Vi sad i bilen på vej hen til vores nye hus. Vi havde lige fløjet hele vejen fra Canada til København!- "Er vi der ik' snart?" Hørte jeg min irriterende lille bror Jackson råbe. "5-10 min, så er vi der." Sagde min mor.
"Elena, Elena!" "Hvad??" "Vi er her, vi er her!" Råbte Jackson igennem bilruden. Wooow, det hus var virkelig stort og flot! Helt hvidt og lyst. Jeg løb op på første salen og kiggede i alle værelser, da jeg fandt et stort og lyst værelses. "Yeeees, det her er mit!" Råbte jeg. "Woow, det her er så meget mit!" Råbte Jackson, fra værelset overfor. Jackson's værelses var på størrelse med mit, men mit værelse havde et vindue hvor der var en meget bred vindueskarm, så man kunne sidde der.
Jeg havde fået alle mine ting ind på mit værelse, så nu skulle det bare indrettes. Jeg fandt først min højtaler og satte min mobil til, med alt min yndlings musik. Jaaa, nu begyndte det at ligne noget!
FÆRDIG! Jeg væltede ned i min dejlige bløde seng. Jeg gik over for at lukke mit vindue, da jeg opdagede at der var et andet vindue få meter fra mit! NEEEEJ! Da jeg nåede hel der hen så jeg en dreng stå i bar overkrop, wooow... Jeg lukkede vinduet og lagde mig tilbage i min seng.
"Der er maaad!" Råbte min mor nede fra køkkenet. Jeg løb der ned, jeg var nemlig hel vildt sulten! "Mmmm, tak for mad." Sagde jeg. "Det var så lidt skat." Sagde min mor, med hendes søde mor agtige stemme..
Jeg gik op for at gå i bad. Jeg skulle lige til at smide tøjet, da jeg så ham drengen stå og glo på mig! Jeg gik over og trak gardinerne for. Og så skyndte jeg mig ud på toilettet, og så gik jeg ellers igang med at vaske hår og alt det.Da jeg var færdig i badet flettede jeg en løs fletning ned af siden. Jeg lagde mig i min seng og begyndte at skrive i min dagbog. Ja, jeg skriver dagbog!
"Kære dagbog. Idag har været en lang dag! Vi er jo lige flyttet til København, og jeg savner mine boys and girls! Der bor en virkelig lækker dreng hved siden af os, men han stod bare og gloede totalt på mig idag! Men ja, imorgen starter jeg i en ny klasse! Det bliver spændende."Da jeg kikkede på klokken var den 22:30, så tænkte at jeg nok hellere måtte gå i seng. Jeg gik ud og børstede tænder, og så hoppede jeg bogstaveligtalt i seng..!
"Skaaat, du skal op!" Råbte min mor fra køkkenet. Jeg gad virkelig ik' op, men jeg talte alligevel til tre, og så stod jeg op og gjorde mig klar.
Jeg lavede en løs fransk fletning, tog et par sorte stramme jeans på en hvid blonde top, min elskede trøje, alle mine ringe og mit ur på. Jeg tog et æble og en flaske vand, og kørte ellers i skole. Ja, jeg nåede lige præcis at tage mit køre kort i Canada! Yeees!Jeg kom over på skolen, og kunne ik' finde det skide kontor! "Fuck noget lort man!"
"Brug for hjælp baby girl?" Jeg vente mig om og så, at det var ham drengen der gloede på mig igår...
"Ja, hvor ligger kontoret pretty boy?" Spurgte jeg kækt.
"Ned ad gangen og til højre, der er et stort skilt på døren hvor der står "KONTOR" det kan du ik' undgå at se baby girl!"
"Tak, og skru lige ned for flirteriet!- jeg er glad for at være single!"
"Relax"
"Årrr, shut op altså!"
"Sorry, hvad fuck?- du aner ik' hvem jeg er!"
"Nææh, men farvel!"
Jeg gik over på kontoret og fik udleveret mine ting af en sur gammel dame. Okay, jeg skulle finde lokale 213, hvor jeg skulle havde verdenshistorie! Lort! Jeg gik over til en gruppe piger som jeg syntes så søde ud.
"Ved I hvor lokale 213 er?" Spurgte jeg pigerne.
"Ja, ned ad gangen og så til venstre, og så kommer lokale 213, lidt der nede af" sagde en pige med sort hår til lige under skuldrene.
"Tak"Der kom en mega sur lille tyk mand ind. Åhhhh, hader seriøst sure lærere! Det ringede til spisning og jeg fandt hurtigt kantinen. Man kunne tydeligt se klikernes fordeling. Jeg gik over til pigerne fra tidligere.
"Hey, sid ned!"
Sagde en af de lyshårede piger.
"Tak"
Jeg fant ud af, at den sorthårede hed Emilie, den lyshårede hed Lærke og den brunhårede hed Sofie.
"Jeg hedder Elena" sagde jeg.
"OMG! Andrew sidder og glor på dig Elena!" Sagde Lærke.
"Oggg, han er fucking klam!" Sagde jeg irriteret.
"Han knalder alle!" Sagde Sofie.
"Han er da stadig mega lækker!" Sagde Emilie.
Pigerne begyndte at skændtes om hvordan Andrew er...
"Piger, piger, rolig!" Råbte jeg.
Okay, alle kiggede bare på mig! FEDT!Endelig, vi havde fri. Jeg skulle mødes med pigerne ved min bil om 5 min.
Vi kørte hjem til Lærke, hun havde et virkelig lækkert hus! Lys og enkel stil. Vi gik op på hendes værelse, hørte musik, læste i blade, snakkede om drenge alt det piger gør!
"Jeg forstår ik' hvordan du kan afvise Andrew?!" Sagde Lærke.
"Og jeg forstår ik' at du kan lide ham!!" Sagde jeg sarkastisk til hende.
"Ik' mere Andrew snak!" Råbte Sofie.
"Sorry, Sorry..." Sagde vi i kor.
"Fortæl Elena det Sofie!" Sagde Emilie. "Okaaay, mig og Andrew begyndte at blive sådan lidt mere end venner troede jeg, og jeg begyndte at få rigtige følelser for ham, og så sagde han at han var hel vild med mig, men senere hen fandt jeg ud af han bare løj! Han kunne slet ik' lide mig, han syntes jeg kyssede godt og sådan noget..." Sagde Sofie trist.
"Årrrh, fuck ham altså!"Jeg var lige kommet hjem. Jeg havde smidt mig i sengen, for jeg var virkelig træt. Jeg hev min dagbog frem og begyndte at skrive.
"Kære dagbog, Idag har været en vildt god dag! Jeg har fået nogle rigtige gode veninder og ja, det har faktisk været en god dag! Jeg fandt også ud af at jeg havde ret, ham Andrew er bare ude på at være sammen med alle, men han holder sig fra mig!!!"
Da jeg havde skrevet færdig gjorde jeg mig sove klar, klokken var blevet lidt i 10, så jeg var træt.
YOU ARE READING
From hate to love!
RomanceDet her er en historie om Elena Williams på 16 år, hun er lige flyttet fra Canada til København. Elena er en flabet og sarkastisk pige som altid siger sin mening! Hun kommer ind i en hel ny klasse og kender ingen. Hun møder skolens playboy, Andrew G...