződik hogy felemelte és kicsit ideges, viszont pöppet mintha gondolkozna, merengne közben valamin miközben ezeket mondja nekem. Nem is olyan kisfiú... Na akkor ahogy elmondása szerint is szavalta Ryoto érdekli Őt...az a kis rohadt tégla...na mi van ki ez hogy utánad jön? Kid...?

-Na a keleti maffia ennyire ember hiányban van, hogy gyerekeket küldenek egy emberük iránt? Mi az az erősebbeket már sajnálták ide? Lebecsültök minket? A válaszom mint gondoltad, nem, semmi közöd hozzá miért van itt. Igenis okkal van itt a kis haverod vagy kid lehet. És tudod jól gondolom egy behatolásért simán kinyírhatunk. Szegény éveid mind kárba vesznek a hülyeségeid miatt. -szólaltam meg újra és a végén szomorúbb hangra váltottam mintha ki akarnám gúnyolni, bár teljesen igaz amit állítottam ezt Ő is tudhatja

Érted mindentWhere stories live. Discover now