Bölüm Müziği 'Cahit Berkay - Ardakalan'*****
Ne istediğimi bilmiyorum artık sayın insanlar! Beni affedin!
~Oğuz Atay
...
Öykü; Hazar işte.
Neden şu an vicdan azabı çekiyorum? Oysa benim tek temennim, sana dair kötü düşüncelere engel olmaktı sevgili sevdiğim. Seni unutturmaktı.
Oysa bütün bu oyunun içinde, canı yanacak olan bendim. Onlar benim Hazar'ı sevdiğimi düşünürken, ben her seferinde senin sevginle ölecektim. Yine de neden vicdan azabı kalbimin tamamını ele geçirmişti?
Öykü; Masal!
Ne olur bir şey de Öykü. Ben her şeyin farkındayım, senin arkandayım, de bana. Ne olur beni bu koca yalana itme. Bakışlarımdan, suskunluğumdan anla acımı.
Öykü; Masal. İyi misin kanka? Dalıp gittin herhalde. Heeey!
Duyuyorum. Seni duyuyorum fakat tepki veremiyorum. Biraz sonra iki dudak arasından bir yalan çıkacak. Ve bana ömür boyu vicdan azabı yaşatacak.
Öykü; Masal diyorum!
Ben; Efendim.
Öykü; Bilerek mi susuyorsun?
Ben; Heyecan olsun diye öyl...
Öykü; Tamam bırak heyecanı, kim o? Hazar mı?
Ben; Evet, Hazar.
Öykü'nün göz bebekleri büyüdü. Resmen bir ışıltı görüyordum gözlerinde.
Öykü; Ya biliyordum yaaaaa. (Sevinmişti.)
Ben; Öyle.
Öykü; Bak, belki gerçekten de Oğuz iyi biridir. Bilmiyorum. Ama onun sevgisi sana zarar veriyordu. O gün senin nasıl yıkıldığına gözlerimle şahit oldum ben. Hem sadece ben de değil, herkes şahit oldu. Ve sen, kimsenin gözünde Oğuz'u değiştiremeyeceksin, bu çok zor çünkü.
Ben; Bilmiyorum Öykü.
Öykü; Masal böyle yapma lütfen. Nice zaman kendine gelemedin. Boşluğu izledin. Dersleri dinlemedin. Hatta başını sıraya gömüp de çok ağladın.
Keşke tüm bildiklerin bundan ibaret olsaydı. Ama bunlardan da fazlası Öykü...
Öykü; Masal. Üzülme kardeşim. Hem artık onu sevmiyorsun. Hazar iyidir ya. Yani umarım öyledir. Hazar'ı sevmeye devam et, boşver.
Bağıramıyorum. Bırak bağırmayı, konuşamıyorum tek kelime. "Hayır" diyemiyorum. "Bu bir yalan" diyemiyorum. "Hazar'a karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Ben Oğuz'a bağlandım, kaldım" diyemiyorum. Canım acıyor be Öykü, bunu sana söyleyemiyorum. Başkasına söyleyemiyorum.
Öykü; Ağlıyor musun?
Ben; Hayır. Gözüm dalmış sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | Dolunay'da Aşk
Teen FictionBu kitaba, yazarın aşka olan inancı kalmadığı için ara verildi. "Zannediyordum ki aşk mücadele etmektir. Ama yanılmışım. Sanırım aşk; can yakan, cam parçalarından başka bir şey değilmiş." "Aşk her zaman imkansız mıdır? Yanlış kişiyi sevdim. Ruhum ac...