Hvad skete der lige??

1.5K 54 6
                                    

Ahhh, mit hoved gjorde ondt og kvalmen kom. Jeg løb ud på toilettet og fik det op... Eeeew! Jeg tørrede mig om munden, og gik tilbage i seng. Det var så der jeg opdagede, at Andrew lå og snorkede i MIN seng! Okay hvad var der lige sket i aftes?? Han lå nærmest og fyldte hele sengen, men jeg ville ik' vække ham. Han så jo meget sød ud... Okay, det skulle jo gøres. Jeg gik over og flyttede hans arm. Jeg lagde mig ned igen. Lidt efter lagde han sit ben og arm om mig, FEDT! Nå, der var nok så meget gøre.

Jeg vågnede af en hånd i mit hår.
"Hvad laver du??" Spurgte jeg forvirret.
"Undskyld, men du så bare så sød ud.."
Andrew fik helt røde kinder, sødt hvis du spørg mig. Ja okay, uden på var jeg flabet og lidt provokerende, men inden i var jeg jo sød nok ik'? "Okay, hvorfor ligger du i MIN seng??" Spurgte jeg.
"Kan du slet ik' huske det??" Spurgte Andrew grinende.
"Huske hvad??"
"Okay, igår aftes da vi skulle i seng begyndte du at grade lidt.. Så jeg spurgte hvad der var galt, og så sagde du at du ik' turde sove alene. Så jeg skulle sove hved siden af dig i DIN seng.. Du havde fået rimelig meget at drikke igår." Sagde Andrew.
Øhhh, hvor pindeligt!
"Okay, gjorde jeg noget dumt??"
"Nej.."
"Godt så." Afsluttede jeg.

"Når, jeg skal ud med drengene nu." Sagde Andrew pludselig.
"Okay??"
"Kan jeg låne jeres bad??"
"Ja, men jeg skal altså selv gøre mig klar.."
"Øhhh, har i badeforhæng??"
"Øhhh, ja!"
Vi gik ud på badeværelset. Andrew gik i bad, og jeg begyndte at rense min hud.
"Skaaat??" Råbte min mor.
"Jaaa??"
"Jeg kommer lige ud, lås op!"
"Jeg er lige i bad mor!!"
"Jeg skal på arbejde, Hanna er blevet syg."
"Ja, to sekunder."

"Jeg kommer ud til dig!" Sagde jeg stille til Andrew.
"Nej!!"
"Min mor vil ik' havde, at jeg er "sammen" med drenge jeg lige har mødt!" Sagde jeg frustreret.
"Jamen, jeg er nøgen!"
"Jeg kikker ik'!"
"Okay.."
Det var rimelig akavet, men jeg gik alligevel der ind.
"Bare kom ind mor." Råbte jeg.
"Tak, skat hav en gid dag."
"I lige måde, mor."

"Undsk..." Mere noget jeg ik' at sige, før Andrew havde vendt mig om mod ham! Vi stod rigtig tæt, og jeg kunne mærke hans *** røre mine jeans!! Jeg skulle lige til at sige noget, men Andrew kyssede mig inden jeg nåede det. OMG! Andrew Gilbert har lige kysset mig! Eller vent hvad?? Jeg skubbede ham væk og gik hurtigt ud. Jeg løb ind på mit værelse og låste døren. Jeg vil altså virkelig ik' havde en kæreste, hvis det var det han mente med det. Nogen bankede på døren, og jeg vidste med det samme hvem det var. Jeg gik over og åbnede.

"Vi siger ik' noget til nogen!" Sagde jeg.
"Øhhhh, mit tøj." Sagde Andrew koldt.
Det var så der jeg lagde mærke til, at han kun havde et håndklæde om hoften og lidt ned!
"Her."
"Ses.." Råbte Andrew fra gangen.
FUCK! Hvad havde jeg gjort??

- Heeey, håber kapitlet blev okay... Wooow!- allerede over 200! I for dejlige!!
Hvad mon der sker?? Tror i Andrew siger det til drengene? Eller?
- Jasmin💎

From hate to love!Where stories live. Discover now