Bölüm Şarkısı 'Bekir Karahan - Ressamın Şarkısı'*****
Beni anlamıyorlardı. Zarar yok. Zaten beni, kimler anlamadı.
~Oğuz Atay
...
Ben; Oooo. Grupta ortalama 70 tane kız var. Yöneticiye sorayım, belki ekler seni heheheheğ.
Oğuz; Sor sor.
Ben; Tabi sen bir fan gurubuna gireceksen, kendine idol belirlemelisin.
Oğuz; Kim olsa?
Ben; İnternetten bak.
Oğuz; Tamam, bakıyorum.
...Ben; Sordum, kabul etmedi. İçler acısı.
Oğuz; Hadi yaaaa...
Ben; Başka sefere artık...
Oğuz; Masal, senden o fan sayfasını kapatmanı istesem, kapatır mısın?
Ben; Kapatırım, evet. Neden?
Oğuz; Bilmem. Bana kapatmazsın gibi geliyor.
Ben; Hayır, kapatırım. Kapatayım mı?
Oğuz; Neyse, boşver.
...
~Grup Sohbeti
Esat ya da Esad: Ben karşıyım. Sadece Sagopa Kajmer dinliyorum.
Musa S.; Ne alaka?
Gülüşan; Harbi ne alaka?
Esat ya da Esad; Günah ya. Diğerlerinin sözlerinde isyan var.
Yaku'P'; Adam imanlı çıktı.
...
Adı Esat ya da Esad olan bu genç kardeşimiz, iyi bir kimse. Ama garip. Yani ne bileyim. Diğer erkekler gibi değil. Konuşurken bile hep bir değişik davranıyor bana. Hatta zorla Sagopa Kajmer dinlettirmişti. Fena sayılmayan bir müzik anlayışı.
...
Esin kişisi, +0537 adlı kişiyi gruba ekledi.
Esin Kişisi, +0541 adlı kişiyi gruba ekledi....
Yine, yeni bir grup. Yine, yeni bir çıkmaz.
Yani gruplar falan bir kenara ama Oğuzcuğum'la kalsam, gerisi önemsiz. Güzel çocuk ya bu Oğuzcuğum. Selin arada Furkan'a, Oğuz'u hatırlatıyor. Sinir oluyorum. Hatta onların birbirine düşman olmasından hoşnut oluyor. Salak! Zannediyorki, bu ikisi onu paylaşamıyorlar. Oysa Furkan kim, Oğuz kim? Furkan, Oğuz'un kesip attığı tırnak olamaz be.
Tabi Furkan ve Oğuz arada yine atışıyor. Oğuz, Furkan'ı dövmekle tehdit ediyor, ki bu tehditlerin bazen ilerisi bile oluyor. Furkan çevresine sığınıyor, Oğuz'a laf atıyor. Hadsiz ya. Oğuzcuğuma laf at, babamıza laf et... Sinirlendim...!
Halbuki ortada bir sevgililik yok, delirmek üzereyim.
Aaah, ah. Zaman çarçabuk geçiyor ve bugün TEOG'a gireceğim. Zor gözüküyor. Stres altındayım.
İlk oturum başladı. İlk dersin sınavı bitti. Teneffüs oldu. Koridorda arkadaşımla yürürken Hatice'ye rastladık.
Hatice; N'aber?
Ben; Aynı, senden?
Hatice; Aynı bende. Nasıl geçti?
Ben; Fena sayılmaz. Senin ne yaptın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | Dolunay'da Aşk
Teen FictionBu kitaba, yazarın aşka olan inancı kalmadığı için ara verildi. "Zannediyordum ki aşk mücadele etmektir. Ama yanılmışım. Sanırım aşk; can yakan, cam parçalarından başka bir şey değilmiş." "Aşk her zaman imkansız mıdır? Yanlış kişiyi sevdim. Ruhum ac...