Åhh, jeg orker ik' i skole! Igår var mig og Andrew blevet uvenner.. Han har ik' svarede på mine beskeder, og han vil sikkert bare ignorere mig. Hvorfor? Okay, vi havde lige lært hinanden at kende og så kysser han mig!
Heldigvis sov han hos Mike og Bruce! De er tvillinger, men ligner langt fra hinanden. Mike er den lidt mere "nørdede" altså han har lyst krøllet hår, fregner, kastanjebrune øjne og en flot brun hudfarve. Altså han så ik' nørdet ud, men han passede sin skole og gik i pæne lyseblå skjorter! Så der Bruce, den smarte, flabet badboy. Han minder meget om Andrew! Mørkt krøllet hår, blå-grønne øjne, et selvfedt smil og den der "badboy" agtige stil. De begge to vildt søde, men Bruce er nok mere min type. Tænkte jeg lige det?
Jeg hader virkelig Andrew, efter at han kyssede mig, og bare ignoreret mig... Men skolen skulle jo klares, så jeg hoppede op af sengen og gjorde mig klar.
"Godmorgen elever, som i jo nok hved skal vi på lejer imorgen."
FUCK! Det havde jeg glemt!
"Husk at finde nogle at sove med." Sagde frøken Wass.
Jeg gik ud fra jeg skulle sove med pigerne, jeg kiggede på dem, og fandt ud af at vi self skulle det, men vi skulle sove to og to. Mig og Emilie skal sove sammen, det bli'r så hyggeligt!"Okay, hvad sker der med dig og Andrew??" Spurgte Lærke.
"Åhhh, det.. De.. Det hved jeg ik'?" Sagde jeg stille. Jeg havde ik' lyst til at fortælle pigerne om igår!
"Okay, det ligner det ellers." Sagde Sofie alvorligt.
"Der sker ik' noget!" Forsikrede jeg pigerne om!"Andrew??" Råbte jeg igen parkeringspladsen.
"Hvad??" Smilte han, men jeg kunne se at det smil var og blev falskt!
"Øhh, altså du hve' det igår?" Stammede jeg.
"Ja??"
"Undskyld jeg bare løb!" Smilte jeg.
"Det okay, kan jeg køre med dig hjem eller??" Spurgte Andrew kækt.
"Ja." Puha, han tog det da meget pænt ik'? Eller, han snakker jo bare uden om..."Når, hvem skal du sove med?" Fik jeg sagt.
"Chris." Sagde Andrew koldt.
Den her bil tur bliver lang, tænkte jeg.
"Må jeg spørger dig om noget?" Spurgte jeg stille.
"Mmm.."
"Hvorfor kyssede du mig??" Det kom bare ud af mig, lort!
"Vi er her!" Grinte Andrew.
"Gud ja!" Grinte jeg. Jeg var så langt inde i mine tanker, at jeg ik' opdagede det. Da jeg skulle til at sige noget, var Andrew allerede gået ind. FEDT!"Hey, Jackson!" Råbte jeg.
"Hey, Elena." Grinte Jackson.
"Øhh, hved du hvor Andrew gik hen?" Spurgte jeg.
"Oven på." Råbte Jackson.
"Tak!" Åhhh, til tider var min lillebror jo go' nok!"Andrew??"
"Jeg skal altså til fodbold!" Råbte Andrew.
"1, du skal ik' råbe ad mig! 2, min lillebror kan høre os hvis vi råber! 3, har du sagt det med du hved hvad til drengene??" Sagde jeg stille.
"1, undskyld. 2, okay. 3, nej!" Sagde Andrew inden han var ude af døren. Godt så. Jeg ringede til Lærke og spurgte om hun ik' kom over."Hva' så smukke!" Grinte Lærke.
"Hey!!" Grinte jeg. Lærke var nok den sjoveste af pigerne, og jeg havde brug for noget sjov!!!
"Elena!!" Råbte Lærke.
"Undskyld, jeg tænkte bare lige.." Sagde jeg.
"Skal jeg være bekymret??" Grinte Lærke. Jeg brød ud i grin.
"Jaaaa!!!" Grinte jeg.Lærke var gået hjem, vi skulle jo være friske til turen imorgen. Jeg tog noget lidt mere "sløsy" tøj på. Jeg skulle til at tage noget af pizzaen (der var stadig lidt tilbage, efter mig og Lærke.) da Andrew kom humpende ind af døren.
"Hvad er der sket??" Jeg løb hen og støttede ham.
"Gammel krigsskade." Grinte Andrew.
"A hvad?" Grinte jeg.
"Ej, jeg blev sparket over benet til fodbold." Sagde Andrew.
"Jamen, gør det meget ondt??" Spurgte jeg.
"Ja, rimelig meget. Har i ik' noget is??" Spurgte Andrew.
"Jo!" Jeg løb over og hentede noget. Jeg hjalp ham op på mit værelse, og fik lagt ham. Vi sad og så en vildt god film. Da filmen var færdig skulle jeg virkelig tisse, så jeg smuttede lige på toilettet.Da jeg kom tilbage var Andrew faldet i søvn. Jeg orkede ik' vække ham! Så jeg tog nattøj på og lagde mig.
-hey, et lidt længere kapitel en sidst😋 gad vide hvad der sker på lejerturen?? Seees!💕- Jasmin!💎
YOU ARE READING
From hate to love!
RomanceDet her er en historie om Elena Williams på 16 år, hun er lige flyttet fra Canada til København. Elena er en flabet og sarkastisk pige som altid siger sin mening! Hun kommer ind i en hel ny klasse og kender ingen. Hun møder skolens playboy, Andrew G...