Ep. 19 [paint]

104 2 0
                                    

Ik kon niet slapen die nacht.
Eerst Jungkook, en dan ook nog Jimin.

Aish...ik heb gevoelens voor heide.

Time skip : next day

Ik kipe naar school toe.
'hey y/n!' ik hoorde iemand mijn naam roepen van achteren en het was Jungkook.
'hoi Jungkook.' zei ik. Ik besloot vanaf nu weer wat aardiger tegen hem te zijn, hij is enorm veranderd vergeleken met vroeger.
Jungkook bleef naast me lopen totdat we. op school waren.

'hoi Taehyung. Hoe lang moet Jimin eigenlijk nog in het ziekenhuis blijven?' vroeg ik aan Taehyung.
'wacht, wat is er gebeurt met Jimin?' vroeg Jungkook die kennelijk nog nergens vanaf wist.
'Jimin had een auto-ongeluk gehad en hij kwam op het nieuws, kijk je dan echt nooit het nieuws?' zei Taehyung.
'n-nee, maar hoe is Jimjn eraan toe?'
'hij is buiten levensgevaar gelukkig, maar hij heeft een scheurtje in zjjn rechter onderarm en volgens mij ook een beetje last van zijn been. Dus ik denk dat hij weer snel naar school kan.' legde ik uit.
'ja, hij kan volgende week weer naar school.' zei Taehyung.

We liepen met z'n drieën naar onze gezamelijke eerste les. Deze keer zat Jungkook naast mij en Jisoo natuurlijk naast Taehyung.😏

We moesten weer een project doen in tweetallen. Met degene die naast je zit.😒
Toen we dat hoorden keken Jungkook en ik elkaar meteen aan. Hij glimlachde lief, hij heeft hier zeker vrede mee.
'de opdracht luidt als volgt ; schrijf, of teken iets positiefs voor je partner die naast je zit. Het mag van alles zijn dus wees creatief!' zei de docent.
Ik keek naar Taehyung en Jisoo en zij keken elkaar glimlachend aan. Voor hen is het wel makkelijk. Zij vinden elkaar leuk.

Maar Jungkook en ik vinden elkaar ook leuk. ㅇㅅㅇ
'jullie hebben hier in totaal 2 lessen de tijd voor, dus doe rustig aan.' zei de docent en iedereen haalde materialen.
Ik liep naar de verf hoek om verf op te halen.

Ik wilde net de blauwe verf pakken maar iemand was me voor waardoor mijn hand op die van hen belandde.

Ik werd helemaal rood toen ik zag dat het Jungkook was en hij was ook helemaal rood.
'uhm... Neem jij maar.' zei hij en gaf mij de verf.
Ik liep naar mijn schilder doek en begon eerst te schetsen. Na een tijdje kwam Jungkook ook naast me en ging op zijn doek bezig.  Ik voelde dat hij soms naar me keek.

De les was over.
'ziet er mooi uit.' zei iemand achter me.
'Oh.. Dankje Taehyung haha.' zei ik.
'dus... Wat ben jij aan het maken voor Jisoo?' grijnsde ik terwijl we de klas uit liepen.
'ik ben iets voor haar aan het schrijven, en nee jij mag nog niet weten wat hehe.'

'ooh~ word het een liefdesbrief??' zei ik plagend waarop hij meteen rood werd.
'n-nee!!'
'je weet hopelijk wel dat je echt niet goed bent in liegen hahaha!' zei ik.
'jammer genoeg heb ik dat al vaker gehoord hehe.'

We liepen uit het gebouw.
'hey y/n, zou je misschien een prank willen uithalen met mij?' vroeg hij opeens.
'Waarvoor dan?' grijnsde ik.

'ik wil Jisoo eigenlijk jaloers maken om te zien of ze wel echt gevoelens voor me heeft.' zei Taehyung.
ooh... Als dat zo is..
'oh sure hehehhehe.'
'dankje dankje dankjee.'
Taehyung keek achter me langs om te kijken of Jisoo er al was. En ja, ze was nu ook buiten.
'oké y/n, it's acting time.😏Ik pak je hand vast en we lopen samen weg ok?' zei Taehyung. Hij pakte mijn hand vast en we liepen samen van school weg.

(Jungkook's pov)

Ik liepen naar buiten en zag y/n en Taehyung praten. Maar daarna pakte Taehyung y/n's hand vast en ze liepen samen weg.

Ik was jaloers geworden. Ze vinden elkaar toch niet leuk, of wel??

Let's hope they don't..

(650 woorden)

  Hellow daar ben ik weer. 😁
Ik heb even iets besloten, dit word geen live triangle story meer want dat is gewoon best lastig om te schrijven enzo.

  Dus er komt nu maar 1 ending. Sorry Jimin. 🙏😔

  Voor hem is het nu dus een one sided love story.

Hope u liked it 💜💜💜

Stay safe for COVID 19

[Long Time No See] JK FF -nl-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu