3. rész

634 28 4
                                    

New York-ba mentem. Mivel már sötét volt így egy bolt se volt már nyitva. Az utcákat jártam egy ideig. Amikor már harmadjára mentem el egy pub mellett hirtelen megtorpantam és berohantam a pub melletti sikátorba. Hát én tiszta hülye vagyok. Kijöttem a biztonságot nyújtó táborból nektár vagy ambrózia illetve egy fegyver nélkül. Ha elkapnak a szörnyek, akkor fogadok, hogy ilyen könnyedén még nem öltek meg félvért. Na jó Alisha Miller, gondolkodj. Mi most a legfontosabb? Jó lenne valami hatásos fegyvert szerezni, illetve egy hely se jönne rosszul, ahol aludni tudnék. Belenéztem a táskámba amit hoztam és szerencsére volt nálam drachma és sima pénz is elég.

Már 10 perce sétálgatok, hogy találjak egy olcsóbb motelt ahol eltudnám tölteni az éjszakát. Szerencsére találtam egyet egy lepukkant utcában. A hely hasonlított egy szeméttelepre. Ha még akarom, hogy későbbre is maradjon pénzem akkor kénytelen leszek itt a gettóban tölteni az éjszakám. Bementem a repedéses falú épületbe és odamentem a recepcióhoz. Egy sörhasú, cigis középkorú férfi ült ott a székében, miközben valami focimeccset nézett a kicsi tévéjében. Ez azt jelenti, hogy van itt áram. Király. 

     - Elnézést. Jó estét! - szólítottam meg - Egy szobát szeretnék ma éjszakára.

Rám pillantott a szeme sarkából, majd unottan nyögött egyet és teljesen felém fordult.

     - Mit keres egy ilyen szép, fiatal leány itt? - kérdezte, miközben leplezetlenül végignézett rajtam. Nem estem kétségbe, néhányan Aphrodité fiai közül is így szoktak minden mozgó, nőnemű lénnyel viselkedni. Szánalmas.

     - Úgy gondolom, hogy ez nem a maga dolga uram. - mondtam, majd gyors taktikát váltva, előredőltem, hogy nagyobb kilátást biztosítsak, majd csábos hangon megszólaltam - Remélem tudna adni nekem egy egyágyas szobát, csak erre az éjszakára. Tudja nincs hol aludnom. És már vagy egy órája egyedül bolyongok az utcákon.

A cigit kivette a szájából és elnyomta. A sárga fogaival rám mosolygott. Megfogott egy kulcsot és lerakta a pultra elém. Utána végig simított a mocskos kezével a vállamon majd végig a karomon. Ott megállt és várta, hogy mit csinálok. Én igéző szemekkel néztem rá, majd lassan felemeltem a kulcsot, miközben még mindig a szemébe néztem. Elkezdett közelebb hajolni hozzám, mire olyan gyorsan mozdultam, hogy fel se tudta fogni. A fejét megragadtam az egyik kezemmel és leszorítottam a pultra, a másikkal meg az egyik kezét tartottam, hogy ne tudjon kiszabadulni.  A másik karja meg beszorult a mellkasa alá. Láttam az ijedséget a tekintetében. Lassan közelebb hajoltam a füléhez.

     - Ha még egyszer hozzám mersz érni levágom a kezed. - mondtam fenyegető hangon, majd lágy hangon folytattam - Remélem a távozásomig tudja biztosítani, hogy semmi ne zavarjon meg, uram. További szép estét!

Elengedtem és a lépcső felé vettem az irányt. Felsétáltam rajta és megkerestem a szobámat. Bementem és ledobtam a táskámat a földre. Én ledobtam magam az ágyra és egy küklopsz alakú penészfolttal szemeztem ami a plafonon volt. Lassan felültem és a piciny fürdőbe mentem, ahol gyorsan lezuhanyoztam a jéghideg vízzel. Miután végeztem ismét elhelyezkedtem az ágyon és elaludtam. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Reggel ijedten ébredtem . Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Aztán persze eszembe jutottak a tegnapi nap eseményei. Sóhajtottam egy nagyot, majd átöltöztem egy egyszerű sötétzöld felsőbe és egy fekete csőnadrágba. Beletúrtam a táskámba egy kis élelem után kutatva, de sajnálatomra nem találtam semmit. Gyorsan összepakoltam, majd kimentem a szobámból. Amikor leértem a földszintre megláttam a tegnapi fickót aki egy másik férfivel beszélgetett. Odamentem hozzájuk és ledobtam a pultra a kulcsot, majd egy szó nélkül kisétáltam az épületből. Mentem egy pár utcát, mikor találtam egy kis boltot az egyik sarkon. Bementem és beszereztem mindent amire szükségem lehet. Vettem élelmet, vizet, elsősegély-felszerelést és egy öngyújtót. Pluszba még megajándékoztam magam Apollón egyik kedvenc földi kajájával, egy zacskó mézes puszedlivel. Kimentem az áruházból és az egyik közelben lévő sikátorba. Szerencsére nem volt ott senki. Az ottani szemétből csináltam egy kis kupacot és az öngyújtóval meggyújtottam. Kibontottam a puszedlit és beledobtam a tűzbe. 

Különleges FélistenWhere stories live. Discover now