2 dagen laterHet was nu vrijdag.. Ik, Jimin en taehyung waren al best goed bevriend met elkaar..
En het project van mij, Jimin en Jungkook was nog niet zo ver, maar dat komt wel goed.
Hoop ik..De dag was aangebroken dat we een pyjama avond gingen houden.. Ik vond het eigenlijk heel spannend, maar liet niemand dat weten..
'oké y/n.. Ik zet je wel af bij jouw huis.' zei Taehyung. Ik reed namelijk met Taehyung en Jimin mee..
Ik en Jimin zaten op de achterbank. Ik voelde hem soms naar mij kijken, maar ik was te verlegen om iets te doen, dus keek ik maar naar buiten.
'we zijn er.' zei Taehyung en ik was meteen uit mijn gedachten.
'oh oke..nou dna zie ik jullie vanavond wel doei!' zei ik en stapte uit.
Ik Lipe naar de voordeur en beefde me toen dat ik nog geen wegrijdende auto had gehoort. Ik keek om en zag beiden naar me kijken... Afwachtend. Ik keek verbaasd weer terug en ging naar binnen. En toen hoorde ik hun auto wegrijden.
Hahaha.. Ze wachtten tot dat ik binnen was lol.Ik nam snel een douche en deed mijn haar goed en pakte mijn kleren en mijn vaporeon onesie.
^ Haarstijl ^
^ Kleren ^
^ Onesie ^
'mam! Zou je me kunnen brengen naar Taehyung's huis? We houden een pyjama-avond met wat vrienden.' riep ik terwijl ik naar beneden liep.
'is goed y/n, ga maar vast in de auto zitten ik kom zo.' zei mijn moeder en ik lep alvast naar de auto en ging in de stoel zitten.Na zo'n 5 minuten waren we aangekomen bij Taehyung's huis.
'veel plezier lieverd! Ga wel optijd slapen hé?'
Zei mam en gaf me snel een kusje op mijn wang.
'Ja hoor mam.😄' zei ik en stapte uit.Ik liep naar binnen met mijn spullen in een tasje.
Taehyung begroette me en nam me mee naar de woonkamer. Ik ging rustig op de bank zitten,maar van binnen was ik aan het zweten van de spanning. Twee jongens genaamd Jin en Yoongi waren er ook al en ze begroetten mij vriendelijk. Na een tijdje hoorde ik iemand van de trap lopen.
'oh hallo! Mijn naam is-.... Lisa..'
Zei ze maar toen ze mij herkende veranderde haar emoties meteen.
Die bitch!
Ze liep naar me toe en fluisterde iets in mijn oor.
'jij blijft vanavond uit de buurt van Jungkook begrepen?' siste ze.
'pff.. Alsof ik iets van hem wil-.'
Wacht... J-Jungkook!??
De deurbel ging af en Lisa holde meteen naar de deur toe.
'babyy!!' zei ze.. Ondertussen had ik door dat die Rosé er ook was. Maar voor haar hoef ik denk ik niet bang te zijn.Lisa en kwam weer de woonkamer in met haar arm over iemands schouder heen.
Jungkook's schouder..'hoi Jungkook.' zei Taehyung die er ook bijgekomen was.
'ook goeie dag.' zei Jungkook neutraal.
En toen zag hij mij..
'oh... Jij bent er ook.' zei hij op een koude toon.
'ik maak wel even wat te drinken voor ons len oké?' zei Taehyung en liep de woonkamer uit.Ondertussen gingen Lisa en Jungkook ook zich thuis maken en kwamen ook op de bank zitten. Lisa zat natuurlijk bij Jungkook op schoot😑.
De deurbel ging weer en deze keer ging ik kijken.
'hey Jimin!'
'hey y/n!' zei Jimin en keek me lief aan.
'Jimin.. Lisa is er ook... Uhm.. Doe please alsof er niets is gebeurd 2 dagen geleden op school..' zei ik tegen Jimin. Hij keek eerst verbaasd maar toen begrijpend en hij knikte. Toen liepen we samen naar de woonkamer.'oké jongens! Nu iedereen er is kunnen jullie allemaal jullie onesies aan doen. Zoek boven maar een kamer waar je je wilt omkleden.' zei Taehyung en we liepen allemaal naar boven om een kamer te vinden. Ik besloot de badkamer te kiezen omdat je die op slot kan doen 😄.
Ik deed mijn vaporeon onesie aan en liep toen weer naar beneden.'we starten deze avond met een potje doen durf of de waarheid oké?' zei Taehyung en iedereen was het ermee eens.
685 woorden
Thanks voor het lezen! Pls geef hem een ster als je het leuk vond zodat ik meer motivatie heb om stories te schrijven😅
Stay safe peep😊💜💜
(leuke tip voor in de quarantine of gewoon als je je verveeld: leer iets nieuws, zoals een nieuwe taal bijv. 😊)
JE LEEST
[Long Time No See] JK FF -nl-
Fanfikce💜💜💜 -completed- Hij heeft je gepest toen jullie nog jong waren.. Nu zie je hem weer na jaren, en is hij nu verandert?? Start: 2020.10.05 End: 2020.01.07 Highest ranks: #1 ff #1 jk