Ep. 4 [sleepover] (2/2)

172 6 8
                                    


We zaten gezellig met allemaal kleedjes en kussentjes in de woonkamer op de grond. Ik zat naast Jimin en Taehyung. Naast Taehyung zaten Lisa en Rosé,  Lisa natuurlijk naast Jungkook en naast hem zaten Jin en Yoongi.

'oké, ik zal wel beginnen.' zei Taehyung.
'doen, duf of de waarheid aan.. Jin.'
'doen!' zei Jin enthoustiast.
'zing een zelf verzonnen parodie van een nummer naar jouw keuze!'
'oké! Uhmmm.. I'm so sick of this FAKEU CAKE!' zong Jin.
Ik kon mijn lach niet inhouden..
'pfff haha hahaha! Dat is mijn favoriete nummer van DTS!' zei ik enthousiast.
'oké wat is DTS nou weer?' vroeg Taehyung.
'oh..dat is een Boyband en ik ben fan van ze. 🥰'

Ik zag dat Jungkook even mijn kant opkeek. En ook voelde ik dat Jimin zijn hoofd naar mij toe draaide.. Ik besloot op Jimin te reageren.
'wat is er?' vroeg ik afvragend.
'oh.. N-niks..' zei Jimin en hij keek weer voor zich uit. Jungkook keek nogsteeds naar mij toe en ik keek hem ook aan. Maar hij keek gefrustreerd weer snel weg..
(en ja dit stukje ging allemaal best snel.)

'oke dan.. Doen, durf of de waarheid aan...Lisa!' zei Jin terwijl hij wat snacks pakte.
'doen.' zei Lisa op een bitch manier.
'blijf uit de buurt van Jungkook, je vriendje.. Deze hele avond!' zei Jin.
'wha- maar hoe wisten jullie dat hij mijn vriendje is!??jij was he 't he y/n!? Of niet soms! Schreeuwde Lisa.
'Lisa chill please! *zei Jungkook terwijl hij haar rustig probeerde te krijgen.
'Het is maar voor één avond.' zei hij kalm.
'maakt niet uit! Ik ga!' zei Lisa en verliet de woonkamer.
'schatje! Waar ga je heen!?' Riep Jungkook snel.
'naar Mark-' zei Lisa maar deed snel haar hand voor haar mond.
'wie is mark?' vroeg Jungkook kalm, maar een beetje teleurgesteld.
'uhh.. Hij is mijn andere vriendje!... Ik maak het nu uit met je Jungkook!' zei Lisa.
'wacht!' zei Jungkook maar hij was al te laat. Lisa was de deur al uit. Totaal niet denken aan haar 'vriendin' Rosé.
'is het goed als ik hier blijf..?' vroeg ze en wij vonden het goed.

'gaat het goed Jungkook?' vroeg Jin en kwam naast hem zitten met wat drinken.
Jungkook staarde gewoon voor zich uit.
'zeg als het niet gaat, oké?' zei Taehyung.
Ik keek Jungkook de hele tijd aan.. En zag na een tijdje dat zijn ogen vochtiger werden.
'Jungkook?' vroeg ik.

Voor ik het wist was hij al opgestaan en liep hij naar de keuken.. Even later kwam hij aan met drinken voor ons allen.
We bedankten hem. Hij zette zijn drinken op de salontafel en kwam een beetje dichter naast mij zitten dna eerst.

We speelden nog wat games en een klassiek bordspel. Uiteindelijk besloten we om een film te kijken. Het winnende genre was horror. We zaten allemaal naast elkaar op de grond met onze ruggen tegen de bank. Het was erg donker in de kamer. Het enige zichtbare waren de objecten die geraakt werden door het zwakke licht van de tv.

Na een tijdje merkte ik dat iemand dichter mijn kant opschoof. Ik keek een klein beetje opzij en zag dat dat persoon nog wel zijn ogen op de film gericht had. Waarschijnlijk was zijn actie onbewust. Ik voelde langzaam zijn warme hand op de mijne die ik op de grond had. Ik keek geschrokken naar rechts en zag nu dat het Jungkook was.. Hij keek nu ook naar mij toe.. Ik trok geschrokken mijn hand weg. Hij kreeg een teleurgestelde blik. En nu had hij ook pas door hoe dicht hij naast mij zat, dus ging hij weer terug naar waar hij zat.

De film was over en ik vond hem eigenlijk niet eng lol.
'nou het is al laat, jullie kunnen ook wel hier  blijven vanacht.' zei Taehyung.
Rosé, Jimin, Jin en Yoongi gingen alvast naar boven om te slapen. Taehyung, ik en Jungkook bleven nog even beneden en namen wat te drinken.
Na een tijdje was ik ook moe en wou ik gaan slapen.
'oké.. Uhm.. Waar kan ik gaan slapen?' vroeg ik slaperig.
'nou, ik heb geen extra kamer meer.. Dus je kan op de bank slapen.. O-of.. In mijn bed.' zei Taehyung awkward.
'ze slaapt hier.' zei Jungkook plotseling.
'wow chill man, zij beslist. Oh en ik ben niet geïnteresseerd in haar ofzo, ik heb al ogen voor iemand.' zei Taehyung in defense.
'ik slaap wel hier op de bank.' zei ik en maakt een comfortabele slaaphoek. Taehyung wenste ons weltrusten en ging naar boven.

De lichten waren nog aan.
Ik zat rechtop op de bank. Jungkook was even naar het toilet dus ik pakte mijn telefoon en ging games spelen.
Na een paar minuten hoorde ik weer voetstappen komen en ze stopten achter me. Vlak achter de bankleuning.

Plotsing gingen twee armen om mijn middel heen en iemand legde zijn hoofd op mijn schouder.

'ik mis je zo erg..' ik voelde warme tranen op mijn blote schouder.
'Jungkook.. Please... Stop.' zei ik..
Maar wat ik zei had geen effect. In tegendeel zelfs.. Jungkook knuffelde me nu nog steviger.. Wetend dat als hij los laat, hij mij kwijt is.
'Jungkook!' zei ik nu wat harder.

'vergeef me y/n...' zei hij snikkend.
'voor alles wat ik je heb aangedaan.. Please!' zei hij nu jankend.
Ik stond op.. Hij liet mij even los maar net toen ik weg wou lopen omhelsde gij mij weer.. Ik zuchtte.
'Jungkook..' zei ik en vond mijn weg uit zijn greep.. We staarden elkaar even in de ogen.
'ik kan je nog niet vergeven...'

'voor wat je mij had aangedaan..'



(940 woorden UwU)

Thanks voor het lezen!! pls klik op het sterretje zodat ik weet dat jullie dit leuk vinden..

Wat vond jij van deze chapter? Het is even iets meer dramatisch dan alle afleveringen hier voor hehe.

Nou doeii 💜💜💜

[Long Time No See] JK FF -nl-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu