آسفة جدا ع التأخير بس انا شايفة التفاعل قل ..البارت انهاردة طويل وان شاء الله يعجبكم❤️❤️وشكرا لسهيلة صحبتي ع الفيديو الروعه اللي نزلته عشاني..
(بارت انهاردة كله احضان وحاجات سيكو سيكو 😂😂انا ميعرفش اكتب سيكو سيكو اووي بس حاولت عشان المشهد طلب كده😂😂😂)
قراءه ممتعه❤️❤️❤️
.................تأثرت الفتيات بغنائها وانغمرت عشق ف البكاء مما اثار دهشة الجميع لمعرفة سبب حزنها .
شغف بحزن : مالك يا عشق باين انك زعلانه اووي.اتخانقتي مع يزيد طيب.
عشق :محصلش حاجة انا بس كنت مخنوقة شوية.
خديجة :طب ما ندي وسهيلة مخنوقين .انتي مخبية حاجة علينا.
عشق :هخبي ايه يعني يا ديچا .انا بس مخنوقة من الشغل وكده
ندي بسخرية :ياسمين تاني صح.
شغف :هو في غيرها
سهيلة : بجد انا مش فاهمة هي بتعمل كده ليه .
عشق بسخرية :امتلاك. عايزة تتملك يزيد.
خديجة : عشق متخليهاش تحس ان محاولاتها مأثرة علي علاقتك بيزيد .مينفعش تصدق انها انتصرت عليكي. حاربي عشان حبك ليزيد يا عشق .هي مش هتقدر انك حبتيه 7 سنين ولا 6 سنين ومكنش ادام عينك .متضيعيهوش يا عشق.
ندي:خديجة بتتكلم صح يا عشق .خليكي واثقة ف حب يزيد ليكي .
شغف :وفرفشي كده بلاش تكشيرتك دي.
قطع حديثهم رنين هاتف سهيلة فكان المتصل زوجها
سهيلة :ايوا يا ادم
ادم بسخرية :مش كفاية كدا يا روحي .انا بقالي ربع ساعة مستنيكي بره
سهيلة :ومتصلتش ليه لما جيت.ولا انت عايز تتخاتنق وخلاص
ادم :انا عايز اتخانق يا سهيلة ويلا تعالي حسابنا ف البيت.
سهيلة:ماشي يا ادم حسابنا ف البيت .انا خارجة اهو.
اغلقت معه الخط وحملت طفلها ثم ودعت الفتيات علي وعد باللقاء قريبا.
رحلت من بعدها باقي الفتيات لتأخير الوقت. فصعدت عشق لغرفتها ظلت تبكي وتتذكر جملة يزيد :لو عايزة تتطلقي انا موافق.
........................
انس :اتأخرتي .
شغف :معلش والله يا انس عشق كانت مخنوقة وكنا بنحاول نعرف مالها .وكمان كنت بلعب مع يزن ابن سهيلة.
انس :متجوز طفلة انا .
شغف بضحك :اعمل ايه منا بحب الاطفال جدا.ثم أكملت بعشق :نفسي اووي اخلف يا انس ويبقي عندي اطفال كتير وافضل العب معاهم.
أنت تقرأ
حينما نعشق
Romance6بنات علي طول مع بعض من زمان واحدة منهم لقت حب حياتها وهي ١٦سنه والتانية عشقت واحد وهو عشقها بس قضوها تلميحات لحد ما كبروا والتالتة فضلت تتشاكل مع زميلها ف الدراسة لحد ماقلبت حب ده غير البنتين المرحين اللي علي طول بيضحكوا ومجربوش يحبوا بس بيعشقوا اب...