Rozdział 16 Prawda ujawniona

375 18 7
                                    

-Nathan POV-

Arian upadał a Caleb kopnął go tak, że zemdlał... *D-dlaczego to zrobił...? On naprawdę stał się zły...? A ja go kocham... Ugh... Tak bardzo chcę mu wybaczyć... I pewnie to zrobiłem bo nie umiem być na niego zły.... W moim sercu jest miejsce tylko dla niego... Nigdy nikomu tak nie kochałem... A teraz czuję ból w sercu...* Caleb kopnął piłkę prosto w rękę Nicka. On też zemdlał a potem w innych kopnął. Wszyscy oprócz niego z tej drużyny byli nieprzytomni.

- Stać! Policja! - nagle wbija do nas policja. Podeszli do Ray Darka i skuli go w kajdanki.
- O mały włos a ci tutaj by skończyli źle- powiedział jeden z nich patrząc na drużynę Champion, którzy po chwili zostali zabrani przez karetkę.

- Przepraszam... O co tu właśnie chodzi?- zapytał Mark. Policja nam wszystko wyjaśniła. Okazało się, że gdyby nie Caleb to tamci by mogli mieć poważne kontuzje. Podobno ich trener umieścił coś w ich butach i w rękawicach Nicka. To mogło się dla nich źle skończyć. Mogliby nawet już więcej nie zagrać.

- Em Hej... - podszedł do nas Caleb
- Przepraszam za to co wam zrobiłem.. naprawdę nie chciałem... Ale zostałem zmuszony... - powiedział. Było widać, że to co mówił było szczere.

- Hej nic się nie stało! - powiedział jak zawsze beztrosko Mark
- Chodź tu do nas! - Caleb był jak widać w szoku lecz podszedł do nas a my ciepło go z powrotem przyjęliśmy do drużyny.

*Jak dobrze, że wszystko się wyjaśniło... Cieszę się, że Caleb do nas wrócił... Brakowało mi go... Bardzo... Bez niego to nie było to samo... Czułem wtedy pustkę... A teraz już jej nie ma... Chyba... Jednak te wydarzenia sprawiły, że zrozumiałem jak bardzo mi na nim zależy... Że bardzo go kocham... Heh on jest naprawdę wyjątkowy... Zawrócił mi w głowie... Moje życie teraz zmieniło się o 180°. Ciekawe czy czuje to samo...*

Zbliża się koniec książki! W następnym rozdziale będzie coś fajnego 😏

~Od nienawiści do miłości|Inazuma Eleven: Nathan x Caleb~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz