Bölüm 14

1K 49 35
                                    

Selamlar herkeseee🥰 Öncelikle o kadar keyifli yorumlar aldım ki😍 Bu beni aşırı mutlu etti😊 Hepinize çooook teşekkür ederim, sizi seviyorum🥰 Yine bir müzik eklicem bölümle alakalı dinlemek isteyen olursa yana kaydırıp dinleyebilir😊 Keyifli okumalar canlar🥰

Kayalıklarda gördüm seni,bir sisli günde,
Fırtınadan saçların çözülmüş bir demetti.
O kayalıklarda ki bir yıl evvel üstünde
Çöllerden aşık dönen bir genç intihar etti...

Seni her nerde,artık,her ne suretle görsem
Bir gölgenin duyarım ruhuma düştüğünü.
Ben de o aşık gibi bir kayada ölürsem
Rabb'im mukaddes etsin seni gördüğüm günü!

Kayalıklarda bir genç öldüğü gün beldenin
Halkı seni karanlık rüyalarında görmüş,
Ey yadı gönlümüzden çıkmayan afet senin
Sevmediklerin değil,sevdiklerin ölürmüş.

Bazı ruhum kararır kefenlerden,mezardan;
Yok mu,Rabb'im,ölümün bir güzel şekli,derdim.
O kayalıklarda ilk seni gördüğüm zaman
Hayalimde ölüme en güzel şekli verdim.

Başka bir göz yaşını dudaklarınla silsen
Ürpererek:Bu,derim,mezardan bir nefestir!
Buna kıskançlık deme,bence değil yalnız sen,
Seni gören göz bile ne kadar mukaddestir!

Kimse karşında belki titremez gönlüm gibi,
Bense hala korkarım dizinde ağlamaktan.
Teması korku veren tatlı bir ölüm gibi
Daha cana yakındır görünüşün uzaktan...

Faruk Nafiz ÇAMLIBEL

Nisa
İnsan bazen bazı acılara dayanamıyor,ki bu acı fiziksel bir acıysa dayanması epey güç oluyor. Hani bir çocukla şakalaşırken poposuna ufak vurursun ve bu onu daha çok güldürür, bir de kızarken vurursun ve bu onu ağlatır. İşte fiziksel ve ruhsal acıyı anlatan en güzel örnek bu olabilir. Ben şuan ruhsal bir acı çekiyorum. Yaklaşık 2 hafta geçti onu orda o kızla gördüğümden beri. O gün apar topar eve gelmiştim. Tüm eşyalarımı toplayıp cemalle mesaj atmıştım.
"Cemalim ben çekya'ya dönüyorum. Biliyorum şimdi bana kızacaksın ama seni çok seviyorum. Evim sana emanet. Anahtarı karşı komşum aysel teyzeye bırakıyorum. Ondan alırsın. Çok çok öptüm seni. Bir süre bana ulaşamayabilirsin ama korkma ben iyiyim. Kendime geldiğimde seni aricam❤️"
Evet yanlış okumadınız Çekya'ya dönüyordum. Babama telefonda söylediğimde çok sevindi. Fakat sonra neden böyle bir karar aldığımı sorguladı. Haklıydı tabi apar topar buraya dönmüştüm. Şimdi ise çekya'ya. Temelli gitmiyordum ama ne kadar kalacağımda belli değildi. Telefonumu kapattım. Kimseyle konuşmak istemiyordum. Bavullarımı alıp hava alanına gittim.

Sercan
2 hafta önce o malum günden bahsetmem lazım. O gün kafam çok bozuktu. Sürekli nisa ve barış ihtimalini düşünüyordum. Nisa'nın tek bir açıklama yapmasını bekliyordum. Daha çok beklerdim. Sonra şu takıntılı manyak mesaj attı. Bu arada kızdanda bahsedeyim. Özge, 27 yaşında, nisa İstanbula gelmeden 1 ay önce barda tanıştık ama ötesi olmadı. O günden beri bazen mesaj atar. O günde mesaj atmıştı.
"Sevgilim, seni çok özledim. O gece hiç aklımdan çıkmıyor. Lütfen buluşalım."
Nisaya olan sinirimi belki bu kızla dindiririm diyerek kabul ettiğime dair mesaj attım. Kafama sıçayım. Nereden bilecektim ki böyle olacağını(!) Neyse buluşmak üzere gittim. Kız beni gördüğü anda dudaklarıma yapıştı. İğrendim. Gerçekten ilk kez kendimden de iğrendim. Nisa geldi aklıma. Onun o masum gözleri, onu ilk öptüğümdeki halleri... Kızı ittirdim ve söz verdiğim için mecburen oturup kahve içtim. Kıza bir daha beni rahatsız etmemesini de söyleyerek oradan kalktım. O sırada telefonum mesaj yağmuruna dönmüştü.

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin