Ep. 16 [Indoor Movie Night]

109 1 2
                                    

De deurbel ging en ik en Jimin schrokken erg.
'hallooo.!we zijn er!' zei Taehyung die zichzelf binnen liet. Jisoo was kennelijk ook met hem meegekomen.
'oh.. H-hey hyung!' zei Jimin.
'dus, ik heb wat films meegenomen om te kijken.' zei Taehyung en legde een stapel blue-rays op de salontafel.
'Jisoo kwam naast mij zitten op de bank terwijl Jimin en Taehyung in de keuken bezig waren.

'oh.. Wat is er gebeurt? Je hebt een plijster.' zei Jisoo toen ze mijn finger zag.
'oh.. Ik had een papier snee haha maar het doet geen pijn meer..'
'goed... Dus waar heb jij zin in vanavond?' vroeg Jisoo die een film pakte en bekeek.
'hmmm misschien een fantasie film?' zei ik.. Mijn favoriete film genre is fantasie.
'oké is goed!' zei Jisoo en we bekeken wat fantasie films die Taehyung mee had genomen.

Na zo'n 10 minuten kwamen Taehyung en Jimin weer terug met wat popcorn en drinken.
Taehyung haalde een paar dekens op en gaf ze aan ons, en toen gingen we de film kijken.

Magical time skip :>

De film was afgelopen en we gingen slapen. We besloten allemaal om gewoon beneden te slapen want er was toch genoeg ruimte.

Ik en Jimin sliepen op één bank en Jisoo en Taehyung ook op één bank, tuurlijk niet naast elkaar. Ik shipte ze wel en ze vinden elkaar zeker leuk maar ze zijn gewoon te bang om toe te geven. 😄

Time skip : morning :>

Ik werd vroeg wakker voor m'n gevoel en zag dat iedereen nog lekker sliep. Ik wilde wat water dus ik liep naar de keuken toe. Ik kwam terug met een glas water en zette het neer op de salontafel.

AWW jimin is wel erg cute als hij slaapt!
Ik pakte mijn telefoon en wilde een foto gaan maken maar voordat dat ook echt gebeurde, trok iemand aan mijn arm.

Jimin trok me naar zich toe en nu lag ik zo ongeveer op hem. 😳
Hij pakte mijn telefoon en hield hem boven ons vast en - *click!*

'Jimin.. W-wat doe je?'
'shh.. De andere slapen nog.' zei hij.
'maar heb je nou net echt een foto gemaakt??' vroeg ik.
'volgens mij was jij dat ook van plan haha.. Maar ja.😌' zei Jimin trots.
En toen gaf hij mijn telefoon gewoon weer terug.
'je bent cute.' zei Jimin schaamteloos met een glimlach.
'Cute My Ass.' zei ik en stond op.

Jimin stond ook meteen op en omhelsde me weer direct. Ik voelde mijn wangen meteen weer rood worden.
'J-Jimin.. W-wat doe je?' stotterde ik.

Jimin zuchtte..
'weet ik eigenlijk niet..' zei hij en liet weer los. De anderen werden ook wakker en we gingen ontbijten.

Time skip : Monday :>

(Jungkook's pov)

Oké vandaag ga ik y/n vertellen hoe ik me voel en dat ik haar heel erg leuk vindt.. Want ik kan het gewoon niet meer voor me houden.
Ik hoop dat ze me accepteerd.

Ik liep het gebouw in en wachtte naast haar kluisje.
Na zo'n 5 minuten was ze ook in de hal maar ze had mij nog niet gezien.

'hoi y/n.' zei ik en ze keek geschrokken op van haar telefoon.
'oh.. Hoi Jungkook..' zei ze en deed haar kluisje open.
'uhmmm....Zou je met mij zo even naar het dak willen kome please?..' zei ik met haar blik nog niet mijn kant op.
'o-omdat ik je iets wil vertellen..'

Ze zuchtte en zei : 'oké goed dan.'

Yess!

(y/n's pov)

Jungkook liep weer weg en ik deed wat ik moest doen bij mijn kluisje..
Toen ging ik naar het dank toe, en Jungkook was daar al.

'dus.. Vertel.' zei ik.

'uhmm.. Oké.. Y/n.... Ik-'

(617 woorden)

OwO hoe zal y/n reageren op wat Jungkook te zeggen heeft??

Byebye💜💜😘





[Long Time No See] JK FF -nl-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu