'hoi, mijn naam is y/n.'
Ogen staarden me aan.. Muisstil was het..
'dus.. Y/n.. Vertel ons eens wat over jezelf.' zei de docent.
Oh nee! Waarom is mijn naam alleen nou niet genoeg!?
'nou eh.. Ik teken graag..' zei ik heel awkward..
Nou tevreden? T_T
'oké.. Neem maar plaats naast.. Eh.. Jimin.'
Een jongen stak zijn hand op en ik neem aan dat dat Jimin is. Hij glimlachte lief naar me.
'hey ik ben Jimin.'
'hey.'De eerste les was voorbij en ik stopte mijn spullen in mijn tas.
'wat is je volgende les?'
Ik draaide me om en zag Jimin wachtend tegen een tafel aan leunen.. Ik stond weer op en deed mijn ta sop mijn rug.
'uh.. Computerles.' zij ik twijfelend.
'ah ik ook. Kom dan lopen we er samen heen.'
Zij Jimin en we liepen uit het klaslokaal.'hey Jimin!'
Jimin en ik draaide ons om en zagen iemand naar ons toelopen.
'haii Taehyung!'
De jongen zag er aardig uit.
'Jou heb ik hier nog niet eerder gezien.. Ik ben Taehyung.'
Hij stak zijn hand uit en ik nam hem aan.
'hey ik ben y/n.' zei ik best wel awkward..
'nou jongens.. Ik moet weer door anders kom ik te laat voor wiskunde.. Doeiii.' zei Taehyung en holde ervandoor. '
' let's go.' zei Jimin en ik volgde hem naar het volgende lokaal.' oké jongens en meiden.. Vandaag gaan jullie een leuk project doen.. Jullie moeten een video maken met het thema zomer..dit doen jullie in drie-tallen, en ik maak de groepen.' zei de docent.
Ze ziet er echt uit als een ICT persoon haha. W-wacht.. Zij ze dat we in drie-tallen moeten werken?? Hopelijk kom ik bij Jimin, want hem ken ik tenminste al een beetje.' en dan mogen Jimin, y/n-'
Yess! Ik zit bij Jimin!
Ik keek naar Jimin met een glimlach want ik was echt opgelucht dat ik bij hem in het groepje zat.
'oh nee, niet hem..' zei Jimin chagrijnig.
'wie?' zei ik vragend.
'luisterde je net wel?' zei Jimin.
'n-nee..'
'een joch genaamd jungkook zit bij ons in het groepje... En hij is nou niet echt een prettig persoon..' zei Jimin nu met zijn gezicht naar mij toegedraaid.
'wie is.. -'Jungkook?
'hey losers.'
Ik keek geschrokken op en zag twee bekende ogen..
'oh.. Hey y/n.' zei Jungkook en grijnsde naar me.. Jimin zag dat en keek boos naar Jungkook.. Hij had zo'n vermoeden dat ik Jungkook niet mag..
'Long time no see.'
Hellooow :> hoop dat je dit een leuke chapter vond. Dit is mijn tweede fanfiction. Mij eerste is in het Engels, maar daar ben ik mee gestopt..
Anyways.. Hoop dat je dit ook een leuke serie gaat vinden.
Luv y'all 💜💜💜
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fanfiction💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk