اولا :بصوا البارت اللي جاي هيتأخر شوية عشان محتاج شغل جامد .فاستحملوني شوية😂❤️
ثانيا :شكرا للبنات اللي دخلت قرأت وعملت فوت علي كل بارت فرحتوني جدا❤️❤️❤️
ثالثا بقا وده الاهم انا ليا صاحبتي بتكتب برضو واول مره تكتب زيي بس مبدعة جدا وكتابتها حلوة اوووي ما شاء الله. اقرأوها هتحبوها ومتنسوش برضو تعملوا ليها فلو وفوت علي كل بارت هسيبلكوا اقتباس من روايتها (شغف قلبي )وهسيب اللينك تحته.
بس اللي يقرأ الاقتباس يقول رأيه ف الكومنت عشات نفرح الكاتبة .
وشكرا مقدماً
الاقتباس .......
في غرفه شغف جالسه علي الفراش تحدق في لا شئ فسمعت خطوات تقترب منها فقالت : مش انا قولت ياسيل سبيني لوحدي ايه مش هغنيها انا .
فأحست بأحد يجلس خلفها علي الفراش وذراعان تلتف حول خصرها ويسحب جسدها اليه حيث اصبح جسدها يستند علي صدره فإخذت تتوتر وانفاسها تتسارع وهي تشتم هذه الرائحه نعم انه هو ذلك اللعين الذي يتلعب بها فإحست بأنفاسه علي أذنها وهو يتحدث بنبره تقشعر لها الابدان : انا مش اسيل ياشغفي .
شغف بتوتر شديد من هذا القرب : هو انت دخلت ازاي .
فإشتدا حصاره عليها اكثر وقال بهدوء : هو انتي ليه مش بتتعلمي انا ادخل من اي حته انا عايزها.
شغف بنرفزه وتوتر حاولت اخفاء : ينفع بقي تسبني وتمشي منه هنا عشان انت بجد بتستغلني عشان انا مش بشوف حاجه .
فلف جسدها اليها فإصبح وجهها يقابل وجهه واخذ يمرر اصابعه علي ملامحها من بدايه عينها الي انفها الصغير الي شفتيها الكرزيه فتوقفت اصابعه عليها واخذ يتحسسها ببطء وتحدث بخفوت وغضب : هو مش انا قولت مش هسيبك وكل يوم هتلقيني هنا وكمان قولت مسمعش كلمه عاميه او مش شايفه او اي حاجه بتدل علي ده وكمان كلمه بتستغلني ديه .
؛لم تستطع شغف التحدث بسبب سحر انامله علي وجهها وخصوص شفتيها وتسارعت دقات قلبها بشده وانفاسها ايضا فإقترب هو ببطء من وجهها واصبحت انفاسهم مخطلته فلم يتبقي سوي مسافه صغيره بينهم فتحدث بهدوء مغري : وبعدين انا بعشقك ياشغفي .
؛فلم تتحدث شغف بسبب صدمتها من قبلته الجامحه لم تسطتع فعل شئ وهو اخذ يقبلها برقه حتي لا تخاف منه فهو يحبها لا يريدها ان تخافه لانه يريد ان يكون مصدر امانها وسعادتها فإبتعد عنها بصعوبه وواخذها في احضانه وتحدث بنبره خافته وهو يحتضنها بقوه وراسها يتوسط صدره من جهه قلبه حتي تتدرك ان هذا القلب لا يدق الا لها ويناديها هي فقط : نامي ياشغفي نامي .
؛وكانها كانت تنتظره هذا الحضن الامن انه مثل حضنه والدها يحسسها بأمان و حنان افضل من هذه الدنيا التي لم تنعم بها حتي ليوم واحد ولم تفكر الا في شئ واحد ان ذلك اللعين لن يتركها الا وهي تعشقه ؛فنامت وهي تشد علي احضانه اكثر فذهبت في سبات عميق؛ اما هو فاخذ يتامل ملامحها التي يعشقها حد الجنون والهوس ..............................اللينك اهو👇👇👇
أعتقد أنك ستحب هذه القصة: " " شغف قلبي " بقلم SHAHINDASAMIR على واتباد https://my.w.tt/sSfycWlBb7
..............
أنت تقرأ
حينما نعشق
Romance6بنات علي طول مع بعض من زمان واحدة منهم لقت حب حياتها وهي ١٦سنه والتانية عشقت واحد وهو عشقها بس قضوها تلميحات لحد ما كبروا والتالتة فضلت تتشاكل مع زميلها ف الدراسة لحد ماقلبت حب ده غير البنتين المرحين اللي علي طول بيضحكوا ومجربوش يحبوا بس بيعشقوا اب...