Ep. 23 [official]

131 2 14
                                    


Jungkook en ik liepen samen weer naar school toe.
'hey y/n en Jungkook!' zei Taehyung.
'hey Taehyung!' zeiden we tegelijk.
'y/n, Jimjn vroeg me of hij je na school even kann spreken.' zei Jisoo.
'oh oké.' zei ik en we liepen allemaal naar binnen.

Time skip: after school

'hoi y/n.' zei Jimin.
'hey, is er iets dat je me wilde vertellen?' vroeg ik terwijl we op een bankje in het park gingen zitten.
'uh..ja...zoals je weet vind ik je leuk.' begon hij.
'ik weet niet of je hetzelfde voelt maar goed... Mijn vader en ik verhuizen naar Amerika voor 2 jaar.' zei hij.
Ik was stil... Ik had als zo'n gevoel dat hij mij echt leuk vind maar ja... Maar hij gaat dus weg hier?
'ik weet dat Jungkook gevoelens heeft voor jou.. En hij kent jou ook al veel langer. Zijn liefde voor jou is vast veel sterker dan die van mij, dus dat is waarom ik besloot om mee te gaan met mijn vader naar Amerika. Zodat jullie samen verder kunnen gaan.' zei hij.
Ik gaf hem een knuffel.
'dankje Jimin.'
'Jungkook is ook mijn vriend dus ik vertrouw hem met jou.'

Ik trok weer terug en glimlachte.
'ooit zal je iemand heel gelukkig maken.' zei ik en we stonden weer op.

'oh en y/n.' hij haalde iets uit zijn jaszak.
'twee kaartjes voor een dagje naar walibi, ze zijn voor jou en Jungkook.' zei hij en glimlachte.
Ik nam de kaartjes aan.
'ah dankje Jimin! Ik hou van pretparken!' zei ik en gaf hem nog een knuffel.
'en hopelijk is Jungkook jouw Endgame.' zei hij en ik keek hem lachend aan.
'Endgame?? Haha.'

'wanneer vertrek je naar Amerika eigenlijk?' vroeg ik toen we voor mijn huis stonden.
'volgende week maandag, dus Deze week ben ik nog gewoon hier.' zei hij.
'zullen we wel contact houden als je in Amerika bent?' vroeg ik.
'tuurlijk y/n! Nou, tot morgen!'
'doei Jimin!'

Ik zag dat mam nog niet thuis was. Het was ook nog best vroeg.

Na een kwartiertje ging de deurbel en ik liep er meteen heen.
Ik deed de deur van het slot af en toen stapte Jungkook naar binnen.

'zozo, en wat doe jij hier?' vroeg ik.
Hij glimlachte gewoon en Lipe langs me naar de woonkamer.
'hey Jungkook! Kom terug!' ik rende achter hem aan.
'ik verveel me.' zei hij en plofte neer op de bank. Ik zuchtte en haalde mijn Xbox op.
[lol ik ben een PC gamer maar goed. :>]
'zullen we gamen?' vroeg ik.
'wacht.. Is die van jou? Hou jij ook van gamen?' vroeg hij enthousiast.
'yep, hastag GAMERGIRL.'

We pakten beiden een controller.
'kies jij maar een game uit.' zei ik.
'hm... Eens zien. Zullen we Sea of Thieves spelen?' vroeg hij.
'love that game!!' zei ik en we begonnen te spelen. We zaten beiden op een kussentje op de grond.
'ik haal wat drinken ok?' zei Jungkook en stond op.

Jungkook kwam terug met twee blikjes cassis.
'Je weet nog wat mijn favoriete is ah?' lachte ik.
'of course' zei hij met een Brits accent. Hij zette de blikjes op de salon tafel en kwam toen weer zitten. Maar wat ik niet door had is dat hij achter me ging zitten I.P.V. zijn orginele plek. Zijn armen gingen om mijn middel en hij speelde gewoon weer door.

'yah Jungkook! Je lijd me af!' zei ik.
'oh ik lijd je af dus?' grijnsde hij.
'n-nou.. Ja, maar nu charsde we bijna in het andere schip!' zei ik ter verdediging.

Time skip : mom's home

We stopten met Sea of Thieves en stonden op. En toevallig ging ook net de deur open.
'hoi mam!' zei ik.
'het scha-  en Jungkook?.. What a surprise.' grijnsde ze.
'dag eomma.' zei Jungkook.
'hey Jungkook, hoe gaat het nu met jou moeder? Is ze al een beetje bijgekomen?' vroeg mama.
'ze is nogsteeds wel in een soort shock, maar ze komt er wel overeen.' zei Jungkook.
'ik hoop dat het snel weer beter gaat met haar. Oh en Jungkook, je bent hier altijd welkom.' zei man en toen liep ze naar de keuken.
'ik bestel pizza voor vandaag, wat willen jullie?' vroeg mam.
'Pepperoni!' zeiden Jungkook en ik tegelijk.
Jungkook lachte een beetje.

Time skip : after 'dinner'

Ik ging naar onzeverranda buiten. Het was al best donker en de bomen waren allemaal hun bladeren al aan het verliezen. Ik leunde op het hekje en staarde naar de lucht.

Na een paar minuten kwam er iemand naast me staan.
'...t' is mooi.' zei Jungkook.
'zeg dat wel.' zei ik.

'y/n?' zei hij plotseling.
'ja?' zei ik en draaide me naar hem toe.

'I love you.'
Hij pakte mijn telefoon die ik in mijn handen vast had en rende ervandoor, de tuin in.
'yah Jungkook! Kom terug!!' schreeuwde ik terwijl ik hem achterna rende door te tuin.. 'ahaha! Niet voordat je zegt wat jouw gevoelens voor mij zijn!!' zei hij plagend. We stopten met rennen en ik zuchtte.
'Jungkook... Ik... Vind jou ook leuk.' zei ik en keek bloosend weg.
Hij was even shook maar omhelsde me toen.

'Saranghae' fluisterde hij en hij draaide me toen in de rondte.
'I love you I love you I LOVE YOU!!' zei hij toen wat harder.
Hij liet me daarna weer los en staarde me aan.
Ik lachtte.
'I love you too kook.' zei ik en hij kistte me op mijn voorhoofd.
'hey jonge-' mam kwam naar buiten gelopen.
'eomma, love is mutual!!!' zei Jungkook.

~The end~

(921 woorden)

Echt heel erg bedankt voor het lezen van mijn fanfiction! Dit is echt mijn eerste voltooide verhaal ooit dus ik ben best een beetje trots op mezelf hehe.

(2020.01.07) Ik ben ondertussen ook bezig met een short fanfiction en heb nog meer inspiratie voor andere verhalen, dus misschien komt er binnenkort nog een fanfic.

💜💜💜I purple ya💜💜💜
💜💜💜Borahae💜💜💜
💜💜💜보라해💜💜💜

[Long Time No See] JK FF -nl-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu