Na úplnom začiatku

1.5K 71 6
                                    

Lily Potterová. 16- ročná najmladšia členka rodiny Potterovcov. Miláčik všetkých. Všetka pozornosť sa točí okolo nevinného dievčatka s dokonalou postavou a prekypujúcou krásou. Môže si vyberať kamarátky aj chlapcov z najvyššieho rebríčka popularity. Okrem iného má krásny hlas a keď spieva všetka pozornosť patrí len jej. Uvedomuje si skutočnosť že je najlepšia a plne ju využíva. Tvári sa ako anjel ale aj ona sama vie že vo vnútri sa skrýva čert.

Albus Potter. 17- ročný slizolinský triafač. Lámač ženských sŕdc. On a jeho najlepší kamarát Scorpius Malfoy sú všeobecne známi svojími perfektnými žúrkami v slizolinskej klubovni. Nikto okrem ich oslavy nerobí pretože im niet konkurencie.

Scorpius Malfoy. 17- ročný sex symbol Rokfortu. Kapitán a stíhač slizolinu. Dievčatá sa o neho bijú ale on si ich nevšíma čo ich priťahuje ešte viac. Vlastne ho ešte nevideli s ozajstnou priateľkou s ktorou by bol vo vzťahu aj keď jeho šarm už mohli skúsiť, no len raz. Môže si dovoliť to najlepšie a najdrahšie čo chce. On a Albus sú majstrami v oslavách.

Rose Weasleyová. 17-ročná kapitánka a triafačka chrabromilu. Najmúdrejšie dievča na škole a na svoj vek najvýnimočnejšia čarodejnica tak ako jej matka ministerka mágie. Človek by si myslel že na tom nemôže byť nič zlé až kým nepríde na rad spolupráca. Rose je presvedčená že nikto nedokáže to čo ona sama a každá pomoc je úplne zbytočná lebo nikto nedokáže problémy riešiť ako ona so svojimi znalosťami.

Leta Lestrangeová. 16- ročná triafačka slizolinu dcéra Bellatrix Lestrangeovej pred ktorou má každý rešpekt. Bývalá najlepšia kamarátka Lily Potterovej. Pre svoju tajuplnosť a krásnu je tiež jednou z vysnívaných dievčat každého chlapca. Jej najväčšou zbraňou je že dokáže používať kúzla aj bez prútika a rozumie reči zvierat. Nikto nevie prečo a to z nej okrem iného robí hviezdu školy.

V skutočnosti sú len rozmaznané bohaté deti ktoré ťažia zo slávy svojich rodičov a nevedia si vážiť nič ani nikoho. Až do chvíle kým sa niekto nerozhodne že si zaslúžia príučku.

Bol bežný októbrový deň konkrétne sobota popoludní a celé osadenstvo Rokfortu bolo na metlobalovom ihrisku kde sa konal zápas chrabromilu a slizolinu. Všade sa ozýval krik, mávanie vlajkami a hráči lietali hore dole. Oba tímy boli veľmi silné a len tieto dve fakulty si dokázali byť konkurenciou. Všetko išlo ako malo až do chvíle keď Rose a Scorpius zbadali zlatú strelu. Obaja leteli rovno za ňou a snažili sa ju chytiť skôr ako ten druhý. Keď ju mali obaja na dosah trafila ich dorážačka a spadli na zem. V momente k nim doletel zvyšok ich tímov a niektorý členovia rodiny a kamaráti z tribún. Takmer okamžite sa strhla hádka.

„Čo to malo byť zaútočil si na našu stíhačku!" Kričala Lily Potterová ktorá pomáhala vstať svojej sesternici. „To nebola dorážačka čo ich trafila ale prehadzovačka čo sa nesmie bol to faul!" Bránil sa Albus ktorý podľa všetkého odklonil letiacu prehadzovačku ktorá mala trafiť len Scorpiusa aj na Rose. „Si triafač nie odrázač nemal si sa tej pálky vôbec dotýkať!" Kričala po ňom Rose. „Tvoja hráčka ma chcela zhodiť faulom!" Zapojil sa aj Scorpius. „Čo sa ty do toho vôbec staráš ani nie si hráčka!" Oborila sa Leta na Lily. Oni dve si okamžite skočili do vlasov a strkať do seba až kým ich chlapci neodtiahli.

Všetci tam po sebe vrieskali a hádzali so sebou až kým nepribehla riaditeľka Mcgonagallová. „A dosť! Potterová, Potter, Malfoy, Weasleyová a Lestrangeová hneď ako sa prezlečiete prídete do riaditeľne a teraz choďte od seba máte zákaz sa k sebe všetci približovať na viac ako 5 metrov rozumeli ste mi?!" Všetci poslušne prikývla ale vražedné pohľady ostávali. Tímy odišli do svojich šatní a nespokojný s predčasným ukončením zápasu kvôli bitke aj diváci.

„Čo si ona do pekla o sebe vôbec myslí? Ani som sa s ňou nebavila!" Lily išla do riaditeľne s Rose a nadávala pri tom na Letu. „Je proti pravidlám aby triafač zobral pálku odrážača a je to horšie ako to že Alice chcela Malfoya zasiahnuť prehadzovačkou!" Rose sa zase sťažovala na Albusove konanie a obhajovala to pravidlami ktoré poznala naspamäť. Tú istú cestu len inou chodbou postupovali rovnakým smerom aj Albus, Scorpius a Leta.

Soplaňa závidí že jediná z rodiny nevie hrať metlobal!" Albus nadával na svoju mladšiu sestru zatiaľ čo Leta si utierala krv zo škrabanca ktorý jej uštedrila práve Lily. „Leta čo keby raz vedela držať hubu a nestarala sa do vecí do ktorých ťa nič ja sa viem o seba postarať aj sám!" Ani vzťah Scorpiusa a Lety nebol ideálny. Žili spolu v jedom dome ako súrodenci celý život lebo Letu po smrti Bellatrix dostal do opatery Draco Malfoy so svojou manželkou Pansy. Obaja boli príliš dominantný na to aby sa k sebe vedeli chovať s rešpektom. Leta mala pocit že ju viac komandujú kvôli jej matke a Scorpius že jej viac odpúšťajú lebo bola dievča, ich malá princezná. Za celé roky si k sebe cestu nenašli.

Rovnako ako Albus a Lily. Lily bola najmladšia a dievča zato Albus bol stredné dieťa. Aj on mal pocit že jeho sestre sa dostáva viac pozornosti ako jemu. Naopak Lily si myslela že všetci milujú Ala kvôli menám ktoré niesol a bol jediný z rodiny ktorý som v slizoline čím mal podľa nej pocit že je niečo viac ako ostatný. Keď to takto človek vidí predsebou každý si povie že by stačilo ak sa o tom porozprávajú... Áno to by bol skvelý nápad im to navrhnúť ale čo by to bol potom za príbeh?

Deti SlavnýchWhere stories live. Discover now