Bol sernisli bir canlı yayından sonra bölüm paylaşmasam üzülürdüm. Bu arada aycemde harikaydı😊 Keyifli okumalar:))
"ne kadınlar sevdim zaten yoktular
yağmur giyerlerdi sonbaharla bir
azıcık okşasam sanki çocuktular
bıraksam korkudan gözleri sislenir
ne kadınlar sevdim zaten yoktular
böyle bir sevmek görülmemiştirhayır sanmayın ki beni unuttular
hâlâ arasıra mektupları gelir
gerçek değildiler birer umuttular
eski bir şarkı belki bir şiir
ne kadınlar sevdim zaten yoktular
böyle bir sevmek görülmemiştiryalnızlıklarımda elimden tuttular
uzak fısıltıları içimi ürpertir
sanki gökyüzünde bir buluttular
nereye kayboldular şimdi kim bilir
ne kadınlar sevdim zaten yoktular
böyle bir sevmek görülmemiştir"
Atilla İLHANNisa
Bir an kalmıştım öylece. Tüm algıları kapanmıştı. Napıcaktık gerçekten biz? Aycanla bakıyorum,gözleri dolu doluydu. O da çok utangaç bir insandı. Dün gece ne yaptığımız hakkında bir fikrimiz yoktu. Neden öyle bişey çektik aklım almıyor. Kafamdaki düşünceler ağır gelmeye başladı. Balkona çıktım. Gözlerim dolmuştu. Evet çok seviyordum ama ne kadar seviyorsam bir o kadar da korkuyordum. Kalbimin kırılmasını istemiyordum. Ama karar veremiyoruz. Bu sırada aycan geldi.
Aycan:Nis napcaz gerçekten? Ben çok utanıyorum.
Aycan kıpkırmızıydı. Minnağım ya çok seviyordum bu kızı. Sarıldım hemen.
Nisa:Bebeğim bilmiyorum napıcağımızı ama moralimizi bozmayalım.
Söylediğim cümleye kendim bile inanmamıştım. Kızdan inanmasını beklemek aptallık olurdu.
Evrim:Kızlar mert aradı.
Aycan:Dalga geçmek için aramış dimi?
Bunu söylerken aycanın yüzü düşmüştü.
Nisa:Aycan biz ayıp bişey yapmadık kuzum. Yanlışlıkla oldu zaten.
Evrim:Kızlar akşama bekonun sevgilisi lale geliyormuş. Bekoda herkesle tanıştırmak istiyormuş bu yüzden akşama oraya gidicez.
Aycan:Ben gelemem evo. Gelirsem yerin dibine girmek isticem çünkü. Sonra tanışırız biz nisayla.
Nisa:Aynen katılıyorum ya biz gelmeyelim evo. Zaten daha olay çok yeni.
Evrim:Kızlar bekoya çok ayıp olur. Çocuk her zaman yanımızda oldu.
Nisa:Sercanı görmemem lazım.
Aycan:Benimde cemali görmemem lazım.
Evrim:Kızlar buldum! Vallahi buldum!
Aycan:Ayy ne buldun evoo
Evrim:Bebeğim sen cemalle kankasın , sende sercanla kankasın ya. İkiniz kankalarınızdan ayrılmıyorsunuz. Asla bir araya getirtmiyosunuz. En olabilir plan bu şuan için bence.
Nisa:Haklısın galiba evo.
Aycan:Başka çaremiz yok nis(!)
Girl power olarak bakalım ne kadar başarabilicez!?Sercan
Belki 10,20,30 ne kadar oldu bilmiyorum ama sürekli videoyu izliyorum.
Berkan:Oğlum yeter artık lan nefes alışlarına kadar izledik kardeşim.
Mert:Valla kanka ya kapat artık şunu.
Sercan:Napayım kanka acayip mutluyuum
Berkan:Lan lale gelmiş gidip Alıcam şimdi sizde geç kalmayın bak.
Mert:Sercan bey videoyu kapatırsa geliriz kardeşim.
Sercan:Tamam ya kapatıyorum. Yengeye selam söylersin beko
Berkan:Tamamdır kardeşim öpüldünüz.
Bu akşam nisayı görünce bana nasıl davranacak aşırı merak ediyorum. Valla sadece bana gülümsese onu saatlerce izleyebilirim. Nasıl bir aşka tutuldum bilmiyorum ama bu aşk beni nasıl kül ettiyse, küllerimden yeniden doğurdu.Akşam
Nisa
Kalbi ağzından atmak deyimini bugün çok güzel anladım. Şuan sercanın gelmemesi için bildiğim tüm duaları okudum. Ama nafile. Bilerek erken gitmiştik aycanla. Olası bir durumda ilk kimin kankasın gelirse diğerinden köşe bucak kaçıracaktı. Berkanın parti ortamı allahtan buna uygundu. Biri geldi. Aycanla birbirimize baktık. Kalbimiz ağzımızda atıyordu. Cemali geldi. Aycanla baktım kıpkırmızıydı. Hemen cemalin yanına koştum. Koluna sımsıkı sarıldım. Bu gece asla yanından ayrılmayacaktım.
Cemal:Oo nisom beni çok özledin herhalde.
Nisa:Çok özledim cemom benim. Bu gece benden kurtulamazsın.
Bildiğim tüm şirinlik gösterimi cemalle yapıyordum. Herşey aycan ve ben içindi.
Cemal:Sen bu aycanla olan videonun detaylarını anlatıcaksın.
Nisa:Ne videosu ya? Aaa baksana Berkanın sevgilisiyle tanışalım hadi, hadi.
Cemal:Nis böyle kurtulamazsın. Hem benim aycana sormam lazım.
Nisa:Valla çok ayıp cemalim. Kızla ilk kez tanışıcaz sen gönül meselesine taktın. Çok ayıp valla.
Cemali tutup resmen sürüklüyordum. Laleye hemen sarıldım.
Nisa:Ben nisa, kısaca Nis desen yeterli. Sende bekonun her zaman anlattığı o güzeller güzeli kızsın. Ama haklıymış gerçekten çok güzelsin 😊
Lale:Ya nisa ben sana bayılıyorum gerçekten. Survivor izlerken acayip hoşuma gidiyordun, gerçekte daha tatlısın😊 Acayip mutlu oldum tanıştığıma.
Nisa:Sende öylesin bende çok sevindim😊
Bu sırada sercan içeri girmişti. Allahım lütfen bana sakinlik yağdır. Ölücem burda.
Berkan:Aa nisacım üşüdün galiba.
Nisa:Yoo ne üşümesi
Cemal:Heyecandan titriyor berkancım😏
Cemale dirsek attım. Evet cemom benim herşeyimdi ama haketmişti. Zaten utanıyordum, hepten yerin dibine geçtim. Aycan hemen yapıştı sercana. Planımız harika gidiyordu. Cemali tutmak kolay sayılmasada aycanın daha çok zorlandığını her halinden anlıyordum. Cemal tuvalete gitmişti o sırada aycan dan mesaj geldi.
"Nis sercanda tuvalete gitti. Napcaz? Umarım konuşmazlar."
Telefonu aldım tam cevap yazıcaktım ki elimden telefon çekildi. Sinirle arkamı döndüm ki dönmez olsaydım sercandı. Hayır şimdi değil yaa(!)
Sercan:Sizede merhaba nisa hanım(!)
Nisa:Me-merhaba
Sercan:" Nis sercanda tuvalete gitti. Napcaz? Umarım konuşmazlar." Hmm söyle ne yazayım aycana.
Nisa:Sen niye benim telefonumu kurcalıyosun bakayım(!)
Sercan:Nisa benden kaçmana gerek yok.
Nisa:Yok ya ne kaçması
Sercan:Nisa ben aptal değilim, cemalde değil. Anlamak zor olmadı yani.
Tam bu sırada berkan eline mikrofon aldı ve konuşmaya başladı. Nasıl bir oh çektiysem sercan bana konuşucaz bitmedi der gibi baktı. Olsun en azından şimdilik de olsa kurtulmuştum(!)Aycan
Nisaya yazdım ve telaşla beklemeye başladım. Of niye gelmiştik ki zaten. Cemal umarım anlamamıştır. Eğer anladıysa ben utançtan ölmek falan isteyebilirim. Telefonu açtım nisaya birşeyler yazacakken bir sesle kafamı kaldırdım.
Cemal:Oo aycan hanım görüşemedik
Aycan:Yo-yok denk gelmemişiz sadece
Aptal aptal konuşmayı kesmem lazım. Aman allahım yaa. Kaçamak şekilde nisaya baktım. Sercan yanındaydı. Nisa domates gibiydi.
Cemal:Ee naptınız dün gece? Gerçi izledik birazını ama ben devamını çok merak ediyorum 😏
Aycan:Hi-hiç bişey öyle nisayla oturduk falan.
Cemal:Videoda pek öyle gözükmüyordu ama😉
Tam birşey söyleyecektimki berkan mikrofonu alıp konuşmaya başladı. Nasıl rahatladım bir bilseniz. Aşırı utanmıştım. Cemalin konuyu kapatmayacağını biliyordum ama bir umut işte.Nisa
Beko konuşurken herkes toplandı falan derken biz aycanla aradan sıvışmıştık.
Aycan:Nis napıcaz kapana kısıldık?
Nisa:O ne demek bebeğim?
Aycan:Yani daha fazla kaçamayız demek.
Nisa:Bebeğim bence hemen gidelim. Sorarlarsada acil işimiz çıktı deriz.
Aycan:Çok iyi fikir nis hadi.
Hemen çantalarımızı alıp. Araba doğru ilerledik.
Aycan:Oh be kurtulduk!
Nisa:Aynen şuan nasıl rahatım bir bilsen!
Tam arabayı açtım bu sırada iki ses duyuldu.
Cemal&Sercan:Nereye bayanlar?
Aycanla birbirimize baktık. İşte şimdi fena tökezlemiştik(!)Umarım beğenmişsinizdir:) Arada aycan ve cemal can karakterlerinede değinmek istiyorum. Bu konuda fikirleriniz benim için önemli. Yorumlarda belirtirseniz sevinirim:) Şimdiden oylayan ve yorum yapan herkese teşekkürler:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir saniye aşık oldum! (TAMAMLANDI)
RomansaSurvivor 2020 ile hayatımıza giren bu çifti bakalım neler bekliyor🌺