Het was zaterdag middag en ik besloot verder lekker niks te doen.Oh DTS is live!! Zij ik in mijn hoofd en pakte snel was snacks en ging lekker liggen op mijn bed met mijn laptop.
Jeonkoek is zo cute!! (ja ik kon niks beters verzinnen dan Jeonkoek 😔😄)
Ik keek voor een uurtje naar de livestream en toen stopte de livestream. Opeens ging mijn telefoon.. Ik keek naar de naam en zag dat het Jimin was dus ik nam op.On phone
'hey y/n!'
'hoi Jimin.. Is er iets?'
'volgens mij ben je je onesie vergeten bij Taehyung.'
'oh really? Lol had het niet eens door..'
'haha.. Uhm, zal ik hem brengen voor je?'
'Oh nee, ik kan hem zalf ook wel ophalen hoor, ik heb zijn adres nog.'
'neenee,ik wil hem echt wel brengen voor je hoor, geef me 10 minuten.'
'nou oké dan.. Haha... Doei!'
'doeii!'
Call ended
(Jungkook's pov)
~At Taehyungs house~'wie was dat?' vroeg Taehyung.
'oh dat was y/n.' zei Jimin en ik was er meteen bij toen ik haar naam hoorde.
'waarom belde je haar?' vroeg ik nieuwsgierig aan Jimin.
'ze was haar onesies nog vergeten kijk, daar staat haar tas.' zei Jimin die wees naar een tasje tegen de muur.
'komt zij het ophalen? Of ga jij het brengen.' vroeg Taehyung.
Ik hoopte eigenlijk dat zij het ging ophalen zodat ik haar weer kon zien.
'ik ga het nu naar haar brengen.' zei Jimin en ging opstaan van de bank.
'wacht!' zei ik snel.
'wat?'
'ik ga meerijden.' zei ik en pakte mijn jas.
'maa-'
Jimin wou iets zeggen maar ik onderbrak hem.
'geen gezeik, ik ga gewoon mee.' zei ik.
'nou goed dan.' zei Jimin.
Yesss!Het was stil tijdens de autorit.
Het is nog maar een paar uur sinds ik je voor het laatst gezien heb, maar ik mis je nu alweer...We kwamen bij y/n's huis.. Ik en Jimin stapten uit en liepen naar de voordeur.
Y/n deed open en keer eerst Jimin glimlachend aan.
Ik wou dat ze naar mij keek als hoe ze naar Jimin keek.. Jaloers....
Toen legde ze haar ogen op mij.. Neutraal.. Er zat geen emotie in haar blik..Maar toch moest ik bloosen dus keek ik snel naar de grond.
'nou hier is je onesies.' zei Jimin en gaf het tasje aan y/n.
'ja dankje haha.' zei ze.(Y/n's pov)
Waarom was Jungkook er ook??
'tot maandag y/n! ' zei Jimin en ze liepen weer weg..Jungkook keek nog één keer om..
Hij zag er niet zo blij uit.. Zijn ogen waren ook een beetje rood.Ben ik de reden waarom hij nu zo is? Ik voelde me een beetje schuldig. Maar ik kan hem nog niet weergeven!
Ik kan hem niet vergeven voor wat hij mij heeft aangedaan in het verleden...
(477 woorden)
Hehe ben een beetje later dan anders 😅nouja hoop dat je het leuk vond. Dit hoofdstuk was best kort.. Maar soms heb ik gewoon niet veel inspiratie of tijd..
Voor welk team ben jij?
Y/n & Jimin of y/n & JungkookByebye☺️💜
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fanfiction💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk