2 Hafta Sonra
TOM
Tom, elindeki FYBS sonuçları ve Slughorn'un bağlantılarıyla edindiği güçlü referanslarla dolu dosyasıyla Sihir Bakanı'nın ofisinin kapısındaki koltukta bacak bacak üzerine atmış, düşünceli biçimde bekliyordu. Üzerinde Madam Malkin'den bugün için kiraladığı şık bir koyu gri cüppesi, siyah rugan ayakkabıları vardı. Gelip geçen kişiler onun bu davut heykelini andıran görüntüsü için görüş alanından çıkana dek bakışlarını sakınmazken Tom kimseyle ilgilenmiyordu. Onu daha çekici kılan şeylerden biri de buydu belki de. Slughorn, bizzat Sihir Bakanı'yla olan randevusunu ona özel olarak ayarlamıştı. Biraz şekerlenmiş ananas ve biraz da pohpohlama. Bu neredeyse istediği her departmana altın bilet demekti.
Neredeyse.
Tom sınırları zorlamayı daima sevmişti. Her konuda en uç şeyleri arzu etmekten asla çekinmezdi. Burada bulunmasının sebebiyse kesinlikle Muggle Eşyalarını Denetleme Dairesi gibi saçma bir yerde çalışmak değildi. O, Gizemlerin ardındaki o kapıyı istiyordu.
Saatin on olmasını beklerken Hogwarts'la alakalı iş olasılığını düşündü. Dumbledore'a gönderdiği mektubun cevabı hiç gecikmemişti. Dumbledore iki gün sonra gönderdiği yanıtta kendisini haziran ayında okul kapandığında başvurusunu değerlendirmek için şatoya beklediğini yazmıştı. Tom ise Dumbledore'un onu direkt mektupla reddetmediği için şansının hayli yüksek olduğunu düşünüyordu. Ayrıca altı yıl önce emekli olan Profesör Merrythought'tan beri kimse o makamda dikiş tutturamamıştı. Karanlık Sanatlara Karşı Savunma profesörlüğü.
"Bay Riddle?" sesi yükseldi ofisin kapısından ve ufak tefek, kısa kıvırcık saçlı ve gözlüklü yaşlı bir cadı başını uzattı. "Bakan bey sizi bekliyor, Bay Riddle."
Tom gerçekte hiç içinden gelmeyen ancak gerekirse karşısındaki buz dağlarını eritebilecek güzellikle bir gülümseme gönderdi kadına. Kadın hülyalı biçimde sırıttı ve Tom'un gelmesi için kapıyı sonuna kadar açtı.
Genç büyücü kolunun altına sıkıştırdığı dosyayla Bakan'ın odasına adımladı. Oda oldukça geniş ve ferahtı. Tom'a Hogwarts'taki müdür ofisini anımsatmıştı. Duvarlarda vişne çürüğü duvar kağıtları ve onun üzerinde çeşitli sihir bakanlarının portreleri vardı. Kapıdan girince tam karşısında, odanın en ucunda meşeden oyulmuş uzun koyu renk bir çalışma masası ve dev bir deri koltuk vardı. İçeri girdiğinde Bakan gözlüğünün üzerinden bazı kağıtları okuyor ve küçük notlar alıyordu. Tom kibarca boğazını temizledi.
"Hah, Bay Riddle?"
Tom onaylayarak başını salladı. Bakan gülümseyerek eliyle önündeki kırmızı koltuğu işaret etti, "İçeri gel oğlum. Otur. Horace senden pek iyi bahsetti."
Tom, suratına yetenekli ve mütevazı yetim maskesini giymekte gecikmedi. "Profesör Slughorn oldukça ince davrandı, efendim."
Bakan başını sallarken Tom ona dosyayı uzattı. Bakan beklemeden dosyayı açıp onun FYBS'lerine göz gezdirdi. "Vay canına, oğlum! 12 FYBS mi? Horace'ın dediği kadar varmışsın. Peki kariyer hedefin nedir anlat bakalım."
Tom'un tebessümü genişledi. Çok kısa bir an gözlerinde adamı avcunun içine alışının hazzı parıldadı ama bunu göstermedi. "Her departmanda çalışmaya gönüllüyüm, efendim. Sihir Bakanlığı bünyesindeki her daire FYBS sayılarından daha büyük önem taşımakta. Siz nasıl uygun görürseniz." kısa bir an bekleyip devam etti, "Ancak benim kişisel ilgim...genelde Esrar Dairesi'nin araştırmalarına yönelik."
Sihir Bakanı, Esrar Dairesi'ni işitince yarım ay biçimli gözlüğünün üzerinden ona bakıp tek kaşını kaldırdı. Sonra gözlerini geri Tom'un verdiği sarı dosyaya çevirdi. "Senin gibi bir genç daha kolay yükselebileceği Sihirsel Yasal Yaptırım veya Uluslararası Sihirsel İşbirliği Dairesi'ni neden tercih etmez ki? Bir iki yıl kadar kısa bir sürede şube müdürlüğüne yükselmenin önünde hiçbir sorun göremiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomione - Işıltı ve İhtiras
Fanfiction---WATTYS 2020 KAZANANI--- Hermione Granger, Karanlık Lord'u öldürme amacıyla geçmişe gider. Fakat kendini Hogwarts'tan mezun, 23 yaşında Borgin&Burkes'te çalışmakta olan Tom Riddle'ın zamanında bulur. Güce giden yolda yükselme mücadelesindeki h...