Shou szemszöge:
Az esti ügy után még egy kis ideig bámultam azt a helyet, utat ahol Ő elment, majd én is megindultam a magam dolgára. Furcsa egy éjszaka ez a mai, hisz most teljesült pár vágyam ez alatt a lepörgött órák alatt. Nem tudom mit kéne mondanom, éreznem, de mikor hozzám bújt az annyira felemelő érzéssel töltött el, hogy nem bírtam ki, hogy ne mosolyogjak önelégülten.
Bár egy dolog most nagyon fúrja a fantáziámat...és ez az, hogy ki és miért akart ártani neki? Hisz semmi nincs róla a rendszerben...ráadásul nem az édesanyja nevét viseli, szóval lehetetlenség ez az egész...Vagy mi van ha náluk is volt egy tégla? Aki súgott nekik róla és közelebb juttatta őket hozzá és így tudtak rátalálni meg tudni aztat hova is fog menni este és kikkel. Furcsa ez az egész helyzet, de miért érzek olyat a mellkasomban, hogy meg kell védenem Őt és nem hagyni meghalni...miért? Miért mászkál ilyen a fejemben és miért nem tudom megfékezni ezt egy puszta másik gondolattal...talán...érzek iránta valamit...? Nem biztos nem! Nem szabad elgyengülnöm! Nekem nem! Ha beleszeretek azzal mindent rossz tűzre teszek. Egyik legfontosabb nálunk, hogy ha van valakid arról nem tudhat senki mert nagy eséllyel felhasználják ellened...az a legjobb ha szingli vagy, bár az sokszor nem a legjobb érzés az biztos...én már csak tudom. Direkt hagytam a kapcsolatok, nem akarok senkit sem bevonni az ilyen ügyekbe...de befejezve a megkezdett mondatomat azért is nem akarok pont Akiyába mert ha megtenném még több gond zúdulna a nyakába, hiszen gondoljatok bele. Így is üldözik meg stb dolgok és ha valaki megtudná akkor az életével fenyegetnének engem...meg ilyenek...nem akarom jobban bajba sodorni, mint amekkorába így is van úgymond. Felesleges lenne nagyon gödröt ásni mint, akkora eleve is van és ha belesel nagyot bukhatsz benne és akár az életeddel is fizethetsz...-lassan hazaértem és mikor bementem végre a lakásomba megcsapott az otthon édes illata. Semmi rossz szag semmi kupi szokásosan, úgy is alig vagyok itthon, szóval ez szerintem érthető. -levettem a bejáratban a cipőm és felakasztottam a kabátomat. -a cuccaimat a szokásos helyükre raktam és egy gyors zuhany után már tűztem is aludni. -egy kisebb sóhajjal dőltem bele az ágyba. Fárasztó volt ez a mai nap...nagyon, de nagyon...minden IS történt benne, bár ha a veled való találkozás egy kártya akkor kérlek minél hamarabb és többször bukkanj fel a paklimba kedves kis vadcicus. -gondoltam a fejemben és ezek gondolatok hatására mély álomba szenderültem szétterülve és összevissza.
-Másnap reggel-
Korán reggel a telefonom csörgésére keltem ami mindig, enyhe kifejezés erre a felbasz, szóval szimplán "irritál" és azonnal tudom, hogy ezután nem aludhatok vissza hanem történt valami olyan ami fontos és mindenképpen tudnom kell, különben ilyen korán biztos nem zavarnának. -lassan kikászálódtam az ágyból és nehezen kinyitottam a szemeimet. -majdnem előre estem a hirtelen mozgásban és majdnem bebasztam a fejemet az éjjeliszekrényembe...ez is csak azért van mert túl jól aludtam...ha nem lettek volna azok a gondolatok és az az Álom, már biztosan a kezembe lenne a telefon, de most mit gondolkozok...? -sóhajtottam és a kezembe kaptam az eszközt és megnyomtam rajta a zöld kis genyót, a fülemhez tettem.
-Igen? -kérdeztem halkan és kissé álmos hangon plusz olyan rekedtesen is.
-Oh bocsánat, a reggeli zavarásért, kérem bocsásson meg, de van egy nagy gond...-egyre egyre halkabban mondta a mondat végére érve... -mi lehet ilyen kibaszott nagy dolog kora reggel...? -halkan kicsit morogtam, bár remélem nem hallotta... -ezután elmondta a hírt...én meg teljesen leblokkoltam a hallatán és azonnal teljesen felébredtem a kómás állapotomból.
-Máris bent leszek! -ez volt az utolsó mondatom és lecsaptam a telefont és indultam öltözni.
Oh a faszom bele! Hogy a fenébe történhetett ez? Ezt komolyan nem tudom elhinni, de lehet most akkor Ő...ténylegesen...A büdös életű kurva picsába abba! -ehhez hasonló gondolatokat jártak az agyamba mire végeztem mindennel és pillanatok múlva már az irodába sétáltam be sebesen. Ez egyre kezd érdekesebb lenni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Érted mindent
RastgeleA városban két maffia uralkodik a Keletiek és a Nyugatiak akik hadban állnak egymással. Egyik nap Akiya aki a keleti főnök egyetlen fia, a barátjának, társának vélt Ryotot a nyugatiak elrabolják, és ő a segítségére siet, ám ez balul sül el. Őt nem t...