Hij wou mij het blikje cassis geven, maar ik weigerde.
'nee Jungkook.. Hou hem zelf.' zei ik.
Hij was stil, staarde me gewoon aan en nam het blikje weer terug naar zich toe.
'o-oké..' zei hij.
Ik liep weer terug naar Jimin en ging zitten.
'ik dacht dat je frisdrank ging halen..?' vroeg Jimin die altijd nog zo lief glimlachte.
'J-ja, dat was ik wel van plan.. Maar ze hadden mijn favoriete smaak niet meer.' glimlachte ik. Maar ik loog wel..
'oh dat is jammer voor je... Haha.' zei Jimin en we begonnen met onze lunch.Na de pauze ging ik naar mij kluisje toe.. Ik voelde iemand achter me staan..
Ik zuchtte en zij ;'Jungkook.. Wa-oh Jimin.. Haha.' ik draaide me om en zag Jimin staan.
'hey y/n..uhm ik hoorde net dat onze les was uitgevallen.' zei Jimin.
'oh echt?'
'ja..En uhh ik vroeg me af of je met mij naar het park zou willen zo meteen.. Sinds we nu 2uur vrij hebben.' vroeg Jimin.
'oh.. Is goed.' zei ik.
'oké pak je jas dan zie ik je buiten wel.' zei Jimin en ging ervandoor.
Ik pakte mijn spullen en wou naar buiten lopen maar ik werd tegen gehouden door iemand.
'y/n wacht!' Jungkook kwam naar me toe rennen. 'wat.' zei ik en zuchtte.
'wat ga je doen met Jimin?''ik ga gewoon naar het park met hem.. Hoezo?' vroeg ik.
'please.. Ga niet-'
'en waarom niet?' zei ik en werd wat ongeduldiger.
'o-omdat-'
'laat maar zitten.. Oh en laat me met rust Jungkook.' zei ik.'please.. Ik kan je nog niet vergeven.'
'vergeef me y/n.. Please!!' zei Jungkook emotioneel.. (chringe 😔😅)
'nee Jungkook.. Ik kan iemand niet zomaar vergeven als diegene mij voor jaren lang heeft gepest, me zowel fysiek als mentaal pijn heeft gedaan, iemand die ervoor zorgde dat mijn leven hell was!' schreeuwde ik eruit.Jungkook was even in shock. En kort daarna rolde er een traan over mijn wang. Ik wil mensen niet graag pijn doen, of kwetsen.. Maar deze woorden moesten er gewoon uit.
Ik rende snel naar buiten en zag Jimin wachten op mij.
'hey y/n- wat is er gebeurd?' vroeg hij bezorgd toen hij mijn rode ogen zag. Hij omhelsde me meteen.
'ik- wil er liever niet over praten..' zei ik snikkend.
En we liepen naar het parkje.We gingen zitten op een bankje.
'dus y/n.. De reden dat ik hier heen wilde was omdat ik jou.. Beter wil leren kennen.. Oh en omdat ik een cadeautje aan je wil geven..'zei Jimin.'
Hij had een doosje vast en gaf het aan mij.. Ik opende het en zag een prachtig armbandje met een vogeltje er aan.(I like it oOwOo)
'oh Jimin.. Dit is zo mooi! Maar waarom krijg ik dit?' vroeg ik nieuwsgierig.
'nou.. Ehm... I-ik vind je leuk..' zei Jimin. En we bloosde beiden.Vind Jimin mij leuk?? En waarom doet Jungkook steeds zo dramatisch de laatse tijd?
Ik wil antwoorden..Jimin en ik kletsen een beetje en stelden random vragen aan elkaar. Uit eindelijk werd het gesprek wat dieper.
'mijn zusje.. Was omgekomen in een auto-ongeluk..' zei Jimin en ik zag dat hij het zwaar had.
'oh.. Wat erg voor je..' zei ik en klopte zijn rug zachtjes..
Maar ik had door dat Jimin een paar tranen liet rollen over zijn wangen, dus gaf ik hem een knuffel. En hij omhelsde langzaam terug.
'haha.. Eigenlijk hou ik niet van knuffels.. Dus jij bent een uitzondering..' zei ik en gelukkig kon Jimin daar een beetje eom lachen.
'oh dus ik ben speciaal hm? Haha.' zei Jimin lachend.
'I guess.. Hehe.' zei ik..'dankjewel y/n..'
(619 woorden)
Eindelijk een iets langere chapter hehehe.. Hoop dat je het leuk vond 😄
Als je vragen hebt, stel ze maar gewoon :>
Byee💜💜
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fanfiction💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk