Hermione'nin o gece Melissa'da kalacağına dair bir mektup karalayıp evine dönmedi. Lord Voldemort maskesinin artık var olmayacağını biliyordu. Artık sadece Tom Marvolo Riddle vardı. Ama bu demek değildi ki Tom bir melek olacaktı. Hayır, Tom Riddle bir melek değildi ve muhtemelen de hiç olmayacaktı. Ama Hermione onunla birlikte gri gölgelerde kalmaya hazırdı. İkisi de tamamen aydınlığa adayamazlardı kendilerini. Affedilmez lanetin lekesi işlemişti ruhlarına. Hermione yaptığından pişmanda değildi. Bellatrix'in çehresi gözlerinin önüne geldi bir an. Bu yüzden asla beyaz olamayacaktı. Ama tamamen karanlığa düşmemeyi Tom ile birlikte başarabilirlerdi.
Voldemort siyahtı. Tom Riddle ise en başından beri grinin siyaha yakın tarafındaydı. Dün gece kendisini kara tarafa çeken şeytanlarından kurtulmuştu Tom. Artık ortada buluşabilirlerdi.Tom ile sarılarak uyuduklarında genç adam kollarıyla sanki onu korumak istermiş gibi sarıp sarmalamıştı. O gece sıradan bir nisan gecesinden çok daha soğuktu fakat Tom'un varlığı Hermione'yi ısıtıyordu. Onun varlığı sanki ömrü boyu eksik kalmış parçasını tamamlıyordu. Kaderin ağları ironikti. Bir yıl önce kendisine sorsalar imkansız diyeceği her şey yaşamıştı. Ancak ruh eşi diyebileceği insanı geçmişte bulacağı düşüncesi...
Sabah olduğunda eve Cisimlenip ihtiyaç duyabilecekleri şeylerden ufak bir çanta hazırlamıştı. Seneler evvel İşaretlenemez Genişletme Büyüsü ile içinin dışından daha büyük olmasını sağladığı emektar çantası yanındaydı. Tom bu büyüyü henüz Hogwarts'tan mezun olmadan önce yaptığını öğrendiğinde oldukça etkilenmişti. Tabi Hermione bu büyüyü altıncı yılının sonunda yapmasının aksine Tom'un yalnızca dördüncü veya beşinci senesinde yapabileceğine emindi. Tom'a bunu söylediğinde, "Daha iyi ya, ikimizin de olağanüstü sihirbazlar olduğumuzun kanıtı." demişti kolunu onun omzuna atıp.
Carmarthen'e gitmeden önce de Tom'un dairesinde bir süre karşılıklı oturup tam olarak nasıl bir yol haritası izleyeceklerini planlamışlardı. Önce Brutus Malfoy'un seneler evvel önce kendi babasıyla gittiği antikacıya uğrayacaklardı. Kısa bir araştırma sonrası dükkanın hala açık olduğunu öğrenmişlerdi. Eğer oradan elleri boş dönerlerse Carmarthen Kalesi'ne uğrayacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomione - Işıltı ve İhtiras
Fanfiction---WATTYS 2020 KAZANANI--- Hermione Granger, Karanlık Lord'u öldürme amacıyla geçmişe gider. Fakat kendini Hogwarts'tan mezun, 23 yaşında Borgin&Burkes'te çalışmakta olan Tom Riddle'ın zamanında bulur. Güce giden yolda yükselme mücadelesindeki h...