"Er de så sammen nu?"

1.2K 40 3
                                    

Jeg løb over til Andrew.

"What! Er de så sammen nu?" Spurgte jeg.
"Det tror jeg?!" Sagde Andrew.
Ja! I gættede rigtigt Bruce og Lærke sad og kysede! Så sødt altså!

"Lad os hoppe op til dem!" Sagde jeg med et lumsk smil på læben.
"Yup!" Sagde Andrew og smilede skævt. Vi tog et lille tilløb, og plask så var vi i. Vi grinte lidt alle sammen.

"Er i så sammen nu?" Spurgte Andrew.
"Det tror jeg?" Smilte Bruce skævt, og kiggede bagefter forelsket på Lærke.

"Det har været en vildt god dag!" Sagde Lærke glad. Vi var kommet hjem for ca. En time siden.

"Ja, du har jo fået din drøm opfyldt.." Grinte jeg.
"Nej, hvor er du bare sjov!" Sagde Lærke ironisk og kastede en pude på mig.
"Det er det jeg kan skat." Smilede jeg tilfredst.

"Nå, jeg tror hellere jeg må smutte?" Sagde Lærke.
"Jaer, jeg er også vildt træt!" Sagde jeg gabende. Lærke tog sine ting, krammede mig og gik.

Jeg skulle lige til at putte mig, da min mobil brummede. Jeg gik over og så, at det var en besked fra Andrew. Jeg gik ind og læste beskeden.

"Hey, ville bare sige at jeg virkelig hyggede mig Idag! Vi må så meget finde en anden dag.. Sov godt<3"

Nurgh! Han har jo også en blød og kærlig side. Jeg grinte lidt hved tanken og svarede så:

"Jaer, Det var vildt hyggeligt! Det må vi hel sikkert gøre igen! Du må også sove godt:-)<3"

Jeg læste beskeden igennem og trykkede send. Kort efter bippede den igen.

"Takker!<3"

Jeg smilede lidt, og lagde min mobil i opladeren.

"Elena?" Spurgte en velkendt stemme.
"Lilly?" Spurgte jeg og åbnede øjnene.
"Hvem ellers?" Spurgte Lilly glad. Lilly er min aller bedste veninde fra Canada.
"Hvad fuck laver du her tøz?!" Spurgte jeg glad.
"Besøger min bedre halvdel. Jeg har jo hørt noget om at i snart har ferie?" Spurgte hun.

Jeg krammede hende hel ind til mig.

"Damn girl!" Sagde jeg.
"Jeg har bare savnet dig så meget!" Sagde hun.
"Me too!" Sagde jeg glad.

"Men ved min mor du er her?" Spurgte jeg.
"Ja, det har været en overraskelse hele tiden" svarede Lilly med et smil. "Jeg tager lige mine tasker op, og så forventer jeg en hel del sladder".

"Det får du også din motherfucker! Men fuck hvor har jeg savnet dig" sagde jeg og knugede hende ind til mig endnu en gang.

Jeg har på fornemmelsen, at det bliver en meget lang nat!

***

Hej allesammen.
Undskyld for den MEGET lange ventetid, men har simpelthen ikke haft nogle idéer😒
Men der kom et kapitel, håber det var ventetiden værd❤️
Men nu har jeg fået min veninde til at skrive på den her historie sammen med mig, så der kommer nogle opdateringer noget oftere😏💕
See ya soon🙌
- Jas

From hate to love!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora