"Jeg hader historie!" Forsikrede jeg pigerne om.
"Også mig babe!" Sagde Sofie.
Vi sad og spiste vores mad (ik' lige det bedste mad!) Mig og pigerne var blevet vildt gode venner, og de betyder allerede hel vildt meget!
"Hva' så prinsesse?" Hørte jeg en irriterende stemme sige, som tilhørte Andrew Gilbert...
"Hvad?" Svarede jeg koldt.
"Jeg vil vise dig hvordan man lever livet i København."
"Now Way!"
"Kom nu, du skal se København!"
"Jeg gider altså ik'."
"Fint" afsluttede han og gik.
"Hvordan kan du sige nej til det?" Sagde Emilie.
"Fordi jeg ik' er billig!" Sagde jeg grinene.
"Han er så lækker!" Sagde Lærke pludselig.
"Wow, du forelsket var honny?" Spurgte jeg Lærke.
"Nej, nej! Han er bare lækker." Sagde hun koldt, men med et grin i stemmen.Fri! Jeg sagde farvel til pigerne og kørte hjem. Jeg sad på facebook, da jeg hørte noget på min rude, jeg gik over og kikkede. Det var Andrew, der havde kastet en sten på min rude. Jeg gik over og åbnede vinduet.
"Kom nu prinsesse." Sagde Andrew.
"Why?"
"Du skal se København!"
"Jeg orker ik'."
"Vi køre på min motorcykel?"
"Fint, vi mødes i din indkørsel om 10 min."
"Okay." Svarede Andrew."Sej motorcykel." Sagde jeg stille.
"Haha, tak swetty!"
"Skulle vi køre eller hvad?"
"Hop op."
København på motorcykel = MEGA fedt!!!
"Jeg er altså sulten." Sagde jeg.
"Kom, vi kan spise her prinsesse."
Vi gik ind og satte os, det var et okay fedt sted. Der kom en tjener over til os.
"Hej, Idag har vi en special kæreste ret, er i interesseret?" Spurgte tjeneren.
"Åh, nej, nej, nej! Vi er skam bare venner!" Sagde jeg hurtigt.
"Det må i undskylde." Sagde tjeneren flov.
"Se, vi ville være et kønt par." Sagde Andrew sarkastisk.
"Ja! Totalt!" Sagde jeg grinene."Tak for mad." Sagde jeg glad.
"Det var så lidt prinsesse." Sagde Andrew.
Da vi var kommet hjem gik vi hver til sit. "Du er sent hjemme unge dame!" Sagde min mor strengt.
"Sorry, men jeg skulle se København." Sagde jeg irriteret.
"Det også okay, men du havde ik' sagt noget til os!"
"Upsi..."
"Værelset nu! Du kan gå i seng." Afsluttede min mor.Fedt! Nu blev jeg nød til at gå tideligt i seng. Jeg hader Andrew lige nu! Jeg hader også min mor! Årrrh, jeg hader at gå tideligt i seng! Når jeg er sur hjælper det at skrive dagbog.
"Kære dagbog.
Idag har været en både god og dårlig dag. Jeg var i København med Andrew og det var sjovt nok, men da jeg kom hjem blev min mor mega sur på mig... Jeg hved ik' hvad der er med hende, men efter vi er flyttet er hun blevet mega streng! Help me."
Jeg børstede tænder, flettede en løs fletning, tog nattøj på og gik så i seng.- undskyld hvis der er lidt stave fejl, men min veninde har ik' rettet den igennem. Seeees!<3
YOU ARE READING
From hate to love!
RomanceDet her er en historie om Elena Williams på 16 år, hun er lige flyttet fra Canada til København. Elena er en flabet og sarkastisk pige som altid siger sin mening! Hun kommer ind i en hel ny klasse og kender ingen. Hun møder skolens playboy, Andrew G...