Ep. 21 [stay] (1/2)

89 1 0
                                    


Ik liep langzaam naar hem toe. Hij leek niet zichzelf, hij keek op en ik zag dat hij rode ogen had.
'Jungkook wat i-' ik werd onderbroken door mijn moeder die de hal in kwam lopen.
'shat, er is iets gebeurd bij Jungkook.' zei mama.
'W-wacht ken jij hem?' vroeg ik uit verbazing.
'ja, zijn moeder en ik zijn collega's, nou kom maar ik maak wel wat drinken voor jullie.' zei mama en we liepen met z'n drieën naar de woonkamer.

Jungkook en ik zaten naast elkaar op de bank.
'dus, wat is er gebeurd?' vroeg ik voorzichtig aan hem.

Hij zuchtte en zij :'mijn vader... I-is..' hij kon zijn zin niet afmaken want hij begon te huilen. Ik gaf hem een zakdoekje en legde één arm over zijn schouder heen.
'hij I-is overleden... I-in een auto-ongeluk.' hij legde zijn hoofd snikkend op mijn schouder en ik omhelsde hem. Ik had geen woorden voor wat ik net heb gehoord.

Toen kwam mijn moeder weer terug met warme chocolademelk.

Toen Jungkook weer uitgehuild was ging ik weer een vraag stellen.
' waarom ben je eigenlijk hier?'
Hij ging weer goed zitten en keek me aan.
'zijn moeder belde mij want Jungkook bleef maar om jou vragen.' zei mama die op een stoel ging zitten.

'I-is dat waar?' vroeg ik.
Hij knikte en keek weg.

(y/m/n's pov)

Nadat ik dat zei kon ik zien dat Jungkook rood werd haha. Hij houdt echt van mijn
y/n, hij kan gewoon niet meer zonder haar. Ik hoop gewoon dat y/n hem ooit een kans geeft.

(y/n's pov)

Time skip: evening

Jungkook bleef voor de rest van de avond en at ook met ons mee.
Het was nu 8 uur 's avonds.
'hey Jungkook, je mag ook bij ons blijven slapen hoor.' zei m'n moeder en ik was shooked van wat ze zojuist aanbood. Jungkook keek mij aan voor goedkeuring. Ik bloosde maar knikte uiteindelijk wel.
'o-oké, als het niet erg is, blijf ik graag.' zei hij met een glimlach.

(345 woorden)

Dit hoofdstuk is eigenlijk wel langer maar ik besloot om het in twee delen te doen.😁

Hopelijk was het leuk voor jullie😅

Byebye💜💜

[Long Time No See] JK FF -nl-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu