ياريت الكل يعمل ڤوت☺️
........................................
لم تصدق انها اصبحت زوجته .هي بالتأكيد تتخيل هل هي بالفعل عثرت عليه بعد ٦سنوات لم تعلم انها احبته بصدق ورفض قلبها ان تعشق غيره.
تلك الحمقاء لازالت لم تعلم مدي حبه لها .تذكرت اول مقابلة لهما كانت في كورس للغة الإنجليزية وكان هو بالصف الاول الثانوي وهي ف الصف الثالث الاعدادي.كانت تسخر منه عندما تراه لكن بعد فترة اصبحت تعشقه ولم تعلم بعشقها له الا بعد ان افترقا.
قطع شرودها صوته المحبب لقلبها.
يزيد :بعد اذنك يا عمي هاخد مراتي شوية.
محمد :براحتك يا ابني بس متتأخروش .قامت عشق وخرجت معه لا تعلم الا اين.ركبت جواره في سيارته وانطلق .
....................................
هنا في نفسها :غريبة ان عشق متتصلش تتطمن .عايزة احكيلها اللي حصل.
تذكرت عندما كانت في عملها بالصباح و.......
فلاش باااااك.
كانت تجلس في المكتب تفكر به وبقبلتهم الاولي التي ما ان تذكرتها غضبت منه لكنها ابتسمت بحب وتحسست شفتيها برقة هي سامحته لكنها تنتظر محاولة ثانية منه.
وفي وسط تفكيرها اضاءت شاشة هاتفها تعلن عن متصل .قرأت الإسم وترددت في الرد لكنها مضطرة.
هنا بتوتر :انت عايز مني ايه سيبني ف حالي بقا
مصطفي :مش هسيبك يا هنا غير لما اخد اللي انا عايزة وبرضاكي او غصب عنك.
(مصطفي الصاوي ابن عم هنا ٢٨ عام يعمل بالتجارة وله بالصفقات المشبوهه هو يريد هنا وبشدة هو لا يحبها لكن يريد كسر كبريائها والانتقام لوالدته لانها كانت دائما تكره هنا ووالدتها.حاول التعدي عليها في احدي المرات عندما كانت بالصف الثالث الثانوي لكن وقتها انقذها القدر وارسل لها عمها وانقذها منه ومن وقتها اصبحت تعاني بسبب مطاردته لها)
هنا :في احلامك يا مصطفي لو فاكر انك عشان بقيت رجل اعمال ومعاك فلوس هتقدر تجبرني علي حاجة .فوق انا هنا الصاوي وان كنت استضعفتني زمان فانا دلوقتي اقوي مليون مره وعندي اللي يخاف عليا ويحميني منك .
مصطفي بسخرية :هه ليكي حق ما سبع البرمبة رجع .بس وديني ما هسيبك يا هنا وهخليكي تتحسري علي البأف بتاعك اللي رفضاني عشانه واجهزي بقا للمحاولة التانية يا بنت عمي.
اغلق الهاتف دون ان يسمع ردها لم تنكر انها ارتعبت من نبرته وخافت علي مؤمن بشدة لذلك قامت علي الفور واتجهت لمقر عمله لتقول له عن مسامحتها .نعم هو اخطأ بالأمس لكن لتترك كرامتها علي جمب الان وتعاقبه فيما بعد وتخلصه من عذابها.فتوجهت له وفرحت عندما علمت بنيته .
عودة #########
هنا :امتي اكون معاك في بيت واحد يا مؤمن ونخلص من مصطفي وقرفه.
أنت تقرأ
حينما نعشق
Romance6بنات علي طول مع بعض من زمان واحدة منهم لقت حب حياتها وهي ١٦سنه والتانية عشقت واحد وهو عشقها بس قضوها تلميحات لحد ما كبروا والتالتة فضلت تتشاكل مع زميلها ف الدراسة لحد ماقلبت حب ده غير البنتين المرحين اللي علي طول بيضحكوا ومجربوش يحبوا بس بيعشقوا اب...