Ep. 9 [euphoria]

137 4 4
                                    

Jimin verbrak de knuffel en vroeg ; 'zullen we weer terug gaan?'
'ja is goed.'
We liepen naast elkaar en plotseling voelde ik regen.
'oh! Ik heb een paraplu bij me.' zei Jimin en pakte een paraplu uit zijn rugzak. Hij vouwde de paraplu open. De paraplu was best groot, maar toch een beetje krap voor twee personen. Jimin zag dat ook en besloot om een arm om me heen te slaan. We liepen nu echt dicht naast elkaar, maar we waren beiden tenminste droog. Ik voelde wel mijn wangen rood worden door zijn actie.
Vind ik hem ook leuk?

We kwamen aan bij school voor ons laatste uurtje en dat vak was kunst. Één van mijn favo vakken. ㅇㅅㅇ
En natuurlijk had ik dit vak weer met Jungkook.. Maar Jimin was er ook dus dat is wel weer leuk.

'vandaag schilderen of tekenen we allemaal het persoon naast onze rechter zijde.' zei de docent.

En ja hoor. Jungkook zat links van mij.. En Jimin zat rechts van me, express.. Dus ik moest Jimin tekenen, en Jungkook mij.

Aan het eind van de les moesten we allemaal omstebeurten naar vooren komen met ons kunstwerk.
Het was Jungkook's beurt. Ik was eigenlik best wel benieuwd naar zijn kunstwerk, want hij is goed in dit vak.

Hij draaide z'n kunstwerk om en.. Wouw.. Het was prachtig..

(doe alsof jij in deze geschilderd bentㅇㅅㅇ)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(doe alsof jij in deze geschilderd bentㅇㅅㅇ)

'oké jongens en meiden, geef nu allemaal maar jullie kunstwerk aan degene die je getekend hebt.' zei de docent en we deden allemaal wat ze zei. Ik gaf Jimin mijn tekening en Jungkook gaf mij zijn schilderij. En school was nu over.

Ik ging thuis naar mijn kamer.. Met Jungkook's schilderij. Ik keek er even goed naar..

Poltseling vielen mijn ogen op iets onderin de rechterhoek..

~U are my euphoria~

Stond er klein geschreven..
W-wacht...what the hec!??

Dit moet een grap zijn...

(314 woorden)  oof deze was echt kort.
ㅇㅅㅇ  nouja hoop dat je het nogsteeds wel leuk vond hehe...

Vragen zijn altijd welkom <3

Byebye💜💜

[Long Time No See] JK FF -nl-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu