Bölüm 1

3.2K 44 3
                                    

Survivor 2020 sezonu güzel bir finalle bitmiş Cemal Can Canseven şampiyon olmuştur. Survivor bittikten sonra tüm yarışmacılar eski hayatına dönmüştür. Nisa yarışma biter bitmez Çekya'da soluğu almıştır.
Nisanın ağzından:
Sabah odama giren güneş ışıklarıyla güne başlamak ne kadar güzel olsa da uykuya olan zaafım beni yatağa bağlıyordu sanki. Yataktan yavaşça kalkıp banyoya doğru yol aldım. Kendimi boşlukta hissediyordum. Zaten survivor' dan sonra normal hayata dönmem epey vaktini almıştı. Yüzümü yıkarken telefonun aniden titremesiyle yerimden sıçrama bir olmuştu. Evet arkadaşlar hala titreşim modunda kullanıyorum. Bundan asla vazgeçemiycem galiba. Telefonu usulca açtım.
Cemal:Oh be! Sonunda kızım ya sana ulaşmak başbakana ulaşmakta zor.
Nisa:Napıyım cemalim yeni kalktım bende. Hayat bir harika bilemezsin(!)
Cemal:Nisom ya napıyım çok özledim.
Nisa:Bende özledim cemom.
Cemal:Kuzu hadi atla gel buraya hem herkes seni çok özledi.
Nisa:Cemo babam ne der bilmiyorum. Bide okulum var okumam gereken biliyorsun.
Cemal:Tamam bak şöyle yapalım o zaman sen kaydını İstanbula aldır burada bir hayat kur.
Nisa:Ha-ha-ha güldürme beni Cemo babam asla izin vermez.
Cemal:Tamam tamam ya bari birkaç haftalığına kaç buralara
Nisa:Bak bu çok iyi gelir. O zaman ben bişeyler ayarlicam bebeğim konuşuruz sonra.
Cemal:Tamam kuzum öptüm
Telefonu kapattım ve suratımda o aptal gülümsemeyle banyoda ne kadar kaldım bilmiyorum ama düşüncelerimi bölen sevgili ailemle bu konuyu paylaştım. Babam her zamanki gibi beni yanından ayırmak istemese de kıyamadı ve izin verdi. Hemen cemalini aradım ve uçak bileti aldık. Tabi cemom sağolsun bileti hemen yarın akşama aldı(!) Bu çocuk asla beni dinlemiyor. Hayır ben bir kadınım ve nasıl hazırlanacağım konusunda bir fikrim yok.
-Ertesi gün akşam-
Nisa:Evet babacım herşeyi aldım. Problem yok kendime dikkat edicem.
Zar zor da olsa vedalaşıp uçağa doğru yürümeye başladım. Asla susmayan telefonumu meşgule atıp cemale mesaj attım.
Mesaj:Cemalim ben biniyorum inince ararım seni.
Ve telefonumu uçak moduna alıp koltuk numaramı bulunduğu yere oturdum. Güzel geçen yolculuğumuz ardından gece İstanbula iniş yaptım. Bavullarımı aldıktan sonra telefonumu açtım tam cemali arıyordum ki bi baktım karşımda. Kocaman sarıldık onu çok özlemiştim.
Cemal:Seni çok özlemişim kuzum benim.
Nisa:Bi de bana sor. O kadar mutlu oldum ki şuan.
Cemal:Hadi hemen eve gidelim sende güzelce duş alıp dinlen.
Nisa:Çok iyi olur valla bebeğim.
Cemalin arabasıyla eve geldik. Evi oldukça modern döşenmiş 3 odası olan geniş bir evdi. Bana göre en güzel yanı balkonuydu. Kocamandı ve manzarası bir o kadar da harikaydı. Cemalin bana gösterdiği odaya yerleşip duşumu aldım ve güzel bir uyku çektim.
SABAH
Burnuma gelen güzel yemek kokularıyla gözlerimi açtım. Cemalim döktürmüş yine. Hemen yüzümü yıkayıp mutfağa ilerledim.
Nisa:Güüünaaydıın
Cemal:Günaydın uykucu😄
Nisa:Kahvaltı harika gözüküyor cemalım😄
Cemal:Buyrun hanımefendi o zaman😄
Hemen sandalyeye oturup yemeye başlıyorum. Sohbet ederken konu survivor'a geliyor.
Cemal:Hazır sende gelmişken bi yemek mi düzenlesek kuzu?
Nisa:Olur bebeğim hem herkesi görmüş olurum.
Cemal:O zaman ben hemen bu işe el atıyorum😂
Nisa:Ah cemom ah(!)
Kahvaltısını bile bitirmeden herkesi aramaya başladı. Ben ise asla istifimi bozmadan yemek yiyorum. Cemal bu dünyada görebileceğiniz en iyi insan. O benim kardeşim.
Cemal:Nisom hazırlan akşama çok güzel bir yerde yemek için toplanıyoruz.
Nisa:Ee kimler geliyor?
Cemal:Berkan, yasin, mert, aycan, barış, aşkım, Burak, Ardahan ve sercan.
Sercan deyince bir tuhaf olmuştum. Yarışmadan sonra hiçbir şekilde iletişime geçmediğim tek kişiydi. Magazin sayfalarında görmüştüm resmini eski sevgilisiyle beraber diye manşet atmışlardı. Bu bende ne hissettirdi onu bile bilmiyorum.
Cemal:Kuzum iyi misin?
Nisa:İyiyim cemo sadece keşke samimi olduklarımız gelseydi.
Cemal:Olsun kuzum hep beraber olursak daha çok eğleniriz. Hem hadi kalk hazırlan gecenin yıldızı sensin.
Nisa:Sorma ne yıldız ama.
Masadan kalkıp duşa girdim. Kırmızı bir elbise işimi görür diye düşündüm. Güzel bir kombin yapıp saçlarıma şekil verdikten sonra hafif bir makyaja karar kılıp aynanın karşısına geçiyorum. Makyajımda bittikten sonra cemal içerden bağırıyor.
Cemal:Nisa biraz daha bekletirsek millet gidecek hee
Nisa:Geldim bebeğim gidelim
Cemal:Sonunda be kızım
Ayakkabılarımızı giyip arabaya doğru yol aldık. Aslında hiç heyecanlı falan değildim ta ki restoranta girene kadar. Büyük bir masada bir sürü insan vardı. Hemen köşedeki aycanla başladım selamlaşmaya. Taki masanın ucundaki sercana gelene kadar herkesle sarıldım. Sercana elimi uzattım. Çünkü samimi değildik ve sarılmak istemedim.
Sercan :Merhaba nisa
Nisa:Merhaba
Deyip cemalimin yanına oturdum. Sohbet sohbeti açtı derken saat epey geç olmuştu. Bir ara tuvalete gitmek için kalktım. Tam o sırada sercanla çarpıştık. Kolumdan tutup dengemi sağlamamı sağladı.
Sercan:Kusura bakma dikkat etmedim
Nisa:Önemli değil bende dikkat etmedim.
Sercan:Nisa konuşabilir miyiz biraz dışarıda?
Nisa:Tabi
Sercanla beraber dışarıya çıktık. Aslında hiç heyecanlı değildim ama değişik bir şey hissettim bir ürperti gibi.
Sercan:Nisa tüm gece boyunca benimle muhatap bile olmadın. Acaba seni kıracak bir şey mi yaptım diye merak ediyorum.
Nisa :Yok canım ne alakası var sadece denk gelmemiştir
Sercan:Hala eski olaylar içinse bende bitti artık sende benim arkadaşımsın böyle olmasını istemem
Nisa:Tabiki biliyorum zaten. Sana böyle düşündürdüysem kusura bakma
Sercan:Yok ya problem değil sadece benden rahatsız olmanı istemiyorum. Bu yüzden
Nisa :Telafi etmek için yarın sabah kahvaltıya gidelim cemal sen aycan ve ben. Tabi sana uyarsa
Sercan:Tabi neden olmasın.
Konuşmayı soblandırıp içeri geçtiğimizde cemal kulağıma fısıldadı.
Cemal:Noldu kuzum ne konuştunuz?
Nisa:Önemli bir şey değil bebeğim.
Cemal:Sercanın sevgilisi burdaymış.
Nisa:Hıı öyle mi?
Kızı tanıdığımı söylememem lazım. Sercanı takip eden bir manyak olamam değil mi ama(!)

İlk bölümün sonuna geldik. Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar😊

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin