Åhhh, han skulle få betalt! Jeg styrtede direkte over mod ham. "Andrew, kan vi lige snakke?" Spurgte jeg koldt.
"Hvad som helst for dig prinsesse." Grinede han.
"Fuck dig!- jeg fik en stor skideballe på grund af fucking dig!" Sagde jeg vredt.
"På grund af mig?" Spurgte han spørgende.
"Ja!- du fik mig til at glemme tiden, så jeg kom for sent hjem igår!!" Sagde jeg irriteret.
"Undskyld, undskyld.. "Sagde han sarkastisk.
Jeg slog ham på skulderen, og gik over til pigerne. Endelig ringede det ud! Jeg sagde farvel til pigerne, og skyndte mig hjem.
"Hey, Elena??" Råbte Jackson.
"Hey, hvad??" Råbte jeg grinene.
"Mor har ringet, hun sagde du skulle ringe hurtigt." Sagde Jackson.
"Okay.." Sagde jeg lidt små irriteret."Fuuuck! Jeg har lige talt med min mor, og hun sagde at Andrew og hans to søskende skal bo i vores hus, med os, fordi hans forældre skal ud at rejse."
"Hey, det skal nok gå Elena! Du skal bare lige lære ham at kende.." Sagde Emile."
Mig og Emilie var allerede mega tætte.
"Nå, vi kan lige skrives hved babe!" Sagde jeg.
"Jeps, seees honny!"Måske skulle jeg det??- altså selv om jeg ik' er meget for at indrømme det, er han jo okay pæn. Og jeg kan godt lide fyre der svare igen og... Nej, nej, nej! Ad, tænk at jeg lige tænkte det!!
Jeg gik ud og tændte for boblebadet, det var lige hvad jeg havde brug for! Jeg tændte noget musik, nogle stearinlys og hældte sådan noget lyserødt skum i. Det var livet!Da jeg fik taget mig sammen til at gå op, flettede jeg en løs fletning og tog hygge tøj på! Jeg gik ind og lagde min mobil på sengen idet den ringede.
"Hej med dig Andrew.."
"Heeey, vi kommer over om fem min. Okay??"
"Øhhh, ja det er det vel..."
"Super ses!"
"Hej, Hej."Andrew og hans søskende kom over, jeg havde fundet nogle film vi kunne se. Hans lillesøster Fie var fire, og hans lillebror Alex var på alder med min, så de gik op og spillede PlayStation. Jeg satte en prinsesse film på til Fie.
"Det skal nok blive sjovt." Grinede Andrew.
"Stop dig selv altså!" Sagde jeg koldt.
"Why?"
"Fordi du kan!"
"Ja jeg kan, men jeg gider ik'!" Sagde Andrew bestemt.
"Shhhh! Jeg prøver at se en film her!" Grinede jeg.
Inden Andrew nåede at svare havde Fie givet mig ret. Yes!Filmen var færdig og Fie var blevet puttet.
"Hvor dine forældre?" Spurgte Andrew.
"De arbejder til meget sent om fredagen, så de kan holde weekend." Sagde jeg koldt.
"Godt, så lad os havde det lidt sjovt!" Sagde Andrew lumsk.- heeey, tusind tak for næsten 200 visninger! Tror i vi kan få den op på over 200?? Undskyld at der er gået lidt tid siden sidste kapitel, men vidste ik' hvad jeg skulle skrive.. Hvis i har nogle ideer så skriv det i kommentaren. Undskyld hvis der er lidt stavefejl😋😂 seeees! - Jasmin.
YOU ARE READING
From hate to love!
RomanceDet her er en historie om Elena Williams på 16 år, hun er lige flyttet fra Canada til København. Elena er en flabet og sarkastisk pige som altid siger sin mening! Hun kommer ind i en hel ny klasse og kender ingen. Hun møder skolens playboy, Andrew G...