Už ako malá som nebola, ako ostatné deti z môjho mesta. Totiž to narodila som sa s deformáciou chrbtice. Vyzerá to, ako keby som mala na chrbte, pod lopatkami, dva rohy. Ani jeden doktor nevedel, čo to je a ani ako to liečiť. Bola som veľmi samotárske dieťa. V škole ma šikanovali spôsobom ako len deti v puberte vedia.
Taktiež môj chrup vyzerá inak. Nikdy mi zuby nevypadli, ani mliečne. Ostali podstatne ostrejšie a silnejšie. Doktori hovorili, že je to vrodená vada, ktorá sa nedá nijak liečiť. Bola som vážne zúfalá. Prečo som nemohla byť ako ostatné deti...normálna.
O kostiach ani nehovorím. Toľko úrazov a aj jedna havária auta a ani jedna zlomenina, ani jeden škrabanec. Proste zázrak. Mám obrovské šťastie v nešťastí. Keby som vtedy umrela, nemusela som žiť takýto skazený život plný bolesti a potupy.
Pri tej havárii som bohužiaľ prišla o mamu, ale to bolo už pred 8 rokmi. Od vtedy som mala len otca, teda ak ho tak ešte môžem nazvať. Keby mi nepovedal nech idem do podkrovia nájsť jeho oblek na schôdzu, ktorý tam mal byť, ani by som nenašla ten ukrytý list. List, ktorý mi zmenil život. Bol to list od mojej pravej mami.
List:
„ Drahá Andrea a Daniel, musela som odísť. Je to zlé, našli ma a mám namále. Musím utiecť, ale nemôžem riskovať, že nájdu aj moju malú Alex. Verím, že je v dobrých rukách a že sa o ňu postaráte lepšie ako ja. Bude lepšie ak jej pôvod utajíte a postaráte sa o ňu ako o svoju. Najlepšie bude, keď jej všetko poviete, až keď bude mať osemnásť rokov. Vtedy začne úplná premena a to bude čas kedy sa rozlúčite. Inštinkt ju zavedie k nám. Mám vás rada.
Anabell"
Anabell... hmm to meno mi je povedomé. Myslím, že o nej párkrát mama hovorila. Bola to asi jej dobrá kamarátka.
Takto jednoducho som prišla na veci, ktoré mnou otriasli od základu. Moji rodičia vlastne nie sú moji pravý rodičia a moja pravá rodina niekam utiekla, aby sa zachránila pred neviem čím. Alebo kým?... Dobre, to nie je teraz podstatné. Hlavné je, že 9 dní mám osemnásť a netuším čo má znamenať...tá premena po mojich narodeninách.
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvo rodu
FantasíaJej meno je Alexandra- Akárčanka Zistite so mnou, kto sa tejto hrdinke postaví pod nohy Jej dar a zároveň prekliatie ju dostane do sveta, iného ako poznáte. trochu rozruchu, lásky a nezhôd? Vítam vás pri Tajomstve rodu