Het was zaterdag en vandaag zou ik gaan afspreken met Jisoo, Taehyung en Jimin. We besloten om naar de arcade hal te gaan.We spraken af in een parkje omdat dat best dicht bij de arcade hal was.
'hey y/n!' zei Jisoo die naar me toe kwam lopen.
'hoii! Jimin en Taehyung zijn er nog niet, maar heb je er zin in?' vroeg ik.
'JAAA natuurlijk!' zei Jisoo.Jimin en Taehyung kwamen er ook eindelijk aan.
'hello boys.' zei ik.
'hoii' zeiden ze beiden.
En we liepen er naartoe. We begonnen met was kleine games, zoals de old school grijpmachines. Na een halfuurtje dat hebben gedaan gi en we shooting games spelen met een VR bril.
Jisoo en ik zaten in hetzelfde team en Jimin en Taehyung ook en we moesten tegen elkaar battelen.
Ik was net zo lekker bezig maar toen werd Jisoo afgeschoten door Jimin.'aishh dammit!' zei ze en deed haar VR bril af. 'gotchaa!' zei Jimin die door streed in het spel.
Uiteindelijk had ik wel gewonnen hehe.'zo, zullen we wat gaan drinken ofzo?' vroeg Jisoo.
'ja ik heb wel zin in iets!' zei Taehyung en Jimin en ik knikte beiden.
'ik ken wel een café.' zeiden Jisoo en Taehyung tegelijk en ze keken elkaar geschrokken aan. En toen moesten ze beide verlegen lachen..
'nou..de zaak heet XxXx, het is mijn favoriete café hier.' zei Taehyung.
'echt? Die ken ik ook!' zei Jisoo..En we gingen daarheen met z'n vieren.
Taehyung en Jisoo vonden elkaar leuk, dat was wel duidelijk. En Jimin was weer zo aardig tegen me. Ik droeg nog elke dag de armband die hij mij gegeven heeft, ondertussen betekende die veel voor me.'oh y/n, er zit wat ijs op je wang.' zei Jimin opeens.
'ik probeerde het eraf te vegen.
'laat me je helpen.' zei Jimjn en bracht zijn hand naar mijn wang.
Zijn vingers raakten mijn wang heel voorzichtig en zacht aan. Ik keek hem recht in de ogen aan en hij mij ook. Ik moest meteen bloosen toen ik in die prachtige donkerbruine ogen van hem keek.Hij bracht zijn vinger weer terug naar zichzelf maar inplaats van het af te vegen, bracht hij het naar zijn mond en likte het af. Zonder oogcontact te verliezen.
(380 woorden)
Hehe... Nou dit was even appart..lol ik vind het altijd awkward ofzo om dit soort dingen als in het einde van deze chapter te schrijven maar ja... Hehe..
Byebye💜💜😘
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fanfiction💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk