LILY
Zobudil ma trasenie. Nespokojne som sa chcela otočiť ale uvedomila som si že cítim na tvári vodu. Okamžite som sa posadila. Cez tú blbú plťku miestami presakovala voda. „Treba mi cikať." Povedala mi Leta. Až vtedy som si spomenula kde vlastne sme. „A čo ja s tým? Veď choď do vody." Otrávene pretočila očami. „Bojím sa vody a neviem plávať!" Pripomenula mi podráždene. „Fajn vyzleč si nohavice a vlez do tej vody budem ťa držať za ruky a ramená." Vôbec sa jej to nepáčilo že má liezť do vody a to či z nej vylezie záleží práve odomňa ale keďže jej už poriadne trebalo cikať nemala na výber. Potom sme sa vymenili. Keď sme si opäť sadli pod plachtu uchechtla som sa.„Toto bolo to najdivnejšie čo som kedy robila." Priznala som. Aj Leta sa na chvíľu usmiala. „O tomto radšej nikomu nepovieme." Dohodli sme veľmi rýchlo. Kto vie kedy budeme mať možnosť opäť sa s niekým stretnúť. Dojedli sme posledné arašidy ktoré sme ešte mali ale hlad tu bol stále. Nehovoriac o smäde. Museli sme niečo vymyslieť. „Potrebujeme vodu." Začala som ako prvá. Nemali sme chuť vôbec sa spolu rozprávať ale museli sme. Bohužiaľ.
LETA
Keď Lily začala hovoriť o vode prišlo mi zle. Mali sme jej okolo seba hodne, ale takej ktorá mi prinášala hrôzu. „Asi budem vracať." Nie že asi ale určite. Naklonila som z plte a vyvracala som aj to jediné jedlo ktoré som v sebe mala. Cítila som ako mi Lily chytila vlasy. Na moment som sa na ňu otočila. „Čo pozeráš je ti zle už len z toho že tu si ak by si do tej vody mala vliezť aby si sa umyla od zvratkov vytiahli by ťa už len v rybárskej sieti omotanú chaluhami." No to trafila celkom presne. Chvíľu som nad jej slovami rozmýšľala lebo som mala pocit že mi tam niečo dá dobrý nápad. A potom som si to uvedomila.„Keď si bola v noci hore aká voda bola okolo?" Nechápavo podvihla obočie. „Ehm... slaná?" Skúsila si tipnúť. Pokrútila som hlavou. „Myslím či bola čistá alebo v nej niečo plávalo." Objasnila som čo som chcela vedieť a ona povedala ze jednoznačne bola voda čistá. „To znamená že ešte nebol príliv. Ak bude k pobrežiu pôjdu chaluhy. Za prvé môžme ich zjesť a za druhé bude nás to unášať k nejakému brehu aspoň budeme vedieť ktorým smerom je pevnina." Vysvetlila som svoje úvahy. „Na to si prišla počas vracania?" Uškrnula sa. Vlastne áno prišla. Súhlasne som prikývla. Bolo to celkom vtipné.
„Prečo si to urobila Leta?!" Vykríkla na mňa odrazu. Nechápavo som otvorila ústa. Naozaj som nevedela čo myslí. „Boli sme ako sestry....to ti to stálo za to?" Keď toto vyslovila zabudla som aj na to kde sme a vyskočila som na nohy. „To sa ma pýtaš práve ty? Vyspala si sa s mojím chlapcom!" Pripomenula som jej udalosť pred skoro dvoch rokov. „PROSÍM?!" Už sme stáli obe. „Ja som chodila s Markusom a ty si sa s ním vyspala počas toho ako som bola v nemocnici u Munga so slepým črevom!"
LILY
Veľmi rýchlo som ju uviedla na pravú mieru ako to bolo a čo mi urobila. Boli sme najlepšie kamarátky skoro ako sestry a ona využila prvú príležitosť kedy som odišla z hradu a spala s mojím chlapcom aj keď mala iného! „Ja som s Markusom nikdy nespala to ty si spala s Leom keď som si cez letné prázdniny zlomila nohu a nemohla som chodiť von. Všetci vedia že vaši boli preč a ty si si k sebe domov vodila môjho chlapca zatiaľ čo ten tvoj bol na dovolenke s rodičmi!" Na toto som jej ani nedokázala nič povedať. Nikdy som s Leom nebola sama ani v jeden miestnosti nie to u mňa doma!„Preskočilo ti? Leo u mňa nikdy nebol veľmi dobre vieš že sa s Jamesom neznášali veď by ho zadusil hneď medzi dverami!" Letin chlapec Leo a môj brat James boli spolužiaci a nemali sa moc v láske. Leo a môj bývalý Markus boli najlepší priatelia. Raz sme s Letou sedeli vonku pri jazere a oni k nám prišli a pozvali nás na dvojité rande. Odvtedy sme boli spolu až do chvíle kým Leta nepodviedla Lea s Markusom! Oni boli vtedy v poslednom ročníku a stalo sa to len dva týždne pred koncom roku.
„Keď si bola doma so zlomenou nohou Scorpius bol každý deň u nás doma kvôli Alovi! Opýtaj sa ho opytaj sa ich oboch aj Jamesa či tam Leo niekedy bol!" Kričala som po nej. Ona ma zradila, ublížila mi ako nikto iný a ešte to chcela hodiť na mňa. Všimla som si zatína zuby. Robila to vždy tesne predtým ako vybuchla do nepríčetnosti. „KÝM SI TY LEŽALA U MUNGA NA OPERÁCII SLEPÉHO ČREVA JA SOM BOLA V ČAKÁRNI! PROSILA SOM TVOJU MAMU ABY SOM MOHLA ÍSŤ ZA TEBOU! SEDELA SOM TAM CELÚ NOC A RÁNO SOM SA AJ S JAMESOM VRÁTILA DO ŠKOLY! BOLA SOM PRI TEBE CELÚ NOC A TY MI POVIEŠ ŽE NIEEE TY SI VTEDY SPÁVALA S MOJIM FRAJEROM?!" Ostalo ticho a obe sme sa seba nechápavo pozerali.
Podľa všetkého existovali jasný svedkovia o tom že ani jedna z nás nemohla byť s tej druhej chlapcom v čase kedy sme si mysleli že bola. „Kto ti povedal že bol Leo u mňa?" Zaujímala som sa. „Markus." V tej chvíli sa mi zrútil celý svet.
ESTÁS LEYENDO
Deti Slavných
FanficAlbus Potter, Lily Potterová, Scorpius Malfoy, Rose Weasleyová, Leta Lestrangeová. Päť detí slávnych hrdinov a osobností ktorý si užívajú ich slávu na Rokforte. Žijú bezstarostný párty život plný alkoholu, zábavy, porušovania pravidiel a problémov...