Bölüm Şarkısı 'Baek Ah Yeon - Daddy Long Legs'****
Aşk,
muhakkak derin bir dostlukla başlar.~Oğuz Atay
...
Ve tatil bitti. Eve dönüş...
Bu süreç boyunca telefon kendi kendine kapandı. Hiç şarj etme derdim olmadı. Eve döndüğüm zaman da şarj etmek istemedim doğrusu. Bir süre etmedim de.
...
Bir süre sonra telefonu aldım. Yüzlerce cevapsız arama, binlerce mesaj. Çoğu Hasip ve Melike'ye ait. İçim çok sıkıntılı. Ama Hasip ve Melike'den son gelen mesajın tarihinin üzerinden günler geçmiş. Gün geçtikçe arama ve Mesajlar azalma eğilimi göstermiş. Yavaş yavaş peşimi bırakmaya başlamışlar anlaşılan.
Anlık gelen bir cesaretin ardından, Oğuzumun numarasını telefonuma kaydettim. Elim, ayağım titriyor. Heyecan da değil tam olarak, biraz telaş vardı sanki.
Ben; Oğuz, her şeyi anlatacağım. Ama sakin ol.
...
Oğuz'a olan biteni anlatmıştım. Tabi bölüm bölüm. O şeref yoksununun "babana o çocuk kızının peşinde, diyeceğim" dediğini diyemedim. Şeref yoksunu artı haysiyet yoksunu. Zavallı.
...
Bir süre sonra, Hasip ve Melike peşimi bırakmıştı. Biz ise Oğuzumla tekrar eski samimiyetimize dönmüştük.
Oğuz; Masal'la tartıştık.
Ben; Hadi ya, küstünüz mü?
Oğuz; Konuşmuyoruz..:/
Anlaşılan üzüldü Oğuz'um. Onun üzülmesine ben de üzüldüm.
Oğuz'un üzülmesine dayanamazdım. Hemen Masal'ın arkadaşıyla konuştum.
Ben;Masal'a söylesen Oğuz'la bir kez daha görüşseler, olmaz mı?
Gülüşan; Barışmalarını bende çok istiyorum.
Ben; Ffff, hiç mi yolu yok? Bak ben Masal'la konuşayım, sen Oğuz'la. Barıştıralım onları. Oğuz çok üzgün.
Gülüşan; Haklısın, barıştıralım. Masal'da üzülmüş.
İşte, Oğuz'a karşı olan aşkıma rağmen onun üzülmesine dayanamazdım. Onun gözünden düşen yaşa kıyamazdım.
Barışmıştılar. Onlar mutlu. Gülüşan mutlu. Ben mi? Benim nasıl olduğuma siz karar verin..;)
Fffff. Aslında bir yandan sevinirken, bir yandan içim öyle yanıyordu ki. Sevdiğini kendi ellerinle bir başkasına teslim etmek. Bu çok zor. Ama katlanmak mecburiyettendi. O beni arar, bana telefonda Masal'ı anlatırdı. Bende kıskançlıktan ölürdüm. Ama ağzımı açıp da tek kelime edemezdim. Masal'la onun adına seviniyormuş gibi davranırdım.
Halbuki sadece onun için mutlu olurdum.
Çünkü o mutluydu...
Gel zaman git zaman. Tabi Oğuz ve Masal diye bir şey de kalmadı geride. Oğuz sıradaki maçlara bakıyor, ben Oğuz'a.
Bir Wp Grubu (Kızların Gücü);
Üyeler
-Masal
-Aslı
-Zehra
-Havva
-ArzuUzun zaman boyunca kullandığımız, minik bir ortak arkadaş grubumuzdu bu. Bir de Oğuz, ben ve Arzu'dan oluşan bir grup vardı. Bir gün özelden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | Dolunay'da Aşk
Teen FictionBu kitaba, yazarın aşka olan inancı kalmadığı için ara verildi. "Zannediyordum ki aşk mücadele etmektir. Ama yanılmışım. Sanırım aşk; can yakan, cam parçalarından başka bir şey değilmiş." "Aşk her zaman imkansız mıdır? Yanlış kişiyi sevdim. Ruhum ac...