LILY
Ráno som sa zobudila ako prvá. Spanie na pláži bolo oveľa lepšie ako na plťke ale piesok som mala doslova všade. Jazierko kde sme chodili po vodu bolo blízko tak som sa rozhodla že sa pôjdem okúpať. Plávala som len tak sem a tam a užívala si to ticho a pohodu. Keď som si odmyslela isté skutočnosti bola to pekná dovolenka na ostrove pri mori. Strávila som tam asi hodinku keď som si povedala že stačí a pôjdem si dať raňajky. Obliekla som spodné prádlo keď v blízkosti praskol konár. Preľaknuto som sa otočila za zvukom. „Ou! Potterová! Prepáč...nevedel som....ja..." Okamžite zatvoril oči a otočil sa sa chrbtom pričom koktal samé nezmysli. Prišlo mi z toho hrozne smiešne. „Tváriš sa akoby si nikdy nevidel polonahé dievča."„Si sestra môjho najlepšieho kamaráta nemôžem ťa očumovať veď by ma zabil!" Jasné. Oni dvaja sú ako siamské dvojčatá a nie kamaráti. „Ale Albus tu teraz nie je." Napadlo ma že ho trochu potrápim. Nech je zábava. „Dobrý pokus. Môžeš sa obliecť a ísť, aj ja sa chcem ísť okúpať." Povedala som že môže, nič mu v tom predsa nebráni. „Musím povedať že máš pred Alom veľký rešpekt." Zhodnotila som kým som sa obliekala. „Prečo myslíš?" Uchechtla som sa.
„Scorpius Malfoy. Rokfortský lámač ženských sŕdc a neslávne známy sukničkár ktorý nemá hanby voči žiadnemu ublíženiu ženským citom sa na mňa nechce pozrieť pretože by to vadilo môjmu bratovi." Keď som dohovorila naštvane sa otočil a asi aj zabudol že sa nechcel pozerať kým sa úplne neoblečiem. „Vykresluješ ma ako by som bol k ženám úplne bezcitný!" Oboril sa na mňa naštvane. „A nie si? Koľko dievčat si nalákal na sladké reči aké su výnimočné a že si sa s inou nikdy tak necítil a potom si sa s ňou vyspal a nechal ju tak?!...Dokážeš to vôbec spočítať?"
SCORPIUS
FlashbackMia
Hanblivo sa smiala kým som ju bozkával na krku. „Scorpius si úžasný." Šepkala mi do pier. „To ty si úžasná, výnimočná a s najkrajšími očami na svete." Po tomto už ďalšie lichôtky nepotrebovala a mohli sme pokračovať v tom prečo sme tam prišliAshley
„Prečo si si vybral práve mňa?" Ležali sme v núdzovej miestnosti a ona mala hlavu položenú na mojej hrudi. Čo som jej na to mal tak povedať? „Nevybral... taká žena ako si ty nie je na výber...to ja som mal to šťastie že ty si si vybrala mňa." Nadšene zdvihla hlavu a začala ma bozkávať.Diana
„Scorpius prestaň niekto nás tu uvidí!" Pišťala a snažila sa mi újsť ale ja som ju nepustil. „No a? Nech nám závidia aký sme spolu šťastný." Celá sa rozžiarila. „My sme spolu? Hovoríš o nás ako o páre?" Súhlasne som prikývol. „Samozrejme... takú ženu ako si ty chlap stretne raz za život a musí urobiť všetko aby si ju udržal... ako prvé nech každý vie že si moja princezná." Po tomto jej už nevadilo že by nás mohol niekto nachytať.
Koniec Flashbacku„SCORPIUS!" zmätene som sa prebral zo zamyslenia. Lily na mňa hľadela ako na blázna. „Si v okey?" Opýtala sa neisto. „Hej." Povedal som jednoducho a chcel som odísť. „Nechcel si sa ísť okúpať?" Zakričala za mnou. „Ehm... vlastne áno chcel... už ideš?" Prikývla. Celého si ma premeriavala a tvárila sa veľmi divne. Zobrala si posledné veci a bez slova okolo mňa prešla. Rýchlo som sa vyzliekol a hodil do studenej vody. Dúfam že ma to trochu preberie ale márne. Celý čas som ich mal pred očami. Sofia, Karen, Júlia, Ema, Katrin, Melánia....
LETA
Lily sa vrátila akurát keď sme s Rose priniesli nejaké broskyne. Rose ešte išla pohľadať niečo iné a Lily si neprítomne sadla oproti mne. „Broskyňu?" Prikývla s pohľadom zarytým do zeme. „Lily vnímaš?" Bolo to akoby som ju vytrhla zo zamyslenia. Najprv niečo zamrmlala a až tak sa so mnou začala rozprávať. „Scorpius... rozprávali sme sa a on zrazu... úplne zamrzol a keď ma konečne začal vnímať bol úplne mimo!" Neveriacky som zatlieskala. „Ty a Scorpius ste sa dokázali normálne rozprávať?" Pretočila očami. „Vážne si si z toho vytiahla zrovna toto?" Prikývla som. Čo iné som mala? Odkedy si zrovna ona robí starosti o Scorpiusa??„Hej Leta našla som pomaranče!" Zvolala nadšene Rose a objavila sa s náručou plnou pomarančov. „Čo sa deje?" Vyzvedala keď zbadala Lilyn výraz. „Tvoja sesternica si robí starosti o Scorpa." Rose neveriacky zodvihla obočie. Lily aj jej vysvetlila čo sa stalo a tentokrát povedala aj detaily ktoré mne predtým nestihla povedať. „Podľa mňa je len nadržaný!" Prehlásila Rose keď Lily skončila a ja som vybuchla do smiechu. „No čo? všetci vieme aký je a že toto je jeho najväčšia potreba." Ja som sa smiala ale Lily sa tvárila tvárila akoby ju to naozaj trápilo. „Ja by som radšej vrátila k tomu ako si sa pred ním chcela promenádovať polonahá!" Pripomenula som jej uštipačne. „Bola to len hra... taká hlúposť vôbec som to nemala robiť." Vyčítala si a nervózne sa hrala s pieskom.
„Podľa mňa by si si od neho dala povedať." Neveriacky som sa otočila na Rose. „Odkedy si taká....zvrhlá?" Opýtala sa jej nechápavo Lily. „No taaak netvár sa! Je to debil ale je sexy." Teraz sa rozosmiala už aj Lily. „Čo sa rehotáte?" Odrazu sa tam objavil Scorpius a my sme si vymenili pohľady ktoré nás ihneď rozosmiali. „Babské reči nič pre teba." Odbila som ho zatiaľ čo tie dve sa snažili tváriť akože oni nič. „Odkedy ste vy tri také kamošky že riešite "babské" reči a chichotáte sa pri tom ako zamilované prváčky?" Dobrá otázka. Až teraz sme si aj my uvedomili že sme vlastne mali celkom dobrý rozhovor asi po prvýkrát v živote. Spokojne som sa usmiala.
أنت تقرأ
Deti Slavných
أدب الهواةAlbus Potter, Lily Potterová, Scorpius Malfoy, Rose Weasleyová, Leta Lestrangeová. Päť detí slávnych hrdinov a osobností ktorý si užívajú ich slávu na Rokforte. Žijú bezstarostný párty život plný alkoholu, zábavy, porušovania pravidiel a problémov...