"Godmorgen!" Nærmest råbte Abdrew mig i hoved.
"Godmorgen, Pretty Boy!" Grinte jeg. Omg, jeg har et grineproblem!
"Jeg hader lejrture!" Sagde Andrew koldt.
"Me too! Der sker ik' en skid!"
"Hey, vi laver nogl......" Mere noget Andrew ik' at sige før min lillebror kom ind.
"I skal skynde jer, siger mor."
"Jaja." Sagde jeg. Jackson lukkede døren og løb ned af trappen."Hvad ville du sige??" Spurgte jeg stille.
"Vi laver nogle drikkedunke med saftevand i!" Sagde Andrew kækt.
"Øhhh, hvad er der sjovt hved det?" Spurgte jeg.
"Vi putter alkohol i, men saften skal være stærk så man ik' kan smage alkoholen." Sagde Andrew kækt.
"Top!" Grinte jeg. Altså der skulle jo ske er eller andet sjovt ik'??Wow, der var blevet lejet en stor bus. Jeg gik over til pigerne. "Hey hottie!" Smilte Emilie og krammede mig.
"Hey, baaabe!" Grinte jeg, og krammede igen. "Det bliver hyggeligt!" smilte Lærke. Jeg smilte bare kækt.
"Øhh, det bliver vildt kedeligt!" Sagde Sofie koldt.
"Arrrh, vent at se!" Smilte jeg drilsk.Vi sad nu i bussen.
"Ja, så er vi jo på vej til Sverige! Jeg vil lige minde jer om, at vi kommer til at skulle på museum." Smilte vores ellers sure lære.
"Frøken Wass, jeg har igen at sove med." Sagde Luke.
"Godt, du får ekstra teltet.""Hvorfor grinte alle af ham?" Spurgte jeg. "Luke har aldrig nogle at sove med!" Grinte Lærke.
"Det da synd!" Sagde jeg alvorligt!Wow... Den her skov var virkelig.... LORT! Der var dyr overalt!
"Ewww!" Råbte en pige, med plantinblond hår, falske negle og højhælede sko.
"Hvem er det??" Spurgte jeg Emilie.
"Det er Monik, skolens drama agtige pige!" Svarede Emilie.
"Åhhh..."
"Jeg tror faktisk, hun har været i seng, med alle skolens okay pæne fyre!" Afbrød Sofie."Vi skal lave en lille stafet! I bliver delt op i små grupper! Det gælder om at klare flest muligt poster. Spørgsmål?" Sagde hr. Jakobsen.
"Behøver man at være med??" Spurgte Monika og hendes slæng.
"Ja, og det ik' til diskussion min pige!" Sagde hr. Jakobsen.
"Min pige?" Spurgte jeg Lærke.
"Far og datter!" Grinte Lærke."Jeg råber grupperne op: Luke, Lærke, Monik og Mike. Næste gruppe: Sofie, Valdemar, Karoline og Alex. Næste gruppe: Emilie, Andrew, Elena og Bruce. Sidste gruppe: Mikkel, Line, Simon og Alison." Sagde frøken Wass.
"Godt, er i klar?" Sagde Bruce glad.
"Ja, man!!" Råbte Andrew.
"Emilie skriver, jeg læser og alle svare?" Sagde jeg.
"Top!" Sagde Emilie glad. Det her skulle nok blive sjovt!- hey! Undskyld den meget lange vente tid! Har bare haft overdrevet travlt med alt muligt! Men mon ik' der snart kommer et nyt kapitel?? Regner med det bliver snart! Jeg vil også lige sige, det så vildt, der er allerede over 700 snart 800, der har læst min historie!! TAAAAAAK!!!!- Jasmin💎
YOU ARE READING
From hate to love!
RomanceDet her er en historie om Elena Williams på 16 år, hun er lige flyttet fra Canada til København. Elena er en flabet og sarkastisk pige som altid siger sin mening! Hun kommer ind i en hel ny klasse og kender ingen. Hun møder skolens playboy, Andrew G...