"Vinderholdet er.... Emilie, Andrew, Elena og Bruce." Sagde frøken Wass.
"Yeeeees!" Råbte vi i kor. Mig og Emilie krammede hinanden. Kæft, hvor jeg elskede den pige man!"Vi mødes ALLE SAMMEN, hved bålet kl. 19!" Sagde hr. Jakobsen. Man kunne høre en masse suk, rundt omkring.
"Heeey, prinsesse?" Spurgte en velkendt stemme, Andrew.
"Hey." Sagde jeg ligegyldigt.
"Vi drikker Lærke stang stiv!" Sagde Andrew med et skævt smil.
"Argh, er det ik' lidt synd??" Spurgte jeg alvorligt.
"Nej! Lad os nu bare havde det lidt sjovt "moaaar." Du er seriøst en lyseslukker, hvis du fucker det op!" Grinte Andrew, men samtidig med en alvorlig tone.
"Fint!" Grinte jeg.Klokken var blevet 20:43, og vi havde forlængst forladt de andre hved bålet!
"Er du klar??" Spurgte Andrew.
"Til hvad??" Spurgte jeg undrende, ja, jeg lignede jo nok et stort spørgsmålstegn, men fuck nu det!
Andrew hev flasken op med "saft" i.
"Hvis vi bliver opdaget, giver jeg dig skylden, okay?" Spurgte jeg kækt.
"Jaja." Sagde Andrew, med et skævt smil."Bund, bund, bund! Sad vi og råbte i kor (Andrew, Bruce, Mike, Sofie, Emilie og mig.) Shit, Lærke var sku god til at bunde man!
"Bruce?" Spurgte Lærke.
"Ja??" Sagde Bruce, lidt forvirret. Der er faktisk gået rygter om, at Bruce godt kan lide Lærke.
"Hved du, at du er pisse fræk??" Spurgte Lærke kækt. Vi alle brød ud i grin! Wow, den pige var fuld man!
"Ja!" Svarede Bruce, med et selvfedt smil.
"GOOODT! Hvad syntes du om mig?" Spurgte Lærke, med et kækt smil.
"Øhhh..." Sagde Bruce..
"Ja, hvad syntes du om hende?" Spurgte Andrew drillende.
"Jaa, hvad syntes du?" Sagde Mike, med et lumsk smil. Det var måske lidt tarveligt, men seriøst, de ville sku være søde sammen!"Øhhh, du da meget sød." Svarede Bruce ærligt.
"Årrh, tak søde!" Råbte Lærke."Jeg tror du skal i seng nu!" Sagde Sofie grinende.
"Ja!" Grinte os andre. Vi gik alle vær til sit, vi havde været i Sofie og Lærkes telt."Sov godt piger." Sagde Andrew.
Andrew og Bruce skulle sove sammen, og Mike og Alex skulle sove sammen. Ups, jeg har glemt at nævne Alex. Nå, men han minder lidt om Mike. Alex startede samtidig med mig. Og han blev hurtigt venner ned Mike, Bruce og Andrew.
"Ilm." Sagde Emilie, og vækkede mig for mine tanker.
"Ja, ilm." Sagde jeg. Og så gik vi ellers i seng."Tror du at ddt rigtigt, at Bruce kan lide Lærke?" Spurgte jeg stille.
"Ja, altså Lærke har længe kunne lide Bruce." Sagde Emilie.
"De ville være søde sammen!" Sagde jeg.
"Ja, helt vildt!" Sagde Emilie.
"Nå, men sov godt babe." Sagde jeg kækt.
"Ilm, skatter!" Sagde Emilie med et skævt smil."Årrrr, jeg orker ik' op!" Sagde Emilie træt.
"Heller ik' mig!" Sagde jeg mindst ligeså træt! Jeg var virkelig IK' et morgen menneske!!!
"Godt, vi skal hjem Idag!" Sagde jeg.
"Jeps!" Sagde Emilie."Skynd jer ind i bussen!" Råbte hr. Jakobsen. Man hørte en masse "jaja" rundt omkring.
"Vi håber det har været en god tur." Sagde frøken Wass."Seees, Girls and Boys!" Råbte jeg.
"Seeees!" Råbte de i kor, eller næsten da. Altså, sådan lidt forskudt eller, i hved hvad jeg mener ik'?"Hey, kan jeg køre med dig hjem?" Spurgte en velkendt og irriterende stemme, Andrew!
"Øhhh, næ!" Sagde jeg spydigt.
"Kom nu, så køre jeg dig hjem en anden dag??" Sagde han bedende.
"Okay!" Sagde jeg. Han er seriøst god til at overtale folk!"Thank u baby!" Sagde Andrew.
"Tttt." Sagde jeg koldt.
"Vi ses på mandag, prinsesse!" Sagde Andrew.
"Jaja." Sagde jeg bare."Hey!" Råbte jeg.
"Hej, baby girl!" Sagde min mor glad.
"Hey, mutti!" Sagde jeg og krammede hende.
"Elena!" Råbte Jackson.
"Hey, min lille abe dreng!" Sagde jeg grinene. Jackson krammede mig, og jeg krammede self igen. Til tider var han jo den bedste lillebror!
"Hvor far?" Spurgte jeg.
"Han er ude at handle." Sagde min mor glad.
"Det da noget nyt var?" Sagde jeg spørgende.
"Ja, men han sagde selv han ville." Sagde min mor. Jeg nikkede bare.
"Hvor Andrew??" Spurgte min mor.
"Han skulle hjem og hente fodbold tøj, og så til fodbold." Sagde jeg. Ja, som i nok hved er hans forældre ude at rejse.
"Hvor Fie og Alex?" Spurgte jeg.
"Fie sidder på dit værelse og ser film, og Alex er hjemme hos en ven." Sagde min mor.
"Okay, jeg smutter op hos Fie." Sagde jeg.
"Jepsi." Sagde min mor."Hej, Fie!" Sagde jeg glad, da jeg kom ind på værelset.
"ELENA!!" Råbte Fie glad. Ja, mig og Fie hyggede os virkelig, jeg elsker sådan lidt små børn! Jeg omfavnede Fie og gav hende et kys i panden.
"Hvad siger du til vi laver pige aften?" Spurgte jeg.
"Jaaaaaa!" Sagde Fie glad.
"Okay." Sagde jeg.- hey! Hved slet ik' hvad jeg skal sige? Men har været total ide forladt! Men håber alligevel kapitlet blev okay😋 Jeg prøver alt hvad jeg kan at få skrevet noget😉👌❤️ See ya!
- Jasmin💎
YOU ARE READING
From hate to love!
RomanceDet her er en historie om Elena Williams på 16 år, hun er lige flyttet fra Canada til København. Elena er en flabet og sarkastisk pige som altid siger sin mening! Hun kommer ind i en hel ny klasse og kender ingen. Hun møder skolens playboy, Andrew G...