Ik besloot Jimin te appen..
Ello Jimin!
Hey y/n ^^
Is er iets?Eigenlijk wel..
Ik bekeek dus Jungkook's schilderij.. En toen zag ik dit geschreven :
U are my euphoria(Jimin's pov)
W-wacht.. Vindt Jungkook haar ook leuk!? Aishh... Dit word lastig.. Ik wil natuurlijk niet boos op hem worden..
Ik moet wel snel zijn....voor de strijd om y/n's hart.... (chringe😬😬😬😬🤣😅)
Hallo? Jimin?
?...
Ik denkmm
Dat wij jou beiden
Leuk vinden...Oh.. Uhm... Oké..
Nou ik ga maar weer
Doei!Doei!
(y/n's pov)
Wat?? Jungkook vind mij dus leuk?? Ik was best verward..
The next dayy
Ik ging weer vroeg naar school toe.. Maar het regende alweer.. Waarom heb ik nou nooit een paraplu bij me als ik die nodig heb!?
Ik liep in een snel tempo door.. Maar opeens voelde ik geen regen meer en hoorde ik het geluid van druppels vallend op plastic boven me.Ik keek half opzij en zag Jungkook.
Hij hield een paraplu boven me, terwijl hij gewoon in de regen liep.. Vast omdat hij afstand wilt houden voor mij..
'Jungkook.. Loop gewoon onder je paraplu, ik ben nu toch al helemaal doorweekt.' zei ik maar Jungkook luisterde niet. Hij keek naar ne en glimlachte plotseling.
Hij glimlacht zo schattig! Wacht wa- oké FOCUS Y/N...Ik ging nu rennen zodat ik snel bij hem uit de buurt kwam.. Maar of course haalde hij me in.. Ik kan haast niets zien en struikelde bijna, maar werd opgevangen door twee armen. Ik keek op en zag Jungkook weer heel lief glimlachen.
'wees volgende keer voorzichtig haha.' zei hij en gaf snel een kusje op mijn voorhoofd.
'Y-YAH JUNGKOOK!' schreeuwde ik terwijl ik helemaal rood was.
Ugh... Ik was te laat, hij was al in het gebouw.Ik wou net naar binnen lopen maar iemand greep opeens mijn pols vast en draaide me om.
'Lisa!?'
'hey y/n, take this!'
Voor ik het wist kreeg ik drinken over me heen.
Top.. Echt TOP dit.. Eerst regen, toen Jungkook en nu dit.
'hahaha!' Lisa lachtte gemeen naar me.
Ik rook nu helemaal naar banana milk.. Ugh.. Why Lisa.. Just WHY!??'Wat bezielt je Lisa!?' schreeuwde iemand..
En die iemand was Park Jimin.
(375 woorden)
Heheh ik had gwn zin om nog een chapter te posten vandaag :> en ook omdat deze alweer niet erg lang is ㅇㅅㅇ maar ja.. Wat vind je van de verhaallijn tot nu toe? :>
Byebye😘💜💜
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fanfiction💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk