Ep. 3 [B*tch]

186 6 2
                                    

Ik ging even naar de toiletten om me op te frissen.
Hij doet echt alsof er niets is gebeurd... Hoe kan hij dat zomaar doen!? Een paar tranen rolde over mijn wangen.
Ik hoorde de deur open gaan en er kwamen twee meiden naar binnen lopen.
'oh hey.. Jij bent y/n toch?' zei één van ze.
'J-ja.. Hoe kom jij aan mijn naam?' vroeg ik..
'oh.. We zitten in dezelfde klas.. Computer klas.'
Hmm.. Haar heb ik nog niet gezien dan..
'oh oké.' zei ik en wou weer verder met waar ik mee bezig was. Ik pakte mijn tas maar werd toen tegen de muur geduwd.
Ik kwam keihard met mijn rug tegen de tegels aan.. Auw!

Ik keek de twee meiden geschrokken en boos aan. Ze moesten zelfs een beetje lachen om mij.
'ahaha moet je haar zien! Ha loser!' zei het andere meisje. De andere pakte haar telefoon en richtte de camera op mij.

'n-nee! Niet doen!!' zei ik..
Als er één ding is wat ik haat, dan is het wel als er foto's of video's ongewild van me worden gemaakt.

'newbie van de school, en meteen al een loser. Wat zielig zeg! Hahaha.' zei het filmende meisje.
Ik bleef gewoon tegen de muur staan, want ik weet dat als ik tegen ze op zou gaan, ik aleen maar meer in de problemen zou raken.

Het andere meisje had ondertussen een bekertje water vast en kwam richting mij toelopen..
Gaat ze nou echt dat bekertje over me heen gooien? WTF! Waarvoor? Wat heb ik verkeerd gedaan?!
Ze had het bekertje al hoog, klaar om op mjj te gieten, toen net op tijd de deur openging.

'hey! Laat haar met rust!!' hoorde ik iemand schreeuwen. Maar ik kon niet zien wie het was, vanwege die twee bitches voor mijn gezicht.
Het filmende meisje draaide geschrokken om en deed haar telefoon snel uit.
'ik uh.. Uuh-'
'stil! Ik wil helemaal niks van jou horen!'

Ik schrok een beetje toen ik zag wie het persoon was.
'jimin?' zei ik verbaasd.. 'ga toch weg Lisa en Rosé!' zei Jimin woedend.
Ze renden de toiletten uit.
Gelukkig is het water niet over me heen gekomen. Dan had ik nog een probleem gehad.
'gaat het?' vroeg Jimin die nu voor me stond. Hij gaf me een zakdoekje, hij had vast gezien dat ik gehuild had.
'J-ja.. Je kwam net optijd.' zei ik.
'ja? Wat wouden ze doen dan?' vroeg Jimin zorgzaam.
N-nou.. Die ene bitch met het zwarte haar had me geduwd tegen de muur uit het niets, en toen wou die andere water over me heen gieten. Terwijl ze dat filmden.. ' zei ik.
'ugh.. Het zijn echt bitches geloof me.. En jij bent niet hun eerste slachtoffer. '
'oh nee?' vroeg ik.
'ze zal woedend worden als ze weet dat ik dit jou vertel.. Maar goed. Lisa, die één met het zwarte haar is eigenlijk Jungkook's geheime girlfriend.. En Rosé is gewoon een meeloper.. Maar als ze al zien dat een meisje naar hem kijkt, pesten ze haar meteen, zodat ze weg blijft van Jungkook.' legde Jimin uit.
'haha. Heftig... wat zijn ze zielig eigenlijk hahaha!' lachte ik.
Ik maakte me klaar en we liepen samen weer naar onze volgende klassen.

School was voorbij en ik liep in m'n eentje naar buiten.
'y/n!' hoorde ik iemand roepen.
Ik zag Taehyung staan en hij zwaaide naar mij. Ik liep naar hem toe..
'hallo.' zei ik glimlachend.
'ik vroeg me af of ik mischien jou telefoonnummer mag. Dan kunnen we mischien wel eens afspreken. Met een vriendengroepje.'
'oh ja.. Is goed.' zei ik en ik gaf hem mijn nummer. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat Jimin naar ons toe kwam lopen.
'hoi Jimin!' zeiden Taehyung en ik.
Hij begroette ons ook.
'hey Jimin, ik vroeg me af of we een keer weer eens een pyjama avond kunnen houden. Lijkt je dat leuk?' Vroeg Taehyung aan Jimin.
'ja hoor! Uhm.. Y/n.. Zou je mischien ook mee willen dan?' ik schrok een beetje van Jimin's vraag.. I mean.. Een pyjama avond met jongens?..
'uhm.. Oke.. Ik heb toch niets beters te doen..' zei ik.
'oké leuk! Ik stuur je wel het adres enzo! Oh en mijn stiefzusje is er ook gewoon, dus geen zorgen..jij bent niet het enige meisje dan!' zei Taehyung.
Hij zwaaide naar ons en liep naar zijn auto.
'nou y/n.. Ik moet oor gaan. Doei!' zei Jimin en hij liep weg.

Dit word spannend..




Hello peep ^^ bedankt dat jullie nogsteeds geïnteresseerd zijn in mijn story.. Het word leuker in de volgende chapters hoor! (hoop ik).. Anyway.. Please like deze story en volg me als je wilt.. Dat geeft me hoop om mijn stories te finishen..

Maar goed.. Bye! 💜💜💜

(748 woorden OwO)

[Long Time No See] JK FF -nl-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu