Ik gaf Jungkook een deathstare en gaf weer aandacht aan mijn teken boekje dat ik stiekem half onder mijn laptop had verstopt.
'wat.. Ga je me nou negeren if zo?' zei Jungkook die kennelijk nog steeds bij ons stond.
'denk van wel.' zei ik zonder hem verder aandacht te geven.. Hij rolde zijn ogen.
'ga allemaal maar vast in jullie groepjes bij elkaar zitten, en bespreek het project maar.' zij de docent.Jungkook pakte een random stoel en ging naast mij zitten... Waarom gaat hij nou naast mij zitten als er nog voldoende ruimte is naast Jimin!?
Jungkook keek geïrriteerd voor zich uit en soms naar ons toe, terwijl wij zaten te kletsen en het project zaten te bespreken.
Na een tijdje mochten we opruimen en pauze houden. Ik liep het klaslokaal uit maar besefde me toen dat ik helemaal niet weet waar de kantine is, want ja.. Ik ben hier nog maar een paar uur lol.
'hey.' hoorde ik iemand zeggen. Ik draaide me om en zag Jimin staan. Hij keek weer lief naar me.
'zoek je de kantine?' vroeg hij.
'ja..'
'kom.. Dan lopen we er wel samen heen.' zei Jimin en ik volgde hem.We liepen de kantine in en ik wou wat drinken halen.
'loop jij maar vast door, ik haal even wat drinken.' zei ik en Jimin knikte zijn hoofd en liep door.
Eens zien... Cassis!
Ik wierp mijn geld in het automaat en pakte toen weer mijn wisselgeld en stopte het in mijn portemonnee.
Ik wou mijn blikje pakken maar hij was opeens weg.'zocht je dit soms?'
Ugh Jungkook.. Ik rolde mijn ogen en draaide me om.
'hij hield mijn blikje boven zijn hoofd zodat ik er niet bij kon..
'geef terug Jungkook!'
'en wat als ik dat niet doe? Ga je me dan slaan soms?' zei hij op een zielig sarcastische manier.
'Jungko-'
Hij rende weg richting de kluisjes.Ik wou hem achterna rennen maar besefde me toen dat hij dat waarschijnlijk juist wilt.. Dus besloot ik hem te negeren..
Ik zocht Jimin en zag hem zitten met paar andere jongens.
Hij spotte mij ook en riep mijn naam.
'y/n! Kom hier zitten!'
Ik liep naar ze toe en ging aanschuiven bij ze.
'jongens dit is y/n.'
'hallo! Ik ben Jin!'
'hey y/n!' zei taehyung.
'Hoi, ik ben y/n.'
'dus.. Waar kom je vandaan? Vroeg taehyung..
'oh ik kom van zo'n 50 kilometer hier vandaan maar ik ben twee weken geleden hier komen wonen.'
We kletsten nog wat door.. Ik wou even naar mijn kluisje voor wat boeken toe lopen dus ik zei gedag en Lipe naar de kluisjes toe.
Ik deed mijn kluisje open en pakte wat boeken. Ikwas klaar en wou mijn kluisje weer dicht doen, maar iemand sloeg mijn kluisje al hard dicht.. Mijn vingers kwamen er bijna tussen.. Ik draaide me om in een reflex en zag..Jungkook..
Hij had zijn ene hand nog op mijn kluisje en de andere had hij langzaam lings van me geplaatst.
Ik zat vast.. Help!Jungkook staarde me intens aan.. Er zat emotie in zijn blik.. Maar ook woede, en verbazing..
Ik voelde me ongemakkelijk dus ik keek weg.. Maar Jungkook hield mijn kin vast zodat ik naar hem moest kijken..
Ik trok het niet..'raak me niet aan met je vieze handen!'
Zei ik terwijl ik zijn pols vast pakte en zijn hand van me af rukte.. En tegen zijn scheen schopte..Hij greep naar zijn scheen en ik was geschrokken van wat ik deed.. Ik wou hem niet schoppen.. Maar ik was gewoon zo kwaad..
Ik had tranen in mijn ogen en liep snel weg..
Hoop dat je het leuk vond💜
Ideeën zijn altijd welkom voor mijn stories
Doeii :>
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fanfiction💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk