_حينما نعشق و نشتاق نشعر أن الكون على ملئه ما هو إلاّ فراغ قاتل، وروحك حينها تكون في جمع آخر ودمعة تسيل، وشمعة تنطفي، والعمر دونك يختفي، ومن دونك قلبي ينتهي فعندما نشتاق لشخص ما، نتمنى لو كانت كل الوجوه من حولنا تحمل ملامحه وإذا لم تجمعنا الأيام جمعتنا الذكريات، وإذا القلب لم يراك، فالعين لن تنساك وسأظل أحبك، ولو طال انتظاري، فإن لم تكن قدري، فأنت اختياري.......كتبت تلك الكلمات النابعة من صميم القلب وارادت لو انها تراه لمره واحدة فقط.
...........................توالت الايام والشهور علي ابطالنا في كل منهم جرح لا ينسى..لم اقول لم يحدث اي جديد بعد خطف عشق بل بالعكس حدث ما لم يتوقعه أحد
بعد اختطاف عشق بيومين
تنكر مصطفي في زي احد العمال بشركات الكهرباء وتوجه الي منزل هنا ومؤمن في الوقت الذي كان فيه مؤمن يتواجد ف الشركة..
انتظر ان يأتيه الرد ففتحت له هنا بعيونها المتورمة من البكاء لأختفاء عشق...
-مين حضرتك
-لحقتي تنسيني مفاتش كتير يعني
هنا بصدمة:مصطفي!! انت خرجت من السجن ازااي
مصطفي بمكر:مش مهم المهم اني وصلتلك والمرادي محدش هينجدك من ايدي...
طغي عليها الرعب والفزع عندما اقترب منها وبالفعل جثي فوقها يحاول تقبيلها كما ف المره السابقة لكن لسوء حظه ولحسن حظها انه نسي الباب شبه مفتوح وكانت ندي قادمة الي هنا للذهاب معها للطبيبة..وكأنها شعرت بها في هذا الوقت لانه كان من المتفق ان تذهب لها بعد اذان العصر ولكن لا تعلم لما شعرت بالضيق فذهبت لها في هذا الوقت..
فزعت من المنظر امامها لكنها افاقت سريعا عندما سمعت صوتها يصرخ ويستغيث..
لا تعلم مااذا تفعل الا انها ضربته بالمزهرية علي رأسه والتوتر بادي عليها لكنها نجحت في ذلك وبالفعل تم القبض عليه ثانية بعد ان بلغت ندي عبد الرحمن ما حدث لم تقول انه حاول الاعتداء على هنا ولكن قالت انه كان يسرق الفيلا...
علي عكس هنا التي قصت الحقيقة لمؤمن رغم دموعها التي انهمرت بغزارة ..
مؤمن :للدرجادي موثقتيش فيا يا هنا ..انا جيت حكيتلك كل حاجة عني من يوم ما اتولدت لحد انهاردة وانتي خبيتي عني حاجة مهمة زي دي..
هنا بصريخ :الموضوع مش ثقة الموضوع كبريائي يا مؤمن كنت هبقي مجروحة لو حكيت .... متخيل مراتك جاية تقولك ابن عممها حاول يغتصبها قبل كده ..رد فعلك هيكون ايه ها قولي...
صرخ بها ايضا :كنت هحضنك واطمنك اني جمبك وهجيبلك حقك ..كنت مش هيهدالي بال ولا اغمض عين غير لما انتقملك منه..بس انتي خدتي مني حقي ف حمايتك...
أنت تقرأ
حينما نعشق
Romance6بنات علي طول مع بعض من زمان واحدة منهم لقت حب حياتها وهي ١٦سنه والتانية عشقت واحد وهو عشقها بس قضوها تلميحات لحد ما كبروا والتالتة فضلت تتشاكل مع زميلها ف الدراسة لحد ماقلبت حب ده غير البنتين المرحين اللي علي طول بيضحكوا ومجربوش يحبوا بس بيعشقوا اب...