Bölüm Şarkısı 'Merve Toprak - Yüksek Dağlara Doğru (Cover)'*****
Seni tanımadan önce, ağaçların çiçek açtığı ve yaprak döktüğü mevsimleri hep kaçırırdım.
~Oğuz Atay
...
~Aradan 2 saat bile geçmemişti
Oğuz; Masal, ben seni seviyorum.
Ben; Ben de seni seviyorum kardeşim.
Oğuz; Öyle değil, aşk olarak.
Ben; Oğuz, biz kardeşiz. Farkındasın değil mi?
Oğuz; Biliyorum ama ne yapabilirim?
Ben; Oğuz lütfen, biz birbirimize kardeş dedik ama...
Oğuz; Masal, seviyorum.
Ben; Ben sana ne diyim ki?
...
Arzu; Kızım, söylesene ben de seviyorum diye.
Ben; Korkuyorum Arzu.
Arzu; Neyden korkuyorsun? Neden korkuyorsun?
Ben; Bilmiyorum. Bir bilsem...
Arzu; Yine sen bilirsin. Ama bence söylemelisin.
Ben; Biz hep birbirimize "kardeş" dedik. Bugün buluştuğumuzda bile bana "kardeşim" diyip durdu. Sen de vardın bugün, duydun. Biliyorsun.
Arzu; Evet, duydum. Ama belki, o da çekinmiştir. Senden bir adım bekledi de. Hem, o söylemeseydi, bu akşam sen zaten ona söylemeyecek miydin?
Ben; Söyleyecektim ama... Bilmiyorum. Korkuyorum.
Arzu; Seni korkutan nedir?
Ben; Çok saçma ama, sebebini ben de bilmiyorum. Belki de, senin duygularını öğrenmeye çalıştığı gibi benim de öğrenmeye çalışıyordur. Ama bilmiyorum.
Arzu; Zannetmiyorum. Saatlerdir sen "kardeşiz" diyorsun, o "seviyorum" diyor. O gün bu kadar uzamamıştı mevzu. Ama olabilir de, bilemeyeceğim o kadarını.
...
~Bir süre sonra
Ben; Oğuz, ben de seni seviyorum.
Ne kaybedebilirim ki?
Ne olabilir yani?
Bilmiyorum...
Kötü bir şeyler hissediyorum. Ve Oğuz'un beni sevdiğinden emin olamamıştım. Böyle bir şey olsa, öncesinde hissederdim galiba. Hem, bu kadar uzamazdı da mevzu. Hemen kabullenirdim. Onu sevdiğimi ona derhal söyleyebilirdim. Ama engel olan bir şeyler vardı sürekli. Ne olduğunu bilmediğim şeyler...Oğuz beni seviyordu yani şimdi. Öyle mi?
Allah'ım, bu gece uzun zaman sonra ilk defa, güzel bir uyku uyuyacağım.
"Dünyanın en büyük yüküdür; aklı sende olmayanı, ısrarla yüreğinde taşımak."
Demiş İ. Tekeneci.
Allah'ım, sen bana bu yükü hiçbir zaman verme, ne olur...
...
~Ertesi gün
Oğuz; Günaydın canım.
Ben; Günaydın, nasılsın?
Oğuz; İyiyim, spora gidiyorum. Sen?
Ben; İyiyim bende. Spor mu, hmmm. Bak işte, bu olmadı. :D
Oğuz; Orada kızlar var, ama ben bakmıyorum...:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | Dolunay'da Aşk
Teen FictionBu kitaba, yazarın aşka olan inancı kalmadığı için ara verildi. "Zannediyordum ki aşk mücadele etmektir. Ama yanılmışım. Sanırım aşk; can yakan, cam parçalarından başka bir şey değilmiş." "Aşk her zaman imkansız mıdır? Yanlış kişiyi sevdim. Ruhum ac...