"Hvad for en film skal vi se?" Spurgte jeg Fie.
"Barbie og de tolv dansende prinsesser!" Svarede Fie glad.
"Okay." Sagde jeg og satte den på.
Jeg havde selv taget en rense maske på, og så havde jeg bare smurt lidt tykt cream på Fie, da hun var for lille til masker. Nårh, Fie var så nuttet!"Tror du ik' vi skal børste tænder og tage nattøj på?" Spurgte jeg Fie.
"Jooo." Gabte Fie. Først tog vi nattøj på, Fie havde den sødeste pyjamas med enhjørninger! So cutie! Jeg tog selv et par grå shorts og en hvid lidt stor T-shirt på. Bagefter tog vi Fies "maske" af, tissede og børstede tænder."Kom." Sagde Fie.
"Jeg fulgte med Fie ind på mit værelse." Ej, seriøst! Ingen ville kunne stå for Fie. Efter min mening var hun meget sødere end Andrew!"Fie skal sove nu, Elena." Sagde min mor.
"Ja, okay. Sov godt min lille prinsesse." Smilede jeg.
"Elena, skal putte mig!" Sagde Fie.
Min mor kiggede over på mig, og jeg nikkede bare.
"Okay, så kom." Sagde jeg.
"Yaaay!" Sagde Fie glad. Vi gik igennem den lange gang og ind på gæste værelset, der hvor Andrew, Alex og Fie sov."Hey, Alex!" Sagde jeg glad.
"Hey.." Sagde Alex lidt trist.
"Er du okay??" Spurgte jeg.
"Jaja." Sagde han, men det var let at høre han ik' var.
"Nå, men Fie skal altså sove nu." Sagde jeg stille.
"Okay." Sagde han."Kan du nu sove rigtig dejligt?" Spurgte jeg Fie stille.
"Ja." Sagde Fie træt. Jeg puttede dynen godt om hende og gav hende et kys i panden."Skal du med?" Spurgte jeg Alex.
Alex nikkede og fulgte stille med.
"Nå, fortæl mig så hvorfor du er trist?" Sagde jeg træt.
"Jeg savner bare min mor og far rigtig meget.." Sagde Alex trist.
"Hey, op med humøret!" Sagde jeg.Jeg gik over og bankede på hos Jackson. "Må Alex være med?" Spurgte jeg.
"Ja, self!" Sagde Jackson glad. Alex gik ind og satte sig. Jeg kunne høre de skulle spille FIFA. Ja, både Jackson og Alex gik vildt meget op i det.Jeg gik ind på mit værelse og satte noget musik på. Ja, faktisk elsker jeg at synge! Som i nok hved, tog vi jo kun Fies "maske" af. Min var først færdig om ti min. Så jeg begyndte at synge og danse til musikken.
" Cause the players gonna play, play, play, play, play
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off
Heart-breakers gonna break, break, break, break, break
And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off " sang jeg.Pludselig hørte jeg en stå og klappe, da jeg vender mig om ser jeg fucking gnomen selv, Andrew! Han havde filmet mig!! Fuck den klamme ko!
"Næste gang, burde du nok lukke og låse døren!" Grinede Andrew.
"Næste gang, burde du nok ik' gå ind på andres værelse, uden tillades. Og da slet ik' FILME DEM!" Sagde jeg irriteret.
"Haha." Grinede Andrew.
"Skrid ud af mit værelse!" Råbte jeg.
"Jaja!." Sagde Andrew, og gik med tunge skridt ud."Vent!" Sagde jeg.
"Ja!?" Sagde Andrew og spærrede øjne op. Sødt nok, men han bliver skuffet.
"Fie sover, vær stille." Et suk forlader Andrews mund, og han går stille ud igen.Jeg gik ud og tog min maske af. Ahhh, man får den blødeste hud ever!! Jeg tissede og børstede mine tænder, elsker i ik' også når man lige har fået børstet dem?? Det gør jeg!
"Elena, er det dig??" Spurgte en dejlig stemme, jeps, min far har en dejlig stemme. Jeg åbnede døren og smilede stort til ham.
"Hey, far! Hvor har du været henne?" Spurgte jeg.
"Øhhh, jeg har været til møde." Sagde han og kløede sig i nakken. Okay, hvor underligt er det, at få fri og så tage på arbejde igen?? Nå, men jeg valgte ik' at sige noget."Sov godt min skat." Sagde min far, og kyssede mig på panden.
"Ilm." Sagde jeg.Jeg gik ind og tændte min MacBook, og fandt en film på Netflix, i kender den måske? Fire veninder, et par jeans. Nå, men den er faktisk okay god.
Da jeg havde set den færdig var klokken blevet 00:57. Jeg slukkede min MacBook, tjekkede Instagram og Facebook og lagde mig til at sove.
- hey! Som undskyld for den længe vendte tid får i lige et bonus kapitel i dag! Håber det blev godt?👌 I skal lige vide jeg prøver at skrive så meget jeg kan, men det kan godt være lidt svært at nå😕 Nå, men See ya!
- Jasmin💎
YOU ARE READING
From hate to love!
RomanceDet her er en historie om Elena Williams på 16 år, hun er lige flyttet fra Canada til København. Elena er en flabet og sarkastisk pige som altid siger sin mening! Hun kommer ind i en hel ny klasse og kender ingen. Hun møder skolens playboy, Andrew G...