Time skip : morningIk werd wakker en vreef in mijn ogen voor beter zicht. Ik zag dat ik nogsteeds y/n in mijn armen had.
Het was dus geen droom. Zei ik glimlachend in mijn hoofd.
Ik keek op mijn telefoon en zag dat het 06:14 was. Nog een kwartiertje voordat we moeten opstaan.Ik besloot om alvast op te staan dus ik ging voorzichtig zonder y/n wakker te maken uit het bed. Maar ze hielp mijn pols vast.
'W-wacht..' zei ze slaperig. En toen deed ze haar ogen open en keek een beetje geschrokken.
'goedemorgen y/n, het is al 06:15 dus ik wilde alvast op gaan staan.' zei ik en ze liet me los.
'o-oké' zei ze en ging naar haar badkamer.(y/n's pov)
Aishh.. Waarom ben ik nou zo bang voor onweer?? Als het nou niet ging stormen, was dit nooit gebeurt.
Ik deed mijn routine en ging alvast naar beneden.Ik kwam de keuken in en mijn moeder was ook al beneden.
'hey schat, kom je helpen koken?' vroeg ze.
'ja hoor.' en ik ging de eitjes bakken.
Mam ging even naar het toilet dus ik was alleen.. Dacht ik.Terwijl ik de pan oppakte met de gebakken eieren erin kreeg ik een knuffel van achteren.
Jungkook..
Maar ik negeerde hem en ging verder met waar ik mee bezig was.'hey~' zei hij met zijn kin op mijn schouder terwijl hij me nogsteeds omhelsde. Hij liet me weer los en ik draaide me om Naar hem toe.
'denk maar niet dat je me nu altijd kan omhelsen Jeon Jungkook.' zei ik en grijnsde.
'yah! Mag dat niet?' zei hij "zielig". Ik moest lachen om zijn sectie en ging het eten op tafel zetten met behulp van Jungkook.
Mam kwam ook weer binnen lopen.
'hoi eomma.' zei Jungkook en gaf mama een glimlach.
'oh dus Jungkook mag jou zo noemen?' vroeg ik.
'ja, hij heeft toestemming gekregen om mij zo te noemen.' zei ze "trots".Ik had het gevoel dat er iets speelde tussen Jungkook en mama.... Maar het zal vast niets zijn...
(352 woorden)
Éénalaatste chapterrrr 🥳🥳.
Ik hoop morgen tijd te hebben voor het laatste deel.
LUV y'all 💜💜💜😘
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fiksi Penggemar💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk