Bölüm 5

1.1K 39 4
                                    

Umarım beğenerek okursunuz:) Yorumlarınızı bekliyorum:)


"Ellerini ver, öpeceğim.
Binlerce el içindeyim,
Şu beyaz çizgilerden gideceğim.
Ellerini ver, ver ellerini..
Seni öldüreceğim.

Gözlerinden gireceğim,
İçinde yer edeceğim.
Sana oradan sesleneceğim;
Ellerini ver, ver ellerini..
Seni öldüreceğim."
          Özdemir ASAF

Sercan
Mutluydum. Nisanın beni sevebilme ihtimali kalbimde tarifsiz bir hisse sebebiyet veriyordu. Seviyordum ve en önemlisi geri dönülemez biçimde aşık olmuştum. Ona aşık olduğumu anlamam 1 ayımı almıştı. Bunu anlatmadan geçmek ayıp olur sanırım. İlk oyunda seremonide acun abi isminin anlamını sormuştu. Bozuk Türkçesiyle kendince birşeyler açıkladı. Bu açıklama gülümsememi sağlamıştı. Tabi o zamanlar aşık değildim. Daha sonra başarısıyla dikkatimi çekmeyi başarmıştı. Her oyunda daha hırslı, daha güçlü çıkıyordu. Onu izlemek keyifti. Daha sonra seremonilerde cemalle sürekli sevimlilik yapmaları ona olan ilgimi kat ve kat arttırmıştı. Tabi ben o zamanlar aşık olmaya başladığımı farketmemiştim. Bir gün yine gönüllüler takımı bekliyorduk. Gelmişlerdi ama nisa yoktu. Gözlerim her yerde onu arıyordu. Yanındakilere sorduğumda dalga geçmişlerdi. Hastalandığını öğrenince bir tuhaf olmuştum. Ertesi gün gelmişti oyuna. Onu görmek çok iyi gelmişti. O gün anladım işte sırılsıklam aşık olmuştum. Reddetti beni ama hala vazgeçemedim. Ne demişler aşık ol ve bırak seni öldürsün. Ben ölmüştüm. Ve bu ilk ölüşüm değildi. Ama bugün ilk kez kalbimde bir çiçek yeşermişti. Bunu kutlamalıydım. Aylardır sevdiğim kadın, beni sevmeye başlamıştı. Hemen bir büfeye girip 100'lük rakı aldım. Normalde sık sık içmem ama böyle bir şeye içmeyeceksem neye içecektim ki(!) Hemen bekoyu arıyorum.
Sercan:Kardeşim mezeleri kap gel.
Berkan:Ooo neye içiyoruz sercio?
Sercan:Gelince anlatıcam kanka. Çiğ köfte alıyorum şimdi. Kalan mezeleri hallet bizimkilere haber et.
Berkan:Tamam kardeşim.
Keyifli bir şekilde Ömer ustanın yerine gidiyorum.
Sercan:Abi bana bir kilo ayarlasana.
Ömer usta:Hemen sercanım
Ömer ustayla sohbet edip kalkıyorum. Ee güzel bir sofra kurmak lazım.

Nisa
Ne olmuştu bana? Napıcaktım? Sercanı ilk kez reddettiğimde üzülmüştüm. Ama ona aşık olabileceğim fikri aklımın ucundan geçmiyordu. Bir insanın kalbini kırdığım için olan bir üzüntüydü. Onu görünce üzülüyordum. Ama şimdi böyle değildi. Ne ara aşık olmuştum? Bu gerçekten ne kadar kaçılabilirse kaçmıştım. Ama bu son duraktı. Çıkmaz sokağa gelmiştim. Bunu söylemek bile korkutuyordu beni. Kalbimin kırılmasından o kadar çok korkuyordum ki. Kapımın çalınmasıyla düşünmeye ara veriyorum.
Aycan:Selaaaamm
Nisa:Hoşgeldin canııım
Hemen sarılıyoruz.
Aycan:Müsaittin dimi bebeğim?
Nisa:Tabiki gelsene deli kız.
Hemen içeri geçiyoruz.
Nisa:Çay, kahve?
Aycan:Ne çayı kahvesi kızım şarap getirdim.
Nisa:Tamam o zaman peynir falan çıkaralım.
Hemen sofrayı kuruyoruz.

Sercan
Berkan:Hooop hadi bakalım tokuşsun kadehleerr!
Mert:Sercana kaldırıyoruz
Sercan:Oğlum ya manyaksınız!
Kaç kadeh içtiğimizi bilmiyorum ama yavaştan etraf dönmeye başlıyor.
Sercan:Oğlum çok güzel lan!
Berkan:Kim güzel kanka😂
Mert:Kim olacak Beko nisa tabi😂
Sercan:Bi bakıyor, sonra gülümsüyor ben böyle eriyorum. Bu son diyorum kendime. Bitti diyorum. Son bi bakıyorum yine ondayım. Onsuz yapamıyorum.
Berkan:Oo fena aşık olmuş bu.
Sercan:Sırılsıklam aşığım be. Sırılsıklam aşığıııım!
Mert:Oğlum delisin sen!
Sercan:Delirdim! O delirtti beni. Aşkından ölüyorum nisaa!
Berkan :Haydaaa!
Mert:Nisaya açılsaydın ya kardeşim.
Sercan:Evlenmek istiyorum ben nisayla!
Berkan:Önce bir sevgili ol da kardeşim (!)

Nisa
Aycan:Nisa niye gülüyorsun😂
Nisa:E sende gülüyorsun kızım😂
Aycanla beraber çakır keyif olmuştuk. Ağzımı tutamıyordum.
Nisa:Aycan ben aşık oldum biliyor musun(!)
Bunu söyledikten sonra ağzımı kapattım. Ne demiştim ben(!)
Aycan:Oha nisa kime?
Nisa:Bursalı yarime.
Aycan:Sercan olabilme ihtimali çok yüksek sanırım😂
Nisa:Evet aşığım hemde çok aşığım!
Aycan:Dur bekle bende bişey itiraf edicem.
Nisa :Hadi bakalıım
Aycan:Cemale aşık oldum(!)
Bunu söyledikten sonra yüzünü elleriyle kapattı.
Nisa:Yaaa aycan bu çok güzel😄
Sarılmak için kalkıp yanına giderken ayağım tökezleyip koltuğa düşüyorum. Kahkaha atmaktan konuşamıyoruz.
Aycan:Nisa hadi itiraf edip video çekelim sonra izleyince güleriz😂
Nisa:Süper fikir!
Aycan kamerayı çıkarıyor. İçimizde ne varsa anlatıyoruz.
Aycan:Kızlar grubuna atalım mı nis?
Nisa:Atalım boşveeer
Aycan gruba atıyor. Daha sonrasını hatırlamıyorum.

Sercan
Sabah felaket bir baş ağrısıyla uyandım. Yanımda berkan yatıyordu. Hay anasını(!) Telefona uzandım saat öğlen 2 olmuştu. Survivor 2020 grubundan 25 mesaj vardı. Telefonumda onlarca arama vardı. Cemali geri aradım.
Sercan: Kanka aramışsın uyuyordum.
Cemal:Gruba bak hemen sercan(!)
Sercan:Of tamam cemo.
Hemen gruba girdim. Aycan video atmıştı. Yanında çekik gözlüm vardı. Açtım videoyu. Gülmekten konuşamıyolardı. İçmişlerdi nisanın elinde kadeh vardı. Nisa birden gülerek
"Nisa:Dur aycan ilk ben itiraf edicem
Aycan:Hayır ben nisa yaaa
Nisa:Aynı anda o zaman
Aycan:Hayıır ilk ben lüütfeen
Nisa:Tamam hadiii
Aycan:Cemaaal seni seviyorum!
Nisa:Hahahahahaha sercan bende seviyorum hemde çoook"
Sonra gülerek videoyu kapatıyorlar. Yanlışlıkla atıldığı belliydi. Ama iyiki atmışlardı. Nisa beni seviyordu bundan emin olmak çok güzeldi. Hemen berkan ve merti kaldırıp izlemeliydim. Ne baş ağrısı ne de uyku kalmıştı. Seviyorum lan seviyorum!

Nisa
Kafamın içinde inekler tepiniyor sanki. Mutsuz mutsuz uyandım. Lavaboya gittim yüzümü yıkarken. Kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu. Hemen kapıya koştum.
Evrim gelmişti. Survivor'dan sonra görüşüyorduk.
Evrim:Kızım siz naptınız!
Nisa:Napmışız evo? Yeni kalktım zaten gel içeri.
Evrim hızlıca eve girip konuşmaya başlıyor.
Evrim:Telefonun nerde?
Nisa:Odada galiba.
Evrim:Gel buraya.
Nisa:Bekliyorum.
Evrim survivor 2020 grubuna giriyor. Gözlerime inanamıyorum. Aycan videoyu oraya atmıştı. Kalbim sıkışmaya başladı. Napıcaktık?!
Nisa:Evo biz bittik!
Evrim:Sakin ol aycan nerde?
Aycan:Buradayım evo günaydın. Hayırdır sabah sabah?
Nisa:Aycan o videoyu survivor grubuna atmışız(!)
Aycan:Nis bu sefer fena ayvayı yedik!

Umarım beğenerek okumuşsunuzdur:) Yorumlarınızı bekliyorum:)

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin